2010年2月7日 星期日

長空閃閃系列 - 新加坡 入手!


今日去書局買左本新加坡旅遊書,
睇左幾本, 都係發現依本最全面

mega zip, 夜間動物園, 榴槤街, 玩具博物館, 親親中華白海豚, 無招牌海鮮,
荷蘭村, 最好味海南雞飯+喇沙+咖映多......
我想知的資訊全部係晒入面, 實在太好哪!

長空閃閃系列雖然每樣野描述唔夠詳細, 但勝在資訊夠多! 夠多元化!
平價食物至貴價食物都有介紹, 能夠滿足唔同人o既需要

閃閃系列旅遊書, 就好似儲閃卡咁, 暫時已經儲到6本了
菲律賓, 馬來西亞, 新加坡, 台灣, 深圳, 澳門


4 則留言:

  1. 有無介紹環球影城?依家跟團都未有呢個行程,要去的話就要自由行。

    [版主回覆02/10/2010 23:53:00]有輕輕介紹囉,不過都係好皮毛,上去官網睇都睇到 我一定會去環球影城呀,好興奮好期待^^

    回覆刪除
  2. 嘩! 加埋我個 D ~ 京都大阪 , 九州, 北海渡, 布吉, 曼谷 ~ 咪差唔多集齊一套, 好彩暫時只有台湾Double, 下次想揾新地方問下对方先...可以交換吖麻^^

    回覆刪除
  3. 環球影城.....聽聞已經有人住过付近話好正喎, 搞到我又心郁郁, 筹我又下幾時做promo先!

    回覆刪除
  4. 我都係買左呢本

    回覆刪除