2013年11月12日 星期二

峇里出差記-Day1【印尼嘉魯達航空體驗】


DAY1 (11 Nov 2013)

2小時前已經抵達酒店了,但影下相,SET好張工作枱,再與緩慢的電腦搏鬥一輪後已經12點幾。這裡很不錯,環境優靜,但是太黑了,酒店無論房外定房內燈光都很幽暗,所以看不清楚周圍環境。

講返今日搭嘉魯達航空,印象中好似係小妹第一次。櫃位CHECK-IN幾快,登機閘口在509都頗遠,要搭SHUTTLE BUS前往,所以要預早半小時去呢。早左上機,但遲左半粒鐘起飛,所以到達嘅時候都遲左。Garuda係印尼航空公司,每日提供一班來往香港及峇里的航班,去程GA85715:45-20:50;回程GA85609:45-14:45,明乎其實的晚機去、早機返,係香港人最唔鍾意嘅時間。





座位空間足夠唔逼

有獨立電視





機種為波音737-800,坐位乃3-3排列,坐椅空間都足夠,唔會感覺好迫,但又唔算好闊。機艙環境幾新,空中娛樂設備唔係好多選擇,但係電影都幾新,有捍戰太平洋、WorldZ War、極速Turbo、超人等,迎合唔同年齡層的口味。空姐幾靚(這不是重點吧),但是服務態度普通,我不敢說差,因為我明白她們被內地客人不停測試EQ,的確很難對所有人提供優質服務。因為近年國內開放自由行,所以越來越多中國人外出旅遊。身邊已不只聽到一個朋友說搭飛機有過半都是內地客,其實這是很正常。換轉另一個角度睇,其實佢地好可愛:會在機艙內走來走去,空中服務員經常要像小學老師般叫大家返埋位;佢地會用完餐後把垃圾直接走去交給空姐;佢地會跪係張櫈度擰轉身同幾個位後的朋友傾計;佢地好熱情,會主動和陌生人搭訕,例如問你食緊咩。我和其中一個男人傾計,佢地由廣州來香港轉機再飛去峇里,只要玩三天?會不會太趕??如果佢地係搭嘉魯達去同返,咁豈不是只係玩一日就走?唔係FA


嘉魯達航空 飛機餐 (牛)


4.5小時機程裡,空姐在起飛前派果汁,起飛後兩小時派Nuts及飲品,起飛後三小時派餐,今餐幾好食,我差不多食晒。其實我覺得佢派得都幾密,可以考慮減少一次,因為中間果次佢地missed左某d乘客,你唔出聲都唔俾你。有位團友口喝想要多杯水,問左幾次都冇理佢,於是佢走埋去問佢,個空姐有少少惡咁同佢講:「LATER」,令到呢位團友十分不滿。我們看得出佢對黃種人及外國人的態度是不同的。


從飛機上看到的美麗日落


到步了,新機場又大又新仲有冷氣,同六年前不同了。過關時遇到一個問題,就是我們是來工幹的,但當中有位團友是拿中國護照需要簽證(之前已做),但我們填入境表時有些填來旅遊,有些填了工作,海關就留難我地,問我地揸香港Passport的點解冇做簽證,好似機即場要我地俾錢,最後爭辯左一輪先肯放我地走。跟住出到機場口,諗住買電話卡,明明寫住60000印尼盧比,但開價俾我地要15USD?佢有解釋話張卡裡面冇金額,有埋儲值額就要15USD,好似有少少唔可信喎……曾經有個客同我講話對峇里印象麻麻,因為好似個個都搶錢咁,心懷不軌,而家有少少感受到。


峇里新機場, 今年落成, 大左靚左仲有冷氣


機場找換店

出境大堂

電話卡店


酒店職員的熱情招待

接我們的車輛

然後然後。。。我就到左Sanur區的Regent Hotel了。寫到依度已經凌晨一點,我仲未沖涼呀,好啦,今日講到呢度,唔up相了,明天再續!


酒店Lobby

浴室

走廊

睡房

睡房

超大浴缸

花灑沐浴

座廁

依舊soap好香, 都是出自L'OCCITANE‎

房外個露台, 差不多佔了整間房的一半

Welcome Fruit & leaf

浴鹽及香油

沐浴用品 L'OCCITANE‎



行李位

峇里是用圓形兩腳的插頭, 但是酒店都有三腳插, good

有iPhone Dock, 為何不是5呢? T^T

Set 好工作枱, 開工! 這張枱的設計很好, 床頭可放電話。


房間內有免費Wifi, 不過接受訊號麻麻地, 同埋好慢......

沒有留言:

張貼留言