2009年10月6日 星期二

菲律賓保和島5天浮@Day Tour(朱古力山+眼鏡猴) 中

Day3 (2009-9-20)

Bohol Day Tour行程:
眼睛猴保育中心->朱古力山->Butterfly Garden->森林->吊橋->Loboc River->Baclayon

Church->
麥哲倫紀念碑


第三站---Butterfly Garden


Butterfly Garden, 是我們沒有預計的景點。入場費每人20php。
不過這短短

的生態遊充滿趣味, 見到好多從未見過的東西, 例如:蝴蝶交配同生蛋, 確是大開眼界。


入場之後會有個導賞員一路介紹, 這是飛蛾的標本, 超大隻呀!


這是蝴蝶標本


他捉了兩隻毛毛蟲, 仲叫我地摸, 嚇親我。不過A先生唔知點解咁勇敢, 摸左一下, 仲放上手tim!

後來我都鼓起勇氣, 用手指篤左一下, 手感係幾得意喎。佢地身體乾乾的, 同埋軟林林, 好得意。唔係聽錯丫ma? 我竟然讚d蟲得意!?

其實我好驚昆蟲的, 除左蝴蝶, 可能因為佢地靚卦。真係衰, 以貌取蟲!


這是蝴蝶由幼蟲到成蟲的過程


這是某品種蝴蝶的"簡", 竟然係金色, 好靚bor


有隻蝴蝶就o黎出世


飛蛾真係核突好多


依個有趣, 係蝴蝶對翼上面找到的英文字母同數目字, 全天然的。
此刻你會否呼喊大自然的奇妙

呢?


我問:「點解佢地痴埋一齊o既?」
導賞員答:「they are mating」
原來佢

地交配緊
導賞員再答:「24hours」, 真係唔講唔知bor...


這是海綿&Honey water, 俾蝴蝶飲的




依個就係幼蟲有金色body的品種


這個髮夾靚唔靚?




親眼目睹蝴蝶產卵中, 真係discovery channel!




又一對Mating中的蝴蝶


蝴蝶食芒果, 好幸福呀


好快就兜完一個圈, 咁就完左。不過真係精彩, 我覺得依度好適合家長帶埋小朋友一齊o黎,

探索大自然。

第四站---森林

依個

森林, 是國家保護的公園。聽講入面好多毒蛇, 閒人免進的。

我地落車影左張相就走lu~


依度d樹好高, 好似阿里山d樹咁。

第五站---吊橋


入場費, 每人10php, 其實真係純粹行一行, 感受下


行上去o既時候"it it"聲, 好似就斷咁


都咪話唔驚...




驚心動魄之下終於走過橋的對面


買了一個coconut飲, 50P超大個!
不過唔好飲的


有我個頭咁大


全部都係即叫即開


泰國都好興o既燒香蕉


如果佢唔係一路食煙一路跌d煙灰落去, 我諗我都會試下


用椰殼做


下一站去Loboc River遊船河食午餐



下一篇



沒有留言:

張貼留言