2010年2月7日 星期日

北京凍到震之旅 Day3d (鳥巢.水立方.煙袋斜街.什剎海)

Day3 (2009.12.26)


行程: 天安門->故宮->王府井大街->花家怡園->鳥巢+水立方->煙袋斜街->什剎海




烏巢同水立方都好靚,不過果度大到癲線,地鐵站行去都要幾個字...


2010年上海世博會中國展館,係咪好有中國味道呢?



看見如此宏偉壯觀的國家體育館鳥巢,我們都不禁跳躍舞動起來!




孖寶兄弟?!


影番張合照先!

到達的時候鳥巢仍然開放,
因為由本月12號開始,鳥巢已經變身為「冰雪樂園」,
只做一季,直至明年2月20日。
詳情請睇下文:

鳥巢下月變身冰雪樂園12月19日迎客 套票120元 (轉載)

其實我地好想去架,不過由於今次行程時間實在太少...就算近在咫尺都只能望門輕嘆。同佢say個「Hi」之後,連入去參觀下o既時間都冇,就過左對面o既水立方。


相比起來,水立方的夜景漂亮得多~


近睇o既話,真係粒粒精塋通透,脹卜卜,好得意


鳥巢個結構又係冇得頂o既!
建築師真係利害,竟然諗到咁樣設計,
仲符合物理力學承托計算,能夠抵抗9.5級或10級地震!


今日係Boxing Day,水立方對出都有聖誕裝飾應一應節,
國家用行動來回應:「唔好話我地唔入流哪!」
不過這個裝飾,真係唔可以叫靚...但係又好多人爭住影喎!

8點幾左右,我地就開始離開去下一站。
沿途都好多小販兜售紀念品,不過我地冇幫襯,
唔係貴定平o既問題,而係......
水晶鳥巢煙灰缸,我要o黎有咩用?

奧運中心這段地鐵站年紀最小,所以也是最漂亮的。



係咪好似香港地鐵站呢?


好耐之前講過,北京的設施全部都是「求實用不求美觀」,
所以如果你細心留意的話,會發現所有建設都唔consisent!

新o既都叫做好d


舊o既...真係核突到呢......一d都唔user-friendly


驟眼看冇乜野,細心睇下?
原來係用富有中式味道的光管+西式雕花砌成的燈飾。

我地搭地鐵,轉左三程車,才去到鼓樓大街站
然後通過舊鼓樓大街,步行了半小時,先來到煙袋斜街。
其實點解要咁轉折呢?直接搭的士咪仲快!
其實睇地圖,鳥巢距離後海真係唔遠,估計應該三十蚊內搞掂!
但係搭地鐵只係兩蚊,咪當散下步囉:p

講開舊鼓樓大街,沿途行過都幾冷清,
除左間唔中見到路旁有d食店之外,街上都冇乜人流,毫不熱鬧。
特別的是,這條街特別多胡同,幾乎行幾步就見到一個!
我諗日抖來可以入去探險下,而家夜媽媽就唔好哪。


煙袋斜街好有特色


是否夜了,人都不是太多,所以行得幾舒服


這裡跟南鑼鼓巷一樣,很多手工藝品




以前煙袋斜街是售賣煙斗煙具的,所以因此而得名。
但今時今日,這種店子已經少之又少。



行行下,被一隻鸚鵡吸引我們視線


依隻係神奇鸚鵡,佢識跟音樂跳舞,又識玩單槓






門外張貼了店主+小鸚鵡的自述
店主:我曾越獄11次,但都被抓回來,現在只能靠表演賺小費養活自己
鸚鵡:我六月生於北京,我不說話但會跳舞,我更會楊威的單槓表演,歡迎與我合照


雖然店主咁自述自己,唔知真的假,不過我好欣賞佢小店的設計品
特別是這個!!!
它是由紙摺出來的立體公仔,個個都手工精緻,栩栩如生!
有月老,財神,關公,觀音,濟公...等等,許多款式。
不過這些製成品只係俾你欣賞,唔賣架!
想要就要自己摺,隔離你見到果d類似post card o既物體,就是了!
每張六蚊,買五送一,作為手信都不錯丫~
除左依樣,店內其他手工藝品都不錯!值得一逛


原來北京都興格仔舖喎!


解放軍味濃的布袋

這裡一樣有好多餐廳和小吃店






沿著這裡一直行過去,就到達什剎海範圍


什剎海,像新加坡的克拉碼頭,又像香港的蘭桂芳,上海的新天地,
總之都是俾人夜蒲飲酒食飯o既地方!

什剎海酒吧街好有氣氛,不過就冇咩人,唔夠熱鬧,始終太凍了!
湖面都有部份結左冰






好多酒吧都有派歌手駐場,但係這間特別好聽

真係好好聽,我們不禁停下腳步


依度拍拖真係唔錯架


行行下,見到畫家擺放的攤檔




d畫好靚,影左好多相,先發現原來「禁止拍攝」

行行下,見到一樣好有趣o既產品!就是:「會隨著音樂閃燈的T-shirt」

雖然我唔知佢係咩原理...但係真係好神奇!
佢唔單止聽到音樂會閃燈,而且仲跟節奏架!
A先生話:佢入面應該係整左個detector,
會跟住音樂o既電波而刺激產生電流,從而導致發光。
真係聰明,如果依件產品賣出外國,一定可以大賣o者!


又係全聚德隻招牌鴨


接落o黎一段大直路,全部都係酒吧或者餐廳。
有d餐廳都幾高級,望落d野都幾好食咁。
有機會o黎依度開餐都好喎~






每個景點都會發現全聚德,亦都會發現星巴克


話咁快,就行完什剎海
出面有個牌坊叫「荷花市場」

我地截左的士,話咁快就返到酒店。



聽日就要走了,依兩日去左好多地方。


不過因為行程好趕,所以自由行都變到好似跟團咁走馬看花,
真係冇辦法...3日太短了。



((待續......))

 


1 則留言:

  1. 小腳架仔發揮作用嗎?

    [版主回覆02/15/2010 01:29:00]係呀, 所以個人咁大

    回覆刪除