2010年1月16日 星期六

北京凍到震之旅 Day3a (天安門+故宮)

Day3 (2009.12.26)
行程: 天安門->故宮->王府井大街->花家怡園->鳥巢+水立方->煙袋斜街->什剎海

今日都好凍,訓到唔願起身...11點幾先出發去玩。
日日都搭的士,見故宮咁近,今日就試下搭地鐵啦!
睇地圖一早都知地鐵站好遠架哪,問bellboy地鐵站係邊,佢指左條路,說步行15分鐘左右就到了。對我o黎講都真係幾遠。

我地住的五星級大酒店威斯汀



走在左金融大街,到處都是大銀行及保險公司大廈,連北交所都在這裡,就像香港的中環區。不過我對金融大街唯一的印象,就是「飛劍」,遍地濃淡乾濕的痰積,好不噁心!你要好小心先可以避開它們!所以我覺得,金融大街應該改名做「飛劍大道」,又有氣勢,又貼切。真係唔明點解中國人可以咁多痰,多到唔周街吐唔舒服。




北京交易所 - 北交所






行左好遠,終於見到百盛購物中心,地鐵站應該就在附近
但係搵左好耐...都見唔到類似「地鐵站」o既物體!
結果去左對面馬路果個。


北京o既地鐵站有保護色的,同香港地鐵站「明顯」o既設計特色真係差得遠!
又一次證明北京o既計設真係好唔user friendly。


售票機,無論去到邊都係2蚊,真係好抵!


來了幾天,感覺到這裡的安檢真是嚴密得很!
許多公眾地方都需要安檢,天安門﹑故宮﹑鳥巢等地標性建築一定走唔甩,
就連出入地鐵站都一定要過X光機。
講真,真係好唔方便。


北京地鐵站不像香港,某d站需要行好長o既隧道才到月台,某d站轉車又要行好遠先去到另一個月台,唔似得香港咁方便,過對面就轉到車。




北京的「山手線」XD

到了前門站,天安門廣場呢?搵左好耐先搵到佢o既蹤影,睇o黎...我又搭錯車了。
原來如果想最快時間去到天安門及故宮,應該去天安門東站/天安門西站落,而唔係前門站。前門都去到,不過要行一段好遠o既路,對於趕時間o既人就唔適合哪!


一出站,就見到好多建築物


天安門廣場真係好大好大...要行好遠先去到




天安門廣場兩旁的燈柱,通通都裝上監視器


天安門同故宮俾我的感覺都好震撼,自問不是愛國的人,
但是當我親眼看見這兩棟建築物,心裡面都不其然肅穆起來。




來到了天安門廣場前,拍了幾張「到此一遊」的照片後,我們便往故宮出發!



解放軍無啦啦做左人肉紙版公仔


點解企咁遠?因為佢同我講:「不要靠太近啊!」
所以你見到我地中間有條"喇"


因為晏左o黎,所以好多好多人(假日都可能有關係的)


皇帝帽同格格帽


首先去買入場票,淡季成人¥40
排隊o既時候我仲買左本故宮圖解歷史書仔¥5,見好多人買所以我都買一份。
故宮咁大,下下睇書仔解讀歷史咪有排睇?唔洗驚,入場後有「自動導覽解說器」租用的,導覽器能探測到你所在的位置,無論你走到哪裡都有專人解說故宮各處的歷史,而且除了英﹑粵﹑普之外,還有其他外語一共22種可供選擇,照顧周到。不過租金方面,中國人是有優惠的啊,普通話和廣東話¥10,其他語言就要¥40,按金則每個¥100。

我覺得依個導覽器幾方便划算,仲有條繩俾你掛頸唔驚整唔見。
不過有時神神地,detect錯左位置,去到最尾,仲冇晒聲tim!


午門 - 睇電視成日講午門抄斬就係依度哪!




依個係故宮的地圖,皇宮咁大,幾個鐘梗係行唔晒啦~
我地主要o既路線都係中路直線去到尾,由午門入,神武門離開。


越過午門之後穿過太和門,我地睇到皇帝上朝o既地方太和殿,皇帝休息o既地方中和殿,同以前讀書人最希望去o既科舉試場保和殿。


行入太和殿範圍,講解器就介紹左依4樣野:日晷,銅龜,xx,嘉量
(xx係因為我唔記得左個名^^" 只係記得佢係用來點香薰用的)


太和殿,就是皇帝每朝上朝辦公o既地方。


見唔見到張龍椅?因為太多人了,所以我在側門睇,影d相都係45度。


太和殿的背面


太和門之後就是中和殿&保和殿


中和殿是皇帝休息的地方


保和殿就是皇帝出席大典式祭祀前o既更衣室,清代成為宴客場地,順治及康熙曾用作寢宮,至於乾隆就將科舉試場搬到依度,所以以前讀書人最希望去保和殿。


保和殿對出的空地,就是宣佈成績o既地方,一眾考生站在此等皇帝宣召誰是狀元(第一)﹑榜眼(第二)﹑探花(第三)。中舉的讀書人仲可以恩許由御道行出午門,是很大的榮譽。



這塊石碑, 花左好多人力物力先可以帶到o黎依度架



乾清宮就係皇帝o既寢室,直到雍正上位,寢室就搬到養心殿。


坤寧宮是皇后的寢室,交泰殿則是皇后的辦公室。


交泰殿內

跟住落o黎o既相片都是千篇一律的皇宮面貌,所以都唔post太多出o黎哪,有機會大家去親身感受下啦!

坤寧宮之後,就是御花園。





一級古樹


依棵咁得意o既樹就係「連理枝」了








堆秀山


依個係「木變石」,上面果舊真係石o黎架。好神奇!
話時話依舊木驟眼睇有d似人樣喎~

除左皇宮之外,仲有好多其他小宮殿做展覽館,擺放以前皇帝o既收藏品,有繪畫鐘錶銅器瓷器玉器金器等等,實在太多。皇宮太大了,所以我地冇行晒,只係隨便揀左幾個參觀。我地發現,好多珍寶都係屬於乾隆的,哈哈,依個皇帝最貪玩,聽過佢d史蹟,就知道佢係最識享受的清朝皇帝。
因為太多相,所以我整左段slide,方便大家睇。



1 則留言:

  1. 還說不愛國?你們都把天安門和故宮介紹得相當清楚啦!我去故宮嘅時候又係撞岩凍到nut肺,一味向前行呀行,都無心機了解歷史,影到相都偷笑。

    回覆刪除