2009年9月22日 星期二

從菲律賓回來了


從菲律賓回來了
過了幾天沒有電視, 沒有電腦的生活, 肚餓就吃, 睏就睡覺,
晚上聽著海浪聲入睡, 生活頗寫意悠閒。
回來這個土生土長的大城市, 突然間有點兒不習慣。

香港這個石屎森林, 乜都有得食, 乜都有得玩, 資訊爆炸, 電視台都有百幾個任你揀。其實生活在香港真的很幸福, 我們真的要好好珍惜所擁有的。
菲律賓人雖然窮, 生活指數唔高, 但他們卻很快樂, 面上經常展露笑容。
真的要好好向他們學習「快樂的道理」

離開數天, 開著個facebook感到頭痛, 許多資訊要追番!
原來「小新」爸爸過左身, 原來有個港女喪鬧店主鬧得熱哄哄, 個店主係我個fd個fd, 要追番d新資訊, 先至追上時代的節奏和步伐, 和同事才有話題, 不至與社會脫節。
有時真係好想擺脫這種生活模式, 去到一個遙遠的地方, 重新建立自己的生活。
heehee, 我都是一個「慢生活」的人。

菲律賓人的純真和熱情, 都教我印象深刻難忘。
雖然入夜後周遭有很多四腳蛇出末, 但我還是懷念這個地方。

讓腦袋放空了幾天, 明天又要重新儲電, 投入工作。
努力!

2 則留言:

  1. 你地返得黎及時啦!菲律賓打大風啊!仲幾嚴重添播。 港女事件嗎?相信有上網習慣嘅朋友都無可能唔知 lor~ 真係 Heat 到爆,仲要黎多單"曹側大戰",真係好不熱鬧。資訊科技嘅進步加上互聯網嘅普及,原來真係可以好恐怖。我是不是都要在寫網誌的時候將容貌蓋上一個笑哈哈呢?哈哈哈哈!真係值得一再三思....

    [版主回覆09/28/2009 22:25:00]原來菲律賓個風咁嚴重, 好彩我地早左一星期去~~:) 不過我睇個風o既位置, 應該對保和島o既影響都唔會好大, 主要都係影響馬尼拉多d! 不過個風真係好勁...@@ 互聯網o既普及, 有時真係要保障番自己 唔好披露太多個人私隱。不過我地唔公開得樣, 最主要原因都係因為我地係同事, 唔方便o者^^"

    回覆刪除
  2. Oh NO .. 四腳蛇 我最怕既爬蟲呀=.='

    妳個Blog真係好詳細呀~其實我出年二月先去,但依家已經要搵info .多謝哂妳咁有心機同我地share呀! 

    [版主回覆11/16/2009 23:08:00]唔洗客氣^^ 隨便睇啦, 有咩唔明可以問我架, 我知道都會話你知 我都好驚四腳蛇架>_<, 果幾日俾四腳蛇嚇死

    回覆刪除