2009年3月14日 星期六

台中11天環島遊@Day 5 【大霧濃罩的阿里山】

20081229
一早起身去二樓食早餐,食過咁多日早餐之後...我本來對酒店早餐已不抱太大期望,特別是這間老土酒店。點知中信大飯店的早餐給我意外的驚喜!選擇都幾多,熟食有通粉炒米粉茄汁豆炒蛋火腿等,仲有我最愛o既芝士!另外,仲有多款麥片等穀類早餐~另一邊還有多士爐麵包。我覺得已經十分豐富了~大酒店果然唔同d!在這落後的嘉義市,中信大飯店已經算是大酒店了。


飯店有免費專車接送往返火車站的(要預約),吃過早餐後,就乘坐專車到火車站,往阿里山去!


專車十分舒服,服務真貼心



本來想搭小火車上阿里山的,女同事S叮囑我一定要搭,點知...晴天霹靂,去到竟然知道沒有小火車直達阿里山@@ 因為9月颱風的關係...奮起湖往阿里山一段支線被破壞了,需要暫時停駛,只有往奮起湖的支線仍然運作。想搭小火車,唯一方法就是到奮起湖再轉車去阿里山,車程耐不突止,仲要等到3點幾先有車>_<



冇辦法之下,唯有諗別的交通工具。咁
o岩遇到兩個香港人,佢地都係去阿里山,於是就一齊join 10VAN上去。預先買了回程的小火車票,就上10VAN
了~
小火車,單程都要NT230,仲要唔係行足全程,都幾貴架bor…
平時去阿里山要3.5小時先到,但係搭VAN仔,2個鐘都唔洗就到了~勁快!而且價錢唔貴,如果我冇記錯好似只係NT320一個人~中途有一個中途站停車休息左一陣,我地無聊就入左萊爾富參觀。(註:萊爾富是台灣很出名的便利店之一)

乘載我們的10人VAN

彎彎牌舒跑,我一見到超興奮!如果彎彎在香港都有咁多產品...我一定破產了
奇怪又搞笑的包裝XD
台灣奶製品超多呢~很羨慕...
台灣的便利店有座位的,方便人坐係度食野
到左阿里山,我們首先去神木賓館check-in。原來我們太早到了,未有得check-in住,所以我地決定放低行李出去玩完先再返o黎。

第一件事梗係去醫肚啦~我地最唔餓得架哪!haha~我地去左九九九餐廳食,手信店老闆娘推薦的!唔知係咪因為高山症影響,我一上到阿里山就好頭痛,好彩隨身帶備止痛藥,食左先冇事乍。如果唔受得氣壓o既人都記住帶d panadol,以備無患。九九九餐廳以食小菜及火鍋為主,我地點左幾個小菜,都幾好味~



除了九九九餐廳之外,還有別的餐廳選擇。


日出有大美,是一間食物比較西化的餐廳。這個餐廳有一個愛情故事的,由踏進餐廳那一刻開始,你會從細微的東西知道,我喜歡她的用心。


除了故宮之外,阿里山都有間星巴克。

然後我地就去買手信,格過價之後,大統一特產係最平o既。
日出餅好好味,我推介俾大家!
阿里山o既咖啡好好飲,小A買左好多~
檜木做的檜木瘤,因為一棵樹做一個,所以很名貴呢~每一個都有其獨特香味,散發著淡淡的檜木香~

來到阿里山,當然不少得高山凍頂烏龍茶做手信

老闆娘請了我們喝幾杯,真是甘甜得很

靚的茶葉才會有三片葉的

可愛的手製陶瓷公仔,用來做手信也不錯。

買完手信,我們往上走,來到了阿里山火車站。


到了車站不久,變得越來越大霧,能見度只有5個車位

這裡有很多奇形怪石,這一個有人臉的呢~很陰森
已停駛的蒸汽火車,冇得搭,只有望相的份兒


下午這裡上演了一場鄒族歌舞表演,很是精彩!





最後一幕主持人仲邀請埋觀眾一齊跳呢~


欣賞完歌舞表演,我地返神木check-in。神木門外停泊了一輛觀光車,很醒神呢~



特大的窗子,乘坐它觀星,一定好正o者~
酒店外形好討好,唔知裡面係點o既呢?酒店是冇lift的,我地間房位於最高層,拎住咁多行李行上去,都咪話唔辛苦!到左4樓,以為已經到左頂樓,點知隔離仲有條小樓梯往上走。小樓梯鋪了紅地毯,感覺我們好像榮升了做貴賓。一步一步走上去,516,是走廊的盡頭那一間。大門一開,令我眼前一亮!之前search過好多間阿里山的飯店,睇相的,漂亮稱不上,只可以揀d冇咁樣衰的。差唔多o既價錢,比較過之後揀左神木賓館,一直都冇咩期望。點知依間房...令我們喜出望外!







我們間房是最大間的^^


休息了一會,寫了幾張名信片,打算出去寄。來到了全台灣最高的郵局,建築很有特色!

但係...郵局竟然休息,嗚嗚~
欣欣民宿旁邊有一個大火車頭,是拍照的好地方啊~



經過萊爾富,好奇的進去看看台灣的產品。
食左個近來好hit
o既關東煮,飲左盒台式奶茶,睇左一篇關於眠月支線復駛的報導。




跟住又俾我地發現馬拉桑XD

好想買一支返香港
走餓了,我們又找地方醫肚。郵局對面有兩家食店,各有千秋,兩家都來拉客,都唔知揀邊間好@@最後揀左幫我地拍照那間。我們點了一客阿里山好出名的「石頭鍋」,其實即係打邊爐大雜會。味道冇咩特別,不過凍冰冰,打邊爐就最暖身~



咁大個鍋,叫我地點食呢?(答: 用口食XD)
食飽飽,我地緩緩的步回飯店。晚上的神木賓館,十分寧靜。
誰說台灣沒有聖誕氣氛的呢?
我們在7-11的戰利品,蚵仔煎味薯片超好食!
唔好飲但好玩的奶茶:p


下一篇

台中11天環島遊@Day 6 【告別阿里山,前往小食之都台南】(上集)



沒有留言:

張貼留言