2009年6月21日 星期日

最穩定的電訊公司「山」





自從「星期日」同「人仔」之後,已經好耐冇想掟電話的感覺
但今次,是有過之而無不及!
我唔明白...點解你收我咁貴,但係接收得咁差?
所以話,依個世界唔洗質素高,marketing 先係最 powerful o既賺錢工具


4 則留言:

  1. A哥B妹:

    畫得很可愛的繒圖啊^^

    您們說得很對. 心同感受呀. 我是一個怪人. 自己不是一個很喜歡講電話的人. 總愛面對面才比較自然的.

    如果我講比較長的電話. 大部份都是說重要的事的. 但就因為常突然斷線.... 感到很苦惱及生氣............. 其實我用的台. 已算是比較好的一間了......

    回覆刪除
  2. 呢個台呢..

    真係'好'到乜甘..

    係我屋企..我係完全收唔到..

    最多最多..都係收到1格半

    之前重因為我唔繼續簽佢d約(已經冇約)

    因為甘而cut我來電顯示..真係吹漲

    我諗住轉架喇唉..但係又多人用

    SMS<<--囧如果唔係因為SMS我轉左好耐

    回覆刪除
  3. 其實系咪話緊「山」? 人仔覺得點?我e家用緊

    回覆刪除