2011年5月8日 星期日

青島之旅 Day2.6 葡萄酒街

Day2.6 (2011-4-9)


行程: 酒店早餐-->信號山公園-->基督教堂-->迎賓館-->奧帆中心心海廣場-->
葡萄酒街-->啤酒博物館-->電視塔-->婚紗街-->登州路-->酒店



攞返舊電, 我地搭的士去啤酒街「啤酒博物館」
點知阿的士大哥話「啤酒博物館」裝修, 冇得參觀。下...? 唔係咁黑仔呀?
我問佢裝修到幾時, 佢又話唔知, 跟住佢推介我地去紅酒博物館。
我同A先生商量過, 都係想去「啤酒博物館」望下先, 示意司機車我地去。
唔知係佢聽唔明我講乜定係點, 佢車我o黎到「葡萄酒博物館」, 就放低我地。
我問佢, 咁「啤酒街」呢? 佢手指向前, 話行落去就會搵到。
酒店o黎依度, 搭左24蚊。





依條延安一路, 係「紅酒街」, 沿途經過好多酒窖,
如果有興趣將紅酒打入國內市場, 依度都係幾好o既落腳點!
望著依個葡萄酒博物館, 我有d半信半疑...
從來都冇聽過有旅遊書介紹, 係咪真係咁好睇?
A先生話冇理由o黎到青島睇紅酒博物館, 明明最出名係啤酒!
所以我地慢慢行落去「啤酒街」, 始終要親眼望到真係閂門先至甘心!




後來...我從網上得知依條「葡萄酒街」o既來頭

青島紅酒坊2010年9月22日開街 為國內首條葡萄酒文化街

青島紅酒坊的誕生也改變了延安一路這樣一條普通道路的命運,環境面貌煥然一新,紅酒街將連同近20家酒莊以及葡萄酒博物館一起亮相。

  近20家企業裝修進駐

紅酒坊已有近20家企業進駐,包括華東葡萄酒、青啤商貿、曼德拉酒堡、富隆酒業、中糖洋酒行、大周酒業、澳滋泰富酒業、卓維濃葡萄酒、中糧名莊匯、地中海佳釀、青島國人酒業紅酒會館、十里酒藏、卡斯特洋酒、加拿大伊沙貝拉酒廠、加拿大普洛森、拉圖拉甘、法國艾芬特葡萄酒、德爾特西餐廳等一批國內外知名進口葡萄酒經銷商、代理商和廠商,經營代理品牌涵蓋法國、意大利、澳大利亞、加拿大、智利、南非等世界主要葡萄酒產地。

  葡萄酒博物館將成亮點

作為一個集中全球葡萄酒的集散地,青島紅酒坊還利用防空洞建設了葡萄酒博物館,和其他城市葡萄酒博物館不同的是,青島葡萄酒博物館更加注重全球葡萄酒文化的推廣,而并非某一個品牌的歷史,市民和游客可以通過參觀該博物館了解整個葡萄酒行業的知識。紅酒博物館由一條190米的長廊和紅酒歷史館、紅酒工藝流程館等5個館組成,總面積約2300平方米。

原來係咁...唔怪得冇人介紹過, 新到咁!
不過值唔值得去...真係好見仁見智, 如果有好d時間, 不坊參觀下丫。



依個紅酒坊都幾大!


見唔見? 綠色箭咀指示青島啤酒街, 我地好快就到lu~


依部Jeep好靚仔



下一篇

青島之旅 Day2.7 啤酒博物館






沒有留言:

張貼留言