2010年1月5日 星期二

北京凍到震之旅 Day1 (桔子酒店)

Day1 (2009.12.24)


終於來到出發的日子,原本打算放工先去,點知公司今年放遲左,所以結果都係請左假。因為聖誕節香港d機票貴到嘔,所以今次揀深圳飛,起飛時間晚上七點半。


由香港去深圳機場,最快捷方便就係搭中港通直通車,由圓方經深圳灣直達深圳機場,車程最快75分鐘。單程$100,來回$160。買來回抵好多!不過因為尾班車到10:30pm,如果確認唔到班機會唔會delay,建議唔買穩陣d。


依度有班次表

行李寄存服務
如果需要行李寄存,圓方過境巴士站是有儲物櫃租用的。
價錢如下:
大儲物櫃$5/小時
小儲物櫃$3/小時
(不足一小時亦作一小時計算)

順帶一提,九龍港鐵站客服中心都有行李寄存服務的。
價錢如下:
首3小時 - 每件$40
超過3小時至24小時 - 每件$55
超過24小時至48小時 - 每件$130
48小時後,每日起計(不足24小時亦當1日計算) - 每件$80附加費
*行李體積不得超過(85cm x 85cm x 29cm),超過左就可能收double錢。
*重量都有限制bor,不得超過30kg,超重又係會收double錢架,留意哪!

點解我咁清楚?事關之前我真係有諗過晨早去寄存行李,放左工後先o黎搭車。
不過後尾都請左假,所以用唔著lu~


不過因為我地未搭過,加上大時大節,為免塞車,都係預鬆d好。於是我地就乘坐15:45果班車。


去到圓方車站,仲搭早左一班車15:30,部車都好快,個半鐘就到左深圳機場。


深圳機場好大(當然唔夠香港果個大),大城市都係唔同d。由於早左好多,我地check-in完之後就去左KFC hea。
我萬萬估唔到,今次旅程,KFC是我們的觀音菩薩...從未試過咁愛KFC。
夠鐘,準時起飛,準時降落,深圳航空俾我o既第一印象幾好。
不過點解唔見空姐同我地做舒展運動o既?

深圳機場的女廁,好多人都唔關門如廁的,入去除褲mou低就痾,真係奇景。
我估佢地可能怕有迷暈黨卦,講真,傳得咁犀利,都咪話唔驚!


深圳航空飛機餐

降落北京首都機場,拎埋行李,已經23:05。
猶記得在飛機落樓梯,步行去接駁車那一段路,凍到呢...

大家都跑呀跑呀跑上車,有d人行得慢,被迫等待下一班車,在空曠的地方食風。我們幸運的上到車,看著那群人,彷彿在敞淚,好慘。

因為我失策,預先沒有炒低桔子酒店的地址,只記得在西直門,和有個地圖。
上車時我同司機講:「我想去西直門桔(jí)子酒店」
司機:「甚麼?」
我給他看地圖,他說:「是桔(jú)子酒店,對嗎?」

桔(jú),這是我讀錯的第一個字。

他看了看,好像知道在那兒,就開車了。坐左大半個鐘,我們來到了。
門口大堂好骨子好靚喎,感覺好討好。
到達桔子酒店,已經12:00了。
這裡有溫馨天氣提示的 "今天溫度:-4至-2度",唔怪得咁凍啦~
不過當我俾左證件等待check-in時,職員跟我說:「你去錯分店了」
「噢 my god!」那一刻感覺晴天霹靂
點解次次旅行都會有依d烏龍事發生o既呢?
不過我享受這些經歷,有點不完美才難忘:p (<--很變態的啊)

原來我們去錯的是官園橋店(右下),我們訂了的是西直門店(左上)。


天寒地凍,三更半夜,call唔到的士。酒店職員竟然叫我地行過去?@@
她強調,這裡步行過去很近的,10-15分鐘就到了。
夜媽媽零下幾度拖住個o急係街度行?我打死都唔制架哪>_<
後來職員陪我地出去搵,好彩一出去就截到的士,真係好好彩。
佢地仲好好,教司機點樣去另一間酒店,其實都好近,不過我肯定我行過去10分鐘一定唔得!


到達直正果間桔子酒店,順利check-in,呼左一口氣。
酒店職員好好人,適逢平安夜入住,我地有聖誕禮物收^_^ 好surprise!
有兩份俾我地揀,一份係netbook套,第二份係桔子酒店吉祥物公仔。


估下我地揀左咩?
我地冇netbook,不過隻公仔實在太"可愛"了...

聰明o既你一定知道我揀左邊樣XD
禮物有個桔子酒店LOGO環保袋入住,入面仲有兩個吉仔添:p


這間酒店是很新潮的HIP HOTEL,聽說每一間的設計都不同。
走廊佈滿大塊鏡子及世界各地景點的黑白風景畫,幾有藝術味道的。
我們訂的房間是¥278 豪華大床房,這樣的質素在北京來說的確有超值。


房間面積不大,不過設備齊全,好骨子。



 
 

細心留意一下,原來所有東西都是橙色跟白色的配搭






最有趣是竟然給我發現一條小金魚,牠的身上也是橙+白色的


我最喜歡的,就是這裡有WI-FI上網服務^^
可惜,國內真係上唔到facebook的...


肚子餓的話,這裡有小食供應。唔洗錢?你就想哪
不過價錢都唔貴,入口貨比較貴囉,例如百力支同Oreo要10蚊人仔。
唔夠o既話可以出reception買,果度有個零食櫃,連杯麵都有架。


這個「請打掃」牌,都幾型的!

雖然我未住過其他品牌的連鎖酒店,不過我對桔子酒店確是有好感的。
明天要一早起身去長城,要早d訓先得哪!

下一篇

北京凍到震之旅 Day2a (萬里長城)

 


沒有留言:

張貼留言