2009年6月4日 星期四

台中11天環島遊@Day 8 【夢時代摩天輪,瑞豐夜市食食食】(下集)

2009年1月1日

上回講到,我地去完夢時代玩完摩天輪之後,因為A先生肚子痛,所以要先返酒店。
在捷運站看見這個「些份仔」(7-11仔),是台灣7-11的吉祥物。
B小姐超喜愛他呢,覺得佢地好可愛,望住佢地就會想笑。
就連夢時代都有部車係以佢地為主題的!


返到中央公園站,我地改行內街,逛下新堀江商圈。
途經這間文具店,真令我大開眼界...
文具店原來可以咁大...香港真係搵唔到!


新堀江內街原來真係好多野睇的,衫褲鞋物飾物樣樣齊
想食好野?依度應該滿足到你,各式各樣的餐廳都有,要貴價的西餐有,要廉價的牛肉麵﹑雞肉飯,十幾蚊碗都有,可惜我們留在高雄的時間太少...冇機會試添!

然後給我找到了Crown的分店,一下子掃了很多甜品回家
首先出場係布丁,原味同咖啡味。
買o黎係為左止「依蕾特癮」(唔知依蕾特係咩?去Day7就會見到了~)
但係...佢地o既味道差天共地!
食過依蕾特之後,我覺得依兩杯超難食~_~


這個泡芙,很鬆脆,吉士忌廉亦很軟滑
不過太大舊了,吃得非常狼狽,好在冇被拍下食相
至於隔離個朱古力慕絲cake...唔好提了,嗚嘩
我放左入雪櫃唔記得帶走

食完,抖完,我地再戰高雄!
今晚去瑞豐夜市,對香港人來說比較陌生的名字,但是對台灣人來說一點也不陌生
瑞豐夜市,就好像嘉義的嘉樂福夜市,是當地人常去的夜市。


對面馬路,已看見人頭湧湧


適逢假期,瑞豐夜市超多人,迫到行唔到!因為台灣很重視除夕,所以國定一連放四日假,真好...


港式篤魚旦?


心血來潮,點了一客蚵仔煎,但是給那個醬汁破壞了


依度似唔似年三十晚維園呀?XD


我要鄭重向各位推介,這個椒鹽脆皮烤翅,即叫即烤。
我們耐心等待雞翼由啡色變香脆金黃色,再給洒上味粉,真係好好味。


這個可樂餅,以為入面有可樂,吃下去覺得和可樂完全拉不上任何關係
我估大概是取其音,可樂可樂,食左會很快樂卦
下圖果位姐姐,應該係真人示範這「可樂餅」的威力

有冇咁好食呀...?我們很懷疑


於是,我們就買了一盒,原味可樂餅。加埋沙律醬同埋紫菜碎,都幾好味o既~
感覺同六合夜市的炸芝士幾似。


小籠包呀>v< 是B小姐和A先生的最愛


一籠籠即叫即蒸


上海小籠包,唔記得幾多錢了,只記得幾好味同很抵食呢~
一籠10隻,食到我地好飽


這種珍珠色彩繽紛,很想試試它的味道呢


這兒有拍賣區,人多很熱鬧


釣魚遊戲,還會旋轉的,好開心啊...

這個夜市有許多香港進佔的小食,除了咖哩魚旦外,仲有...
大良炸鮮奶


同埋長洲有得食的旋轉薯塔,都能在此搵到!


行下行下,我們被一檔名叫「傷心雞排」的食檔吸引過去
有幾傷心呀?

原來除了傷心,還有快樂雞排的。我們問:「有甚麼分別?」
分別就在這片青檸和洋蔥,令人聯想起心酸和眼淚

我們來一客傷心雞排,我只吃了一小塊,其餘的就給號稱雞肉皇的A先生消滅了
味道幾特別的,好味得令人沒有傷心的感覺


幾經辛苦才找到的白糖粿,旅遊書的形容詞吸引我去試,結果也冇令我失望
甜甜地,煙煙韌韌,NT10好抵食


這個鳳梨酥形狀幾特別喎,哈

食飽飽,當然要睇下遊樂區有咩玩啦~

童夢投球,要投中已經難,仲要過三關?
我們一起玩了個成人區,板都未掂到就掉下來了


這個是同空氣槍彈波波上去,中一行便有獎,有趣有趣


瑞豐有幾檔套圈圈遊戲,把木圈拋出,拋中便有獎。
B小姐蠢蠢欲動,很想大顯身手,測試一下運氣
結果呢?有d拋過埋d獎品跌去後面,有d拋左過隔離檔口
二十個,冇個中


其實d獎品...真係好唔吸引架

我和A先生都幾鍾意瑞豐夜市,喜歡其多元化同夠大~

瑞豐夜市
地址:高雄市左營區裕誠路和南屏路段
營業時間:一般為1800-0100
休息:逢星期一及星期三
前往方法:高雄捷運R1巨蛋站1號出口沿裕誠路各中華路方向徒步3分鐘

(明天會帶大家去西子灣,待續...)




下一篇







沒有留言:

張貼留言