2010年1月19日 星期二

北京凍到震之旅 Day3b (王府井大街)

Day3 (2009.12.26)


行程: 天安門->故宮->王府井大街->花家怡園->鳥巢+水立方->煙袋斜街->什剎海





到達王府井大街,第一印象就是很似上海的南京路,都係咁多商場,夜晚一樣五光十色。


7up聖誕樹




超市賓館?!?


"李寧"品牌在國內好紅呢~ 句slogan好勁:「換球拍, 就是為了更利害」


依度o既街道好得意,兩旁周不時出現依d屋仔
做咩o既呢?其實係賣飲品架,俾人歇下o既地方。




好老土的名字



王府井有好多北京百年歷史老店,這些文化遺產仍有它的保存價值。


手工布鞋


中國照相館,是賣攝影器材的



因為未食lunch,所以到達王府井第一件事就係醫肚!





遠看到狗不理包子,入去坐低左架哪,點知發現只有套餐,


今晚食花家怡園bor,唔可以食咁飽,所以櫈都未坐暖就撇!


對面有間全聚德,更加唔洗諗啦。






A先生講笑話:「不如食KFC囉」
B小姐:「唔制=.=」


點解我每次想食野o既時候都會見到佢架......=.=

就係依個時候...突然俾我發現到d好野:
「望下果邊,王府井小吃街呀!不如就去果度掃街啦」




入到去,看似好多野食,但係其實d野唔係好o岩食咁!






香港瀨尿牛丸?周星馳真係勁!將依個「發明」發揚光大,無論去到台灣定中國都見到佢o既蹤影


本來我想試依條間d食店,不過A先生話冇人都唔方好食




見到燒粟米同烚粟米,我地一致認為烚粟米會好食d,所以就叫左一條。


咬左一啖,A先生變晒樣:「我唔想將依pat野吞落肚呀」


有冇咁誇張呀?我又咬一啖先


嘩...咩o黎架?我覺得自己好似食緊塑膠咁!


d粟米冇甜味,又冇汁,仲好似未煮熟咁o既樣,好硬!


拿拿聲lur番出o黎,順手掉左落垃圾桶。


我知我咁做係好折墮,但係真係好難食。



接著,我們再覓食。


俾我地搵到d好野!我地一定要推介俾大家~


就係「蒙古串燒」了





A先生先點了一串牛肉,好好味呀,同頭先個粟米係兩個世界的。


咁大串都只係¥2,真係好抵,再encore多一串!


食左兩串都係¥4,都仲平過頭先條粟米(好大怨氣喎)



食完野,口渴tim,我就買左樽北京人好鍾意飲o既酸奶。



可能因為冬天o既關係,酸奶都被翻熱了。


「酸奶」這個名字好像跟「好味」二字完全扯不上關係,我抱著戰戰兢兢o既心情啜了一啖



好熱,試唔真,再飲多啖先


味道有d似益力多,唔難飲喎


不過我覺得凍飲可能會好飲d,但係A先生就鍾意熱飲。

除左d正常o既食物之外,依度仲有d唔正常o既食物......









野人骨頭,真係有人買o黎食架

下面o既"食物",真係唔係人人有膽量試!

黑蠍子
海星




跟住我地仲見到遊客區一定有o既紀念品攤檔


兵馬桶



飲飽食醉,就去買手信。


其實返大陸真係冇咩好買,不過此行奉命買手信俾舅父,因為要多謝佢送酒店住宿俾我,仲有班同事,好唔好食點都要買少少o既。



大街有間王府井食品商場,好似上海南京路果間第一食品商店咁,諗住實冇死啦。不過聽日我遇到一間更好的手信店,這間「王府井」立即被比下去。
建議大家如果會去前門大街o既,就去到前門大街先買手信。詳情請密切留意Day4遊記。


入面格局真係同上海第一食品商店好似,都係俾個袋你,自己揀,然後拎去磅。


不過因為冇得試,買手信就好似買大細咁,都係搏下。


買呀買呀,不知不覺買左唔少,仲買左幾隻烤鴨。

烤鴨 ¥45 半隻


北京好流行o既冰糖葫蘆





今晚行程有好多,鳥巢啦,什剎海啦,為免又要好似尋日咁等位耽誤行程,


我今日醒哪,我提議提早去花家怡園晚飯,一來可以避開peak hour,二來時間好就d。原本book左7點,打去問5點半去得唔得,ok喎,好野。

不過我地又遇到難題,就係「打唔到的」哪!
有部北京版tuktuk兜客,開價¥30,其實我覺得太貴,由王府井去鬼街明明好近,不過費事再搵,是旦啦。

依d tuktuk好得意,我覺得自己似坐緊車尾廂XD



從Day4借來一張北京tuktuk的照片




 


3 則留言:

  1. 謝謝分享^^

    [版主回覆01/19/2010 23:10:00]唔洗客氣^^

    回覆刪除
  2. 我都坐過呢d車呀, 真係好攪笑咖, 不過我地都係比左10蚊咋...可能真係五分鐘即到, 所以就平d 係呢, 其實你地行去東華門小食街仲多choices, 不過你地可能唔識路... 而燒栗米係比普通既烚粟米好吃多多聲, 下次你地去試下啦!

    [版主回覆01/24/2010 10:39:00]我地都好快架乍, 唔洗10分鐘, 貴極20蚊都俾多佢架哪>.< 我知有東華門小食街呀...不過好似夜晚先開bor, 所以我地冇食呀 燒粟米我地係台灣夜市食過, 都係唔好食的, 所以諗住差唔多, 北京先冇試之ma 都係香港d超甜粟好食d

    回覆刪除
  3. A哥B妹: 好好睇既網誌呀. 特別到我呢D甘鐘意睇旅遊誌的人來說. 您們這篇網誌很正呀. 呵呵. 好多野想回應. 不過怕睇C您地. 只有從簡. 呵呵. D野食好多睇下去好"奇異". 心想試. 但可能去到就唔敢. 呵呵. 覺得現在國內很多店的門面很中式. 很老氣. 不過內裡有些東西卻蠻不錯的. 是我在國內工作感覺到的. 李寧牌這次的口號. 感覺終於擺脫了N牌及A牌的影子了. 呵呵. "撒屎牛丸"這譯法. 很攪笑. 謝謝您們拍下的照片. 很多都很美喲^^

    [版主回覆01/24/2010 10:47:00]謝謝你呀Mo仔\(^_^)/ 對呀, 我都覺得某些國內店子內裡d東西蠻不錯的 對!李寧真是中國的驕傲啊~~ 知道你將會去雲南做義工, 很欣賞你的善心, 亦很欣賞你的灑脫呢~heehee, 相信此行你一定會獲益良多^^ 記得在網誌裡分享多d~~ 我們都努力儲錢中, 等待進行「灑脫」一天的來臨 不過我地唔係做義工, 係去工作假期啊\(^o^)/

    回覆刪除