2010年2月17日 星期三

北京凍到震之旅 Day4a (威斯汀早餐)

第四天(2009.12.27)

前幾天都沒有介紹早餐,今天開一個post介紹吧!
是次旅程,多得B小姐舅父贊助,才獲得兩晚五星大酒店威斯汀免費住宿
仲包埋兩朝自助早餐tim!

我是一個很重視「早餐」的人,吃過一頓豐富的早餐,當天會覺得充滿能量,工作起來也特別起勁!

以前無論跟團定係自由行,都住過不少酒店,但是我覺得我食過最豐富的,就是威斯汀的早餐。西式日式中式各式其色。(以下這段內容不喜可以略過)
果汁有4種:橙汁﹑菠蘿汁﹑蘋果汁﹑西柚汁,依d唔少得
仲有豆漿﹑凍熱牛奶,咖啡奶茶檸茶檸水,可謂照顧周到。
大酒店都不乏芝士,包餅類都有非常多款!Chocolate muffin﹑Chocolate Croissant﹑丹麥酥﹑小蛋糕﹑肉桂酥等等。煎炸類代表有炸薯餅﹑薯角﹑薯皮﹑煙肉﹑腸仔。冷盤有煙三文魚﹑柏爾馬火腿﹑其他煙燻凍肉都有唔少。日式方面有壽司﹑手卷﹑冷麵﹑凍豆腐﹑墨魚仔﹑螺肉。麥片沙律白粥油條一應俱全,都數唔晒咁多!




直行轉右,就是餐廳的入口


banana bread也不錯


我最愛這個杏仁牛角包,做得很酥脆,每天也要吃一個才罷休。
薯餅嘛,也不賴,還是麥記做得好。
Chocolate muffin,我覺得很好味,但A先生彈到爆!


日式冷盤,我覺得不錯啦


炒蛋是即叫即炒的,不過炒得過熟,蛋汁都變成固體了


依個!絕對是極品!!!我要隆重介紹!
名字已經忘記了,是一種西式精點。
外形像被切去外圍的荷包蛋,裡面充滿蛋汁,底下還有塊多士墊底。
上圖是我自創的食法,把這件食物放在芝士上一齊食,口感及味道也升級,味道配合得天衣無縫。



我好似收左錢咁,不停讚間酒店
A先生就不停彈,話我乜都話好食

對,我冇食過太多好野,所以對我o黎講咁o既質素已經幾滿意
v_v 我都好想好似阿蘇咁,自細屋企有個大廚,所以食到咀叼,識得分辨乜野係好味

食飽飽之後,拿拿臨check-out出去玩!
途經這張大床,「咦?做乜無啦啦有張床o係大堂?」


原來係酒店promotion,一次過購買十晚住宿,就可以把這張「天夢之床」帶回家




唔好睇佢平平無奇,訓過你就知!
我真係好想據為己有!奈何我不是富豪。


截了一部的士,就向前門大街進發!有人一上車就訓

((待續......))

 


沒有留言:

張貼留言