2009年10月6日 星期二

菲律賓保和島5天浮@Day Tour(朱古力山+眼鏡猴) 上

Day3 (2009-9-20)

Bohol Day Tour行程:
眼睛猴保育中心->朱古力山->Butterfly Garden->森林->吊橋->Loboc River->Baclayon

Church->
麥哲倫紀念碑

(1800php/car, 入場費Loboc

River船上午餐另計)

今日係去Day Tour o既日子, 一早約左司機Ronie 8點Bee Farm等,

不過我地立立law, 都未食早餐tim! 好彩Ronie肯等埋我地。

早餐是在BeeFarm的另一間餐廳食,

在泳池旁邊。依度環境唔錯, 不過個泳池就真係好細...游唔到水架喎, 浸下都得o既。






背景一路播放著兒童聖詩, 旋律柔和, 與幽靜的環境很配合。


果汁是木瓜汁, 新鮮


早餐好好味, 無論是格仔餅, 叉燒, 定係奄列。


這杯是corn coffee, 唔知係咪依個"corn", 顏色好濃, 不過甜甜地, 幾好味。



完早餐, check-out埋單走人! upgrade左果間房冇收貴我地呀, 都係2000php, 真係抵

Ronie已經在出面等緊我地哪。

坐左30min左右, 就來到

一站---眼鏡猴保育中心

一下車就見到一片草地, 真係舒服。



由此進入

入到去, 就被第一隻眼鏡猴吸引著, 「嘩~~~好得意呀!」


眼鏡猴, 是全世界最細小的靈長類動物。如按照身體的比例來計算的話,

眼鏡猴在靈長類動物中可榮獲這項冠軍:眼睛最大、耳朵最大、趾骨最長。眼鏡猴最奇特之處在於眼睛。在小小的臉龐上, 長著兩只圓溜溜的特別大的眼睛,

眼珠的直徑可以超過1釐米, 和它的小身體很不相稱, 好像戴著一副特大的舊式老花眼鏡。所以,人們給它起了一個十分形象的名字:眼鏡猴。實際上,

它的每一只眼睛重達3克, 比它的腦子還重。其聽覺敏銳, 頸部幾乎可旋轉360度。
(資料來源:http://www1.discuss.com.hk/archiver/?tid-9329838-page-1.html)


這家伙完全不合比例的, 但我覺得佢超可愛, 超級鍾意佢!!!
看!

牠熟睡的樣子多可愛...可愛到我想捉佢返香港養>v<

眼鏡猴好懶架, 又好細膽, 嚇一嚇就好易從樹上跌下來跌死,

可能因為咁...所以佢地瀕臨絕種。


這隻小眼鏡猴剛剛睡醒, 就被工作人員捉來這裡當佈景版。


睇佢眼仔碌碌幾精靈~


小朋友...你望去邊呀?


我地把握機會同佢合照

後來又有一班遊客, 佢好頑皮, 每次工作人員轉佢個頭去前面,

佢次次都望mei一邊, 死都唔肯望鏡頭, 後來佢仲發脾氣, 跳左上去鐵絲網上面。話時話, 佢身手好敏捷架。


除左頭先果兩隻最明顯, 仲有好多隱藏在樹枝上。遠睇都有d似老鼠架。

睇完眼鏡猴,

出面有好多紀念品, 哈哈, 真係好得意呀~



我買左幾隻眼鏡公仔匙扣, 100php/4



第二站---朱古力山

Chocolate Hills



坐左40min車之後, 我們終於來到期待已久的朱古力山


Ronie話, 在此逗留40mins, 乜好似旅行團咁o既...? 想睇耐d都唔得!


想一睹朱古力山的全相, 首先要登上百幾級樓梯。


上到大半, 開始見到朱古力山了


環繞著四周都係朱古力山

不過講到最靚o既view......
就係依個!

我地叫佢做「影相位」

行行下, 有人問我地影唔影「飛天掃把」, 哈,

這是我此行目的之一, 拿拿臨跟佢去, 好想知道背後的「秘密」。原來......秘密在於依度!

好似魔術咁, 揭曉左之後有一種失落感, 仲以為真係對住朱古力山跳tim。


「One~Two~Three~ JUMP!」


我地都好成功咁, 影左兩張~真係豪無難度


好, 又到解說的時候。朱古力山, 一共有一千二百六十八個圓錐形山, 群山不高, 僅四十至一百米,

地質屬石灰岩。從高處下望, 像是一個個堆放在地上的乾草堆, 一覽無遺, 但春天青翠的群山, 一到夏天, 石灰乾涸而把整座山的山形收緊,

一個個乾草堆都乾洶F, 顏色也變成咖啡色, 遠看有如日常吃的朱古力, 「朱古力山」一名由此而來。
(資料來源: http://www.rthk.org.hk/elearning/travel/articles/18/f18_04_06_01_02.htm)



我地都有在「影相位」留倩影, 哈哈, 依張最靚。




忽然見到一個願望井, 投幣敲鐘就可以許願, 我地都許左呢~


這個碑講解朱古力山的地理結構


落山了


臨走前, 都要行下手信店 (圖中的三輪車是保和島常見的交通工具)


我很喜歡菲律賓的hand-made品, 好靚




匙扣是我愛掃的手信之一




這個又是影相位, 信我, 效果超爆笑



下一篇

菲律賓保和島5天浮@Day Tour(朱古力山+眼鏡猴) 中




17 則留言:

  1. O...!! 細謄既眼鏡猴係因為被嚇到跌死而瀕臨絕種架...XDXD" 我睇到你介紹果段真係忍唔住笑左 ><"!

    [版主回覆10/07/2009 00:28:00]係真架, 哈哈

    回覆刪除
  2. 唔知點解開唔到睇,一開只係得你地backgroup

    [版主回覆11/18/2009 22:18:00]應該冇問題架bor... 你用咩browser開? 有冇試下用另一個呀?

    回覆刪除
  3. AABB你地好 你地個blog好精彩 我呢個dec會去bohol,想問下你可唔可以send船家同埋day trip司機既contact俾我? 我係個blod度搵左好耐都無呀~ thanks 我email : fn_fyw@yahoo.com.hk Thanks so much.

    [版主回覆12/19/2009 22:12:00]send左俾你了, please check your e-mail

    回覆刪除
  4. Wow.. I miss 眼鏡猴

    回覆刪除
  5. AABB你地好



    你地個blog好精彩



    我打算5月會去bohol,想問下你可唔可以send船家同埋day trip司機既contact俾我? 因為唔知點解開唔到睇,一開只係得你地backgroup

    我email : yeetang@ymail.com

    Thanks so much.





    [版主回覆02/04/2010 13:30:00]我估係yahoo當時short左呢~~@@ 因為我睇好正常喎 我send左contact俾妳了, 得閒check下啦^_^ 多謝妳支持^^

    回覆刪除
  6. 我都開不到, 可否send去我email: astridtang@hotmail.com, thks!! 我三月頭去, 好多問題啊~

    [版主回覆02/23/2010 21:03:00]我send左e-mail俾你了:) 有咩唔明可以試下問我, 答到你我都會答架:)

    回覆刪除
  7. 我應該預備幾錢去好呢? 我想join保和的一日團及在宿霧玩跳島浮潛, 是否可以在酒店book定? 酒店會否貴一些? 另外你們有沒有玩降落傘那些? 在哪裡可以玩呢?去保和的船票是否要第一日在宿霧時買定好些呢? 在酒店可以買到? 太多問題, 不好意思, 謝謝你的回覆~

    [版主回覆02/26/2010 00:28:00]唔緊要^^ 我樂意為你解答 整個行程我帶左$2100去(包括酒店錢), 最後用剩$300, 即係total用左$1800 其實帶幾多錢去視乎你住邊間酒店, 同埋會有咩消費活動 我酒店4晚用左$700左右, 扣番酒店錢, 即係我在當地只係用左$1100 那邊食野同玩都好平, 即使去超市買手信, 大手掃貨都唔會好貴 保和島o既一日團你可以去到當地先報又得, 預先打電話預約又得(如果你有電話)。跳島浮潛, 當地找可以了, 你在alona beach上面閒逛, 都會有好多人sell你, 你可以同佢地傾, 格下價先決定幫襯邊個都冇問題。 至於降落傘果d就冇玩哪, 以我所知, 保和島都好似唔見有人玩 。所以我都唔清楚邊度有得玩。 去保和的船票, 最好在第一日買左先, 就算你已經網上預約左, 都最好24小時前去拎飛。因為佢地認錢唔認人, 唔理你有冇訂, 總之有人俾錢佢就賣, 賣晒就冇。如果唔方便, 可以嘗試請宿霧酒店的職員代購都可以。

    回覆刪除
  8. 你個blog好正呀



    我5月會去bohol,可唔可以send船家同埋day trip司機既contact俾我? 因為唔知點解開唔到睇.

    email : raywcwhk@hotmail.com

    Many thanks! Ray

    [版主回覆02/28/2010 22:45:00]nice to meet you Ray 我send左e-mail俾你了, check下啦:)

    回覆刪除
  9. hi AABB I just been to Bohol and also took a tour by driver Ronie.

    but i lost his number and my fd want to get that driver too. so would u

    send the number of him to me? and is he alil bit fat with beard,dark

    skin  with very short hair and the car no is 635 and he drives the

    私家車??just make sure:) thanks a lot here my email: colinathl@yahoo.com.hk

    [版主回覆03/19/2010 12:03:00]我覆左e-mail俾你了, check 下啦^o^

    回覆刪除
  10. AABB你地好



    你地個blog 寫宿霧寫得好詳細好精彩, 但係唔知點解有幾個開唔到來睇, 只係睇到你地個backgroup



    我會6月去Bohol,想問下你可唔可以send船家同埋day trip司機既contact, 價錢俾我? 我 email: bcat1207@yahoo.com.hk   唔該哂!!

     

    [版主回覆05/11/2010 18:47:00]點解咁多人都話開唔到o既呢...? 可唔可以話我知係邊幾篇呀? 等我check下有咩問題 我send左去你e-mail了~~ 麻煩你check下啦, 祝你玩得開開心心^^

    回覆刪除
  11. AIR TICKET甘平既? why ?

    day tour 系保和book 就可以嗎/

    [版主回覆05/12/2010 19:04:00]因為之前cebu pacific做特價, 所以咁平 day tour係保和book就可以了

    回覆刪除
  12. Hi AABB, 你地個旅程好精彩咁wo~~ 我同D朋友6月都會去Bohol,唔知可唔可以send Day Trip司機&船家既contact俾我?

    Thx a lot!! My email: son8914@yahoo.com.hk

    [版主回覆06/05/2010 01:00:00]send左e-mail俾你了~ 祝你玩得開心:)

    回覆刪除
  13. hihi

    can u send detail to me..

    ths

    yukissworld@yahoo.com.hk

    [版主回覆06/05/2010 01:00:00]send左e-mail俾你了~ 祝你玩得開心:)

    回覆刪除
  14. HI, 又係我,

    我8月會去bohol,可唔可以send船家同埋day trip司機既contact俾我? 

    email : fongfong82@hotmail.com

    Many thanks! Vivian

    [版主回覆06/05/2010 01:00:00]send左e-mail俾你了~ 祝你玩得開心:)

    回覆刪除
  15. 我9月都去保和島, 見到DAY TRIP 幾正. 你可唔可以SEND D 司機資料俾我? MANY THX!

    回覆刪除
  16. 其實我打算坐9點船由宿霧入保和,大約上午11點40分左右到酒店 如果我join day trip,得半日時間可以去到咩地方? (最想去睇眼鏡猴、朱古力山、蝴蝶公園及教堂) 另外如果可以,send船家同埋day trip司機既contact, 及價錢俾我呀! email: shiina_ng@yahoo.com.hk

    [版主回覆09/27/2010 05:09:00]半日都夠去架哪~~ 如果你坐船先要預多1~2 hour之ma 船家同埋day trip司機既contact我email send俾你丫, 你得閒check下:)

    回覆刪除