2009年7月18日 星期六

世紀日全蝕 團員介紹


上回講到,世紀日全蝕團我地一行6人。
除了我B小姐同A先生先外,仲有有T先生,B先生,M小姐,C先生。
今日等我介紹一下先~


M小姐即是Miki,佢同我讀大專時候識,畢業後一直在社福界工作,為人有愛心,深得小朋友愛戴,是我的老死啊!

B先生即是Bob,也是我大專的同學,是我的好朋友。他畢業後立志考消防員,經過不斷鍛鍊體能,終於俾佢夢想成真了。

T先生即是達達,也是我大專的同學,他和我﹑Miki﹑Bob(仲有一個叫小花),以前經常結伴同遊粵港澳,畢業後我們都經常有gathering。

C先生即是Cody,他是一個頗有名氣的插畫師,人稱「高地仁」,這是他的blog,http://hk.myblog.yahoo.com/codyganbadehk,有興趣可以去探下佢啊。他是我和A先生的好同事兼好朋友,亦是第一個知道我們戀情的人,當我們熱戀的時候,他經常被利用為我和A先生的傳情工具,真是難為了他


至於我和A先生就唔洗多介紹啦~我地係依個BLOG o既主人,睇返過往o既文章,你地已經認識我們夠多了。

最後,希望聽日順利出發!

P.S.真慚愧...台灣同新加坡之旅o既遊記都未寫完,又有新o既Trip>_<  之後只會累積更多更多o既「Blog債」,返o黎我會努力寫架哪,希望去保和島之旅之前,我會寫晒所有遊記啦!


2 則留言:

  1. 咁啱..我又係有計劃去保和玩呀..

    [版主回覆07/25/2009 12:11:00]係? 你幾時去呀?

    回覆刪除
  2. d.畫幾令wor

    [版主回覆08/04/2009 23:09:00]多謝你呀

    回覆刪除