2009年3月14日 星期六

曼谷4天食買玩@Day2 【Chapter31 + 翟道翟 + LEYANA SPA】

2009年2月22日

Park Plaza張床超舒服~~~
尋晚沖完涼不知不覺就訓著左,一訓就係第二朝!從來未試過咁好訓架

因為我地個package係唔包早餐的,所以起身第一站就係去覓食^^
本來想去旅遊書中介紹的 Le Vendome 食法國菜o既,但因為司機蕩失路(都唔知佢真唔知定假唔知),明明5分鐘去到o既地方...竟然遲左半個鐘先去到

同埋呢,本書個地圖假架...
大家千祈唔好信晒新x期果本曼谷旅遊書,佢個地圖亂o黎的!@@
(希望日後會改善啦)

幾經辛苦終於去到...但係發現「無開門」!T^T
真係可惜,點解我會睇漏一句「星期日不設午市」呢???




塞翁失馬,我地沿著車路行返過隔離街,諗住求其搵一間食就算
點知俾我地發現另一間好野!



係旅遊書有介紹的Chapter 31


太肚餓了,唔理三七廿一就走左入去
間餐廳環境好好,入面全部都係外國人
可能未到食飯時間,餐廳冇咩人,好寧靜o既環境



lunch set都唔貴,平均都係二百幾THB,仲平過法國野

我地每人揀左一個set,估唔到咁豐富!有餐飲,主菜,仲有甜品!
雖然個主菜份量細d,但係加埋個甜品就o岩o岩好~


小A叫左泰式奶茶,佢比港式奶茶甜,同埋較橙色,
唔知加左d咩入去,味道怪怪的!


餐飲佢俾我免費轉西瓜汁,依杯西瓜汁係4日以來最好飲的!
西瓜汁超甜,佢將d冰搞碎做刨冰,飲落去就好似飲緊西瓜思樂冰一樣,超好飲!


我叫左蒜蓉大蝦意粉,意粉彈牙,蝦爽甜,超好食,不過很辣


小A叫左青咖哩飯,飯底是小熊形狀的,很可愛^^
咸蛋竟然入口即溶,出乎意外地好食


青咖哩都不俗,都是偏辣啦

不過...最重要戲都係個甜品!
佢有得俾你揀home make cake/窩夫/雪糕,我地揀左home make cake
蛋糕櫃入面有勁多款式俾你揀,睇到我流晒口水...
突然間,俾我地見到一款寫住「very delicious」,very delicious?「我要依個!我要依個」我立刻嚷著。
另外仲見到一款係「Number One」,d形容詞真特別,小A結果揀左依款
「very delicious」同「Number One」都俾我地揀晒^_^


首先試下「Number One」的朱古力蛋糕,面頭是軟滑朱古力醬,入面是鬆軟的朱古力蛋糕,朱古力味非常濃郁,好味道!


然後到「very delicious」,結實質感的朱古力蛋糕,上面鋪滿可可粉,有塊白朱古力。食o既時候,將熱騰騰的吉士醬淋上面,吉士醬的熱力令到白朱古力溶化,砌一舊蛋糕,一冷一熱的口感提升蛋糕的味道,兩者配合得天衣無逢,我從來都未食過咁好食的蛋糕,我信佢係「very delicious」了!

今餐幸福指數爆燈o既 Lunch 食到咁飽,兩個人都只係百幾蚊港幣,真係抵到爛!

覓食小Tips

這是旅遊書中的地圖,請看12&13
兩個位置都錯的,不過只要沿著Sukhumvit 31行,留意右手面,就會見到Chapter 31

以下是Chapter 31出門口各右望的景色

如果大家想去Le Vendome食法國野,請認住依個街口

跟住粉紅色的士轉左,向前行,再在第一個街口轉右,行前少少就會見到(右手面)

食飽之後我地就向翟道翟出發!

當BTS快要到 Mo Chit 站的時候...我地見到一個好壯觀o既畫面!
成千上萬個帳篷屋頂聯群結黨,翟道翟比我們想像中還要大!

到了Mo Chit站,已看到一條人龍
熱的陽光都掩蓋不了我們興奮的心情!


行入翟遁翟的小路,已經見到不少有趣的檔子
可連發的橡筋槍,100B 兩支

翟道翟很大,分了廿幾個SECTION,就算有地圖,都很容易迷失方向
皆因個個路口都好像差不多...我們唯有碰運氣周圍逛。


用草繩織成的手工藝品,栩栩如生


精緻特色的燈,三四十蚊港幣就有交易


這個區域專賣與寵物有關的東西,連寵物都有得賣呢~


人手彩繪布鞋,獨一無二


藝術專區,很多藝術家窩藏在這裡


街頭小食,包羅萬有


變性人街頭表演,旁邊有她的「變前照」,其實原本都幾靚仔丫


胡慧沖介紹:泰國最香香薰油「Karmakamet」
咦?唔解唔係o既?
.........................(沉默左3秒)
原來我去錯左呀>< 等我仲鬼死咁興奮,仲買左唔少tim...
我見都係section 3-124就入左去,唔知道後面仲有
43/2大家千祈唔好學我!上去Karmakamet個網睇下啦~www.karmakamet.com



翟道翟特脆多士,新鮮烘烤,非常好食!


好食到震,後悔冇買多包


這名小子,拉茶功夫十分到家,拉得像跳芭蕾舞,還很陶醉...


拉茶影片


泰國的停車場,大得很壯觀呢...

行完翟道翟,我地搭BTS去Saladaeng站晚餐~諗住去書中介紹的「建興酒家」

憑著之前搭的士o既經驗,加上書中提及有冒牌貨,所以我地都好小心!
司機好似唔係好識路,試過打電話問人,問完之後車左我地去一個地方,堅持話地址係依度,就放低左我地。但係我地睇地圖明明唔係...幣在我地唔識同佢溝通,結果都選擇落車。

後來我地跟住地圖搵,但係都搵唔到!最衰個地圖d標示鬼咁唔清楚
響果條街來來回回咁行左不下3~4次,中途不停問人,問極都搵唔到...
後尾遇到一間識英文o既職員,好心咁教我地,仲畫左個地圖。
我地先發現,原來個地圖係錯的!!!!!!!!!!

真係一肚氣!足足浪費左我地一個鐘!
之前去台灣已經係咁,而家去泰國又係
我強烈建議大家千祈唔好用「新x期」本旅遊書,入面好多資料都係錯的!


原來建興在Plaza Hotel對面,我唔明點解地圖可以錯得咁離譜!

終於來到建興酒家,但都已經嬲到冇晒食慾!
點左招牌咖哩炒蟹,碳爐冬蔭功,仲有一條煎魚。
我地好趕時間,因為夜晚Book左做按摩,條煎魚勁耐都未o黎,又貴,早知就唔叫!
好好食咩?唔係好覺。
咖哩炒蟹唔夠熱,又少肉,冬蔭功係九龍城貨色,條煎魚,揭開層皮,乜味都冇!
唔好意思,心情真係會影響對食物的評價的




我地Book左果間叫LEYANA SPA,佢地寫最後BOOKING係8點
我地要坐佢o既接駁車,就要7點半去到phrom phong站
問題係...我地7點半,還在建興酒家埋緊單

8點前要去到,如果自己搭的士應該趕到的
不過d司機咁鍾意兜路,我諗1個鐘都未必去到

於是我就打電話去改時間,打了一次...兩次...好多次都唔通
後尾小A想去洗手間,我地去對面的Plaza Hotel再打過,結果俾我打通左
我用我小學生程度的英文同佢溝通,一心急講得仲差
後尾佢話肯等埋我地^^ 非常之感動呀...

去到phrom phong站,有個男人對我地揮手,係載我地去o既司機
奇怪哪...佢點知我地就係呢?
「離遠見兩個傻仔跑得咁急,都唔難估o者XD」小A說
原來SPA店專車,係一輛私家車來的
個司機豈不是等左我地一個鐘@@?
再一次感到唔好意思...

來到了LEYANA,係一個好寧靜的環境,一望已經覺得好舒服
本來我想影幾張靚相俾大家睇,但係小A話:「仲影?嫌人地等得我地唔夠咩~」
為左唔想阻住人地收工...我都乖乖收埋部相機


去到只係得我地兩個,彷彿成為了貴賓。
Reception姐姐又靚又好人,我好後悔唔記得俾小費佢。


兩杯Welcome drinks,一杯是熱茶,一杯是酸酸甜甜的東西,唔知係乜,但係幾好飲

我們兩人都選擇左做Warm Oil Message,有Thai Association半價優惠,兩個人做了100mins,都只係九百幾銖乍...圍起港紙都係二百幾蚊,真係抵到爛!

總括o黎講,LEYANA SPA俾我地o既感覺係「環境舒服,感覺relax,技師力度夠,服務好」,就算冇半價優惠,都值得推薦。
http://www.leyanaspa.com/html/massage_2.html

本來小A見打咁多次都打唔通就算,去第二間做架。但係我鍾意依間,因為有人讚過佢手勢好,環境靚,唔想冒險試其他。好在我堅持打多個電話去,先有咁完整的一日。

今日真係覺得好滿足,一頓豐富的Brunch,一個平靚正的翟道翟,一頓普通好味o既晚餐,一個舒服的按摩旅程,

最後...一個助人放鬆的香薰,帶我進入美夢。







2 則留言:

  1. 我好掛住泰國呀, 好想再去

    你blog首頁張相好靚呀!

    [版主回覆03/19/2009 13:14:00]多謝讚賞, 我覺得你個Blog張意大利藍色小屋o既相都好有feel~~ 我都好掛住泰國...泰國真係一個好好玩o既地方, 消費又平~ heehee, 我同你都住過Aleenta架, 不過你住果間係布吉, 我住果間係華欣^^ Aleenta真係好perfect, 不過華欣個海灘麻麻地靚, 唔知布吉果個海灘d水清唔清呢?

    回覆刪除
  2. 係, 你都住過aleetna? 我地超鍾意aleenta!  布吉那個沙灘啲水都唔太清, 不過唔係污糟, 只係混濁. 華欣間aleenta係點架? 你都係去度密月嗎?

    [版主回覆03/20/2009 22:18:00]heehee, 我唔係去渡蜜月呀, 只係想同男朋友二人世界下  不過我都非常同意 Aleenta 渡蜜月是一流的! 華欣果間Aleenta同布吉果間格局幾似, 我係住Pool Suit, 獨立一間, 一推開門就係沙灘, 有吊床仲有個按摩浴池, 好正架... 不過食物方面好似冇布吉咁豐富, 你地有cookies, 仲pack得咁靚, 我地得生果乍 華欣果間好偏僻, 唔近市區的 咁布吉果間位置偏遠嗎? 你地有冇出島玩?

    回覆刪除