2013年10月12日 星期六

北歐極光夢想之旅@Day18.2 丹麥七彩小屋 哈芬水道

Day 18.2 (2013-2-20 Wed) Copenhagen to Hong Kong
〔行程:美人魚 –> 哈芬水道 –> Stoget大街 –> 機場 〕
〔住宿: 航機上〕


接著我們又坐26號巴士折返,很快便到達哈芬水道下車。


這裡就是Postcard常常出現的彩色小屋與運河,真的非常漂亮。如果行程不趕急,花半天坐在運河旁悠閒地吃三文治,也是一件十分幸福的事情。這兒有海鷗、白鴿,飛禽不時在空中飛翔,或是神氣地站在河邊。






Canal Tour 紅色線上船點


























北歐人好鍾意食 Heering Fish「希靈魚」,在街上這間餐廳直頭有個「希靈宴」,而且將菜式實物放出來。




一魚七味,好似好好味咁



走到盡頭,對面岸的小屋景


太好了,太陽跑出來了,有藍天的襯托特別靚


我們心想:在這裡享受午餐一定正到暈。
但是走均成條街,都搵唔到一間啱心水嘅餐廳。
唔係價錢唔啱,就係餐牌唔啱胃口。




結果我地決定走返出去Stoget大街再搵食!


這個是一幅大型藝術品,當風吹起時,一片片的珠片便會閃亮擺動,好靚。



本來食Lunch應該另外寫開,但係因為呢餐太難食了......實在唔想為佢特登寫多篇。
我們隨著時候越來越少,要盡快尋找餐廳醫肚。
亂走一圈,求其入左間看似好味的西餐廳食。


我點了一客忌廉大蝦扁意粉、A先生點了一份牛排210g。
一杯Frappuccino,一杯Irish Coffee。
咁求其,就 52.29 EUR / 366 DKK



講真,貴,預左,但咁難食,真係估佢唔到......
份牛排好韌,最貴係佢 179 DKK
我個意粉就冇乜味,意粉都煮得唔好,唔彈牙 99 DKK



A先生杯 Irish Coffee 酒味太重,蓋過咖啡香 49 DKK
我杯 Frappuccino ,我以為真係好似星巴克的那樣是咖啡沙冰 / 有佢嘅質感,點知...其實是一杯沒有甚麼味道的凍咖啡,上面加左cream & 朱古力醬。39 DKK



所以話呢......香港真係美食天堂。




時間差唔多,我地要搭地鐵返酒店拎行李去機場lu




Norreport 站附近有間NETTO超市

((待續))


沒有留言:

張貼留言