2009年3月21日 星期六

真正香港仔魚蛋: 山窿謝記

尋日食完九記, 今日同事帶左我去香港仔食「最好食o既魚旦」
佢地成日都話依間好好食, 甚至乎係某部門男同事o既至愛!
今日就等我「見識」下

全部粉麵, $20(小) $36(大), 雙拼同價
我見魚蛋咁出名, 梗係叫魚蛋啦~ 雙拼同價喎, 梗係叫多樣料, 最後揀左墨丸魚蛋河。
粉麵未o黎之前, 女同事過左隔離排隊買傳說中好好味o既「炸魚片」
新鮮熱辣, 即叫即切, $38(半條)


唔講唔知依條魚片係「鎮店之寶」
「o黎謝記唔食炸魚片? 蝕底晒哪, 最好食果樣你竟然唔食, 真係唔識食!」這是某男同事曾經對買魚片果位女同事講過的。

新鮮熱辣又肚餓, 我梗係唔客氣啦~
塊魚片好厚, 一咬落去...個皮炸得好香, 好脆, d肉好彈牙
我想講...我從來都未食過咁好味o既魚片
真係超好味...點d辣醬仲正~
到而家, 我都一直記掛著果個味道

某部門o既男同事, 試過食完lunch, 再買多一條炸魚片返去做下午茶...
成條咁咬, 真奢侈...

至於個魚蛋河呢...D魚蛋反而普通, 冇乜驚喜
同埋可能食完魚片o既關係...我覺得個湯底冇乜味
加左魚露同腩汁先ok
反而d墨魚丸好好味, 好味過魚蛋~

山窿謝記魚蛋
http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=3086
推介食物: 炸魚片, 墨魚丸

下次o黎我要試下炸魚皮!
一連兩日都食到馳名香港o既老字號, 真係有口福^.^



1 則留言:

  1. 超正......我食左20年

    [版主回覆04/02/2009 20:01:00]係呀...佢d炸魚片真係超正!無人能及

    回覆刪除