2013年1月29日 星期二

北歐旅遊好App推介

有blog友問我有冇Tallinn塔林景點推介, 未出發, 其實我都係睇書或網上資料。不如我介紹個App俾大家, 去北歐真係幾有用! 有iPad / iPhone者 "MUST" download!  App 是由 Triposo Inc 公司開發的, 我是次旅遊的國家, 芬蘭、瑞典、丹麥、愛沙尼亞都有!
隨機抽樣一個出o黎介紹啦~ 在AppStore打"Tallinn"都會search到!



打開個App之後, 就可以揀自己將會旅遊o既城市, 然後就會見到城市簡介, 圖文並茂! 資訊方面冇得輸, 歷史, 交通, 景點, 住宿, 餐廳等等都有!





地圖方面就更加正! 暫時係咁多旅遊app之中做得最好的, 瀏覽順暢, 地圖準確 (因為是link Google Map的), 資料仲好豐富tim!



可隨意用手放大縮小, click下Icon, 仲有景點 / 酒店 / 餐廳簡介tim!!  仲可以GPS定位, 蕩失路都唔驚!




好喇, 介紹到依度, 我估你地已經download緊玩緊了!  詳細內容好難在依度講, 立即download啦!



除左剛才提及4個國家之外, 仲有好多國家都有架, 最重要係「免費」!!!!!  有興趣可以download晒全set看門口^^



如果你覺得此篇文章有用的話, 請按「讚好」分享開去吧^_^
Our facebook: http://www.facebook.com/AABBtravelbook








1 則留言: