2009年12月31日 星期四

準備迎接「二零一零」


仲有幾個鐘, 就要同2009 say goodbye, 踏入2010了。

新一年, 又有新o既開始!
每年到左依個時候, 我都會寫一篇大事回顧, review09年頭寫下的新年目標, 然後寫下新一年的目標同計劃。這是一個好好的習慣, 因為寫下了目標, 即是對自己許下承諾。當然定下的目標要量力而為, 要衡量一下自己是否真的可以做到, 不要「眼闊肚窄」。目標定得太高, 最後做唔到, 就會有挫敗感了。相反, 如果做到, 會好有成功感的, 目標可以再慢慢set高d, 一步一步咁實行。這樣, 你就會一年比一年進步。上年做得唔好的, 今年再做好d, 上年已經做得好好o既, 今年就可以試下挑戰其他項目。這個方法好好, 我每年都會時常記著年頭的目標, 並且切實地執行, 而且每年都做到80%以上, 總算對自己有交代

我地成日話, 「人比人, 比死人」, 不要和別人比, 要和自己比。
所以你要超越的, 是過去的自己。
有一天, 你回望返, 就會發現自己不知不覺間進步左好多, 成長左好多。

2010年, 我有許多大計, 而且不是容易。
不過我會努力的!
大家都要努力!

祝各位新年快樂!
Happy New Year!




3 則留言: