2009年6月6日 星期六

西貢半天遊

今朝起身見幾好天, 下午4點幾, 突然提議同A先生去西貢逛逛~~



去到西貢已經6點, 天色漸漸昏暗


我地行下海旁, 玩下狗仔, 話咁快個天就黑晒!

今晚個月光好明亮!



我地肚仔餓, 進入海鮮區搵食


西貢海鮮好出名, 不過我地唔知邊間先至好食。
所以只好周圍行, 格下價, 睇下邊間合眼緣。


依間洪記犀利囉! 門面超大!
仲有一個勁大魚缸, 好似水族館咁!



門口放左d 史前生物, 供遊人參觀。其實我真係唔知依d係咩o黎......



千揀萬揀, 揀左依間「世興」, 就係因為佢平d同埋佢話自己有大蟶子。


龍蝦伊麵, 普通啦, 唔夠熱o者


扇貝得兩隻, 味道ok


所謂o既「大蟶子」, 原來只係個殼大! 俾人昆左。
雖然佢d蟶子係幾好食, 但係都感覺被騙!


椒鹽賴尿蝦, 我好少食, 因為我唔識剝殼架>.< A先生話好味~~






食完仲有飯後果, 都幾甜丫~

埋單$220左右, 算係咁啦~~

行返出去, 又見到依d「史前生物」, 今次多左好多人圍觀。



小朋友們都十分好奇要看看裡面, 好似裝人裙底咁


隔離個小朋友, 見到又有樣學樣
當A先生拎起條尾o既時候, 小朋友又伸頭去裝, 哈


食飽飽, 我們手拖手散步。沿著海旁, 一直朝碼頭反方向走, 看到遠處盡頭燈光閃閃, 想睇下係咩o黎, 所以我地決定行過去。


沿路行有一點微風, 有不少途人放狗。其實西貢都幾舒服的, 如果唔係遠d, 都幾好住架~~

行行下....我地竟然見到一堆唔應該出現o既野@@
估下係咩...?

係......「牛呀」!

點解無啦啦路中心會有牛架? 仲要唔止一隻, 係一群!
有公牛, 母牛, 牛仔, 一家大細坐係度抖涼。
隻牛個口仲o趙o趙下, 好似o趙緊香口膠咁! 好好笑

此班牛群, 引來好多人駐足觀看。實在有趣!

再向前行, 越過一條陰暗的小徑後, 就到左我地o既目的地。
原來依度叫「海灣燒烤大王」, 有得BBQ架!

出面有個私人沙灘, 環境唔錯


我見食物種類都幾多, 有人燒蝦tim!


行到尾, 終於找到收費表
其實都唔貴喎~~~
以咁o既價錢, 咁o既環境


依度仲可以帶狗狗入場架, 不過狗狗當然唔可以食入面o既野啦

本來仲想食糖水, 但係已經好夜了
我地即刻行返出去搭車
有時咁樣行下即使半日都幾好架~


沒有留言:

張貼留言