2009年3月18日 星期三

「精明自助遊」的技巧:旅行前的準備

還記得我上個月聽左個Budget Travel講座嗎?
資料已經整理好了~~
等我續部份同大家分享啦~~^^

「精明自助遊」的技巧:前言

(因為我地遲到...所以前言只有notes資料, 我就憑我個人經驗, 同大家分享啦)

Budget Travel & 精明旅遊
宜先釐清:
1旅遊喜好 e.g.偏愛陽光與海灘 or 歷史文化
2預算消費 e.g.平有平玩, 貴有貴玩, 有個預算先可以決定行程
3假期長短 e.g.假期少攻短線, 假期長可考慮去歐洲/美洲等地
4同行人數 e.g.交通住宿等取決於同行人數, 人數越多, 價錢越平, (包車/3人房)
5淡季或旺季資料搜集 e.g.旺季跟淡季價錢可相差一倍的, 要做足資料搜集

旅遊網站:
 
a國際漫遊協會 www.itahk.net
 
b旅遊人生 www.travellife.org
 
c攜程旅遊網 www.ctrip.com

旅遊書:
Lonely Planet
www.lonelyplanet.com
www.lonelyplanet.com.cn

-藏羚羊旅行指南
www.chiru.com.cn

-其他
U-magazine,
新假期 or books of other publishers




沒有留言:

張貼留言