2009年10月1日 星期四

菲律賓保和島5天浮@前往保和島

Day2 (2009-9-19)

由PALAZZO PENSIONNE旅館搭的士去4號碼頭, 只係55P+10P entrance fee。


菲律賓的車子好colorful, 無論是巴士, 貨van, 都嘖上色彩鮮艷的圖案。


在菲律賓幾天裡, 周不時看到咯咯雞! 佢地當寵物咁養~


去到Supercat碼頭(Pier4), 8:30am果班船竟然full左!?!?!??!?!?!?!
我地明明網上reserved左個bor......
原來, e-mail話「Please purchase your ticket(s) at least 24 hours before scheduled departure.」係真架! 因為星期六太full了...所以我地7點9去到都已經冇晒飛。我地full左之後, 即刻過隔離weesam睇下有冇, 點知一樣full晒! 結果迫住搭12:30pm果班船, 足足delay左4個鐘。強烈建議前往保和島的朋友, 如果網上買左飛未俾錢, 又或者諗住去到碼頭先買飛o既, 請預早少少, 又或者預先托酒店的職員或者宿霧的朋友幫你俾左錢先!

死啦...仲約左個司機10:30am住碼頭接我地tim架......
尋晚又唔記得買電話卡!>.<

買左飛之後預先寄埋行李, 就搭的士去SM mall hea下。不過SM mall開10點, 我地去左隔離遊客中心坐。


supercat碼頭外的大型佈景版

由Pier4打的去SM mall, 只係40P, 非常抵!
因為SM mall未開門, 司機載我地去遊客中心。



遊客中心隔離有間coffee shop, 我地入左去買杯野飲。


遊客中心入面有個電話停, 心諗:「好野! 可以打電話了」
但係試左好多次......連個「食Q」都出埋o黎幫手打都唔得!


到咁上下, 我地就行過去等開門。
依位小朋友好期待咁喎...唔知佢等咩呢? 等買玩具?

我地行左SM mall大概一個半鐘左右, 主要係買電話卡同埋行超市!
買左電話卡之後, 打電話俾BeeFarm截住個司機, 果時已經10點3了...但係BeeFarm職員好嬲咁! 問我地點解唔一早通知佢。大佬呀...可以一早打就打左啦...我地只係遊客, 唔係咁容易買到電話卡的! A先生聽完依個電話好勞氣, 嬲到噴火! 所以我就再打去問多次, 因為如果冇車接我地...自己搭車好貴架 Bee Farm有兩程免費接送, 真係抵好多! 我打去之後, 了解過原來話d錢佢地一早俾左司機, 所以冇辦法安排司機2:30pm再接我地, 如果要再安排, 要再搵過, 要俾300P。好啦...300P就300P, 唔想煩了。

由SM mall搭車返去Pier4, 又要再俾entrance fee, 48P+10P=58P。


我們在碼頭等待上船


無聊中, 我地畫下公仔




小熊b同埋機車雞都出o黎湊熱鬧


終於上船了


隻船都幾新, size好似去澳門d船咁


不過依度o既窗口超大, 可以睇景

之前聽人講supercat o既船又新又快又靜, 我真係唔知係咪我唔好彩! 當我剛剛訓著左o既時候, 突然, 一下勁響的爆炸聲幾乎震破我耳膜, 原來supercat會播電影的! 好衰唔衰佢播o既係槍戰片, 頭上的"啦巴"嘈到拆天!!!根本完全訓唔到!!!!=.=

好不容易挨過2hr15mins, 終於到達Tagbilaran碼頭。


因為太遲o黎, 地圖已經一早俾人拎晒!~_~
這裡有許多counter兜售Day Tour或者Island Hopping, 有興趣o既人可以同佢地講下價, o岩o既就book埋。如果會去Alona Beach o既, 到時去到沙灘先至搵Island Hopping都未遲, 果度有好多好多好多選擇。

司機一早已經在碼頭外等候我們, 下一站Bee Farm

待續............


由宿霧去保和島, 一共有三間渡輪公司可供選擇。其中以Ocean Jet歷史最悠久, 位於Pier 1, 至於Supercat同埋Weesam較新, 位於Pier 4。兩個碼頭都有一段距離, 記住唔好去錯呀!

三間來往 宿霧(Cebu) & 保和島(Tagbilaran) 的渡輪公司船期表





Supercat (Pier 4)








Weesam (Pier 4)









Ocean jet (Pier 1)







下一篇



2 則留言:

  1. hello, AABB,

    We are now sitting in Lost Horizon waiting for our room. This is the 3rd day we arrived in Bohol. We didnt actually start our planned activities as my BF feeling sick ( he was sick 1 week ago before we left HK). We will have 3 days left in Bohol , hopefully we will go for island hopping and sightseeing at least.

    Wanna thanks for your advise to ask resort helping to buy ferry tickets in advance, we successfully got on the 6am OceanJet Ferry, thought the ferry wasnt 100% full ( we paid for openair but finally was invited to sit in the aircon seats. Seats are clean as yours picture of Supercat. They also play movie on the ferry, luckily not a war film , i forgot the name of that movie, like xxx 的魔發書 in chinese.

    I cross my fingers and pray for immediate recovery of my silly BF, I still havent physically touch the sea water here!!

    Look forward to your other experiences on Bohol !! / Jackie ^^

    回覆刪除
  2. Hello

    Can you tell me which ferry is the cheaoest and fastest?

    Thanks.

    [版主回覆05/25/2010 20:32:00]價錢好似ocean jet平少少, 但係supercat速度快d~ only 2hr15mins 個人suggest 搭supercat 不過如果你想搭早船, 就只有ocean jet有

    回覆刪除