2010年1月11日 星期一

北京凍到震之旅 Day2a (萬里長城)

Day2 (2009.12.25)
行程: 萬里長城->南鑼鼓巷->西單->鬼街

第二日,六點半起身,好似冇訓過咁。
今日上長城,為左爭取時間,所以訓少d。
因為要趕8點鐘果班火車,所以冇食早餐就出發。
本來叫酒店幫我地call的士,不過佢話因為今日太凍,
所以call唔到車,叫我地行過去。
行過去??行幾耐呀?「15分鐘左右」
好啦,冇辦法都要架哪。

一出街,凍到呢...任何皮膚只要暴露在空氣中都會極速凍僵,要用頸巾包埋塊面先得。大家都包到成隻糉咁,我好佩服有d北京人點解可以著咁少衫。

原來真係好快,不經不覺,我地就行到去北京北站。



不過去到買飛的時候,佢話冇8點鐘的班次的,只有9:33am,下...?
我又再一次O咀,咁早知就訓晏d啦。結果我地在車站齋坐左1個半鐘。
時間就這裡被我們浪費了。都係我衰,哈哈。



兩張往八達嶺的一等座車飛,每張¥17

車站冇野食的,又被騙了,有一間超市仔,其實係士多,入面有d杯麵乾糧等售賣。我地買左兩個杯麵做早餐,這是旅程中最難食的早餐,但冇得怨,鬼叫自己衰咩!A先生有得怨,成朝不停「o我」我,話個杯麵冇送好難食,又話訓得少,我都唔想架...

唔係咁好食的杯麵

等待期間都發現好多野,都算係收獲丫。
北京真係好大塵,車站裡的椅子全部都鋪上一層薄薄的灰塵。

佢地唔抹?唔係喎,車站職員已經好勤力咁成日抹,出動雞毛掃及濕毛巾,但係好似冇乜作用,呢頭抹完,果頭又鋪塵,或者係靜電吸左d塵都未定。

但係我地之前睇唔到就坐,賴晒野。>_<


他們正在排隊上車,從這個景象看來...北京人都幾自律丫


我地就係坐依班車,終站是延慶,八達嶺則是尾2的站。


車站好宏偉


這就是我們乘搭的「長城號」





9點33分,火車開動了。車箱都幾舒服,可能因為今日星期五,乘客都唔多。我們剛好同一班香港鴨仔團同車同卡,個導遊好似當埋我地係佢團友XD 去到外地,最怕就係不停聽到廣東話,令我覺得自己好似仲係香港咁。不過今次有好處,就係我途中聽到一些解說,令到我沒有錯過一睹居庸關長城及水關長城。同埋我知道原來火車在八達嶺只係停2分鐘,跟住鴨仔團,趕得切落車:P

居庸關長城


依段勁斜,點行呀?@@


臨落車前我們都做左蒙面人


落左車,我地就同鴨仔團分道揚鑣。縱然有太陽,室外還是凍到死,寒風刺骨。不是一般的寒冷!此地不宜久留,我們只想用最快的方法遊長城:就是坐纜車上去,坐滑車落返o黎。

咁o岩有個VAN仔司機兜客,話載我地去纜車站,每位10蚊,我地唔識路,又唔想係出面凍,就上左車。不過佢唔係即刻開車,要坐滿先開,不過好快就俾佢搵到兩個日本遊客。


載到纜車站,因為大風,所以暫停開放。

噢...真係福無雙至,禍不單行,今日特別黑仔!

好彩司機未走,我請佢載我地去滑車站,
不過佢話滑車站距離依度好遠。(乜真係咩?) 

佢話載我地去甕城,叫我地行上北四樓,然後坐滑車落番o黎。
行上去? 行幾耐架...? 佢話大半個鐘就得哪喎。又好~

司機仲話我地走o既時候可以call佢等佢o黎接我地,
不過又係每次每人10蚊,咁短路程,佢都幾好賺喎!

佢部van仔可以坐4個人,並提供包車長城1日遊服務,
價錢百零蚊(我唔係記得好清楚),有興趣可以打去問下價呀。
依個係佢個電話13436947752


離開纜車站範圍o既時候,我地見到駱駝呀!仲可以俾遊客坐上去影相添。
駱駝好得意,原來好大隻架,同埋佢好多毛。我真係有衝動叫司機停車俾我落去影相T^T 好後悔...連佢真身都趕唔切影


上長城,凍到離晒譜!越高的地方就越大風,d風好凍,會吹到人地痛的!
我地登左一兩個樓就冇繼續前進了,真係怕上左去落唔番o黎。
落去o既時候好斜,加上超大風,真係要扶實先得。


勁大級樓梯,幾乎要用手爬


一場o黎到,梗係要影番d代表相




每一塊磚都被刻滿字,真係唔明點解d人咁得閒






小朋友就最有精力,跑跑跳跳都不覺得累


回頭一望,原來都幾斜


一班青春少女在留倩影,若干年後睇番,佢地會唔會唔認得邊個係自己呢?


我地都要留倩影,這些合照,買少見少,因為真係好凍


估下依個係咩?開估:係箭洞呀~
以前d士兵就係在這些洞口發射箭


其中一個城樓上



我唔係好明,以前d士兵點樣行長城的?
條路咁斜,佢地又冇咁多保暖衫,在上面行都成問題,何況打仗?
八達嶺路段已經唔算陡峭,其他關口,我見到有d真係45度角的,咁高,點行呀?
真係一個謎...


我地o既「長征」之旅到此為止。遙望遠處那個城樓,只能望門輕嘆。
因為我地真係怕上左去落唔番o黎

之後我地沿路慢慢落番山。正所謂「上山容易落山難」,因為路斜又大風,落去的時候,要慢慢扶著行先得!好彩冇落雪乍,如果唔係實碌落去。

仲有一個鐘,我地周圍逛下,再搵地方歇下。


紀念品店常見的解放軍帽

唔得了...我就o黎頂唔順了,
即使戴左冷帽耳罩頸巾手套雪boot,我都仍然覺得好凍。
特別係手指,十指已經冇晒知覺,僵硬晒。
遠處突然見到KFC,猶如見到沙漠中的清泉,
我們一見即狂奔入去,從來未試過咁愛KFC的。
入到KFC,第一時間除低手套雙手緊握暖包,但都好似冇乜起色。
跟住我去後面乾手機,用暖風取暖,過左5分鐘,終於有返d感覺,郁得番。
叫左兩個套餐,何其美味,第一次覺得KFC咁好味,
捧著那杯熱飲,十分感動...

讚:內地KFC的"勁爆雞米花"是超好食的!有機會一定要試,同香港唔同架

食完KFC,我地CALL左司機o黎接我地落去火車站。
其實KFC行落去只係好短o既路程,但係我地真係1米都唔想行。
亦都因為咁凍o既關係...整個長城範圍都只係影左好少相。
連見到「好漢碑」都懶得行過去,這絕不是我。
司機熱烈推介十三陵,話一定要去,仲有幾個景點,我都聽唔清楚。
「下次吧」
「下次等夏天再來吧」
來之前我誓言甚麼地方都要去,一個也不能少!
來之後我說:「下次再去吧」言語中卻不流一點可惜之情
哈哈,都是天氣的錯!



今日真係好好好好凍!我以為北京係咁上下溫度好正常,後來才知道,我地去果日,正正係北京入冬以來最凍o既一日。-14度,更是10年來最凍的聖誕節。我地揀左依日登長城,我覺得我地好叻呀...完成左一個創舉!


1hr10min之後,我們又來到這個宏偉的車站




火車的職員好似機組人員XD

返到北京,我地就轉酒店。出火車站時發生了件趣事,應該說趣事嗎?
當我們欲從原路離開車站的時候,車站嬸嬸截停我們,問:


「幹嘛?你們」
「我們想離開」我說。
「走那邊」手指指向我們右邊看似後門的東西。
於是我們就過去。
去到又有另一個車站嬸嬸問:「你們有票嗎?」粗豪且沒禮貌的語氣。
我心諗:我走仲乜要check飛?入o黎就話o者~如果我「黎」手掉左咁點算?
好彩我有,check完佢就放我地走。
從這件事+之前和之後問路的事件中,我們覺得北京的公務員頗冇禮貌的!冷漠又不helpful!







冷漠的車站嬸嬸,跟天氣有關嗎?


北京的警車,好得意噃 (原來佢地都係叫警察唔叫公安的)


桔子酒店(西直門2店)

從桔子酒店轉去威斯汀酒店,車程快到嘔,
中途我讀錯了第二個字,就是個「乙」字。
想知道司機叔叔點教我讀返o岩?
請看這篇
http://hk.myblog.yahoo.com/AABB-happyTravel/article?mid=5026

去到威斯汀,無論是酒店的大堂跟房間設備都令我十分滿意。
五星級果然是五星級,最令我驚喜是那張床,舒服到呢...
同Aleenta果張有得揮!我直頭想帶佢返香港。


房間竟然有咖啡機@@


勁勁勁勁勁舒服o既床,AA+









放低晒行李,我們又再上路。
下一站係南鑼鼓巷,遇著塞車時間,塞左9個字先到。

下一篇

北京凍到震之旅 Day2b (南鑼鼓巷)

 



4 則留言:

  1. 我係你新既fans呀, 你d trip 寫得好詳盡呢, 加油! 期待你2b天行程

    [版主回覆01/12/2010 22:49:00]多謝你o既支持呀^^ 好快就有2b o既行程哪, 請耐心等待~~

    回覆刪除
  2. 你地下次SUMMER一定要再去行個2-3個小時啦~ 真係好唔同咖, 你地依家冬天去咁冷冰冰...真係見到都唔想行... 我怕我會變了凍薑人呀...哈哈哈哈~ 下次你地買火車飛個時, 記得去北京車站個網睇清楚係東南西北中央邊個車站呀...不過有時, 佢地都可能因季節而有所更改的...

    [版主回覆01/12/2010 22:48:00]係呀~~我都覺, 橫掂今次都唔夠時間玩! 下次去o既話就唔去八達嶺lu, 真係太多人, 都影唔到靚相! 下次夏天再去, 可以踩單車 不過都唔知幾時lu

    回覆刪除
  3. 可以踩單車? 長城可以踩單車? 真係未聽過喎~ 下次就可能係2011 or 2012年喇...講下講下, 你又可能想再去... 介紹你下次去居庸關or金山嶺! 原始d係好d...

    [版主回覆01/16/2010 00:40:00]哈哈, 我o既意思唔係長城踩單車, 而係踩單車遊北京胡同o者:) 我知道北京夏天好適合踩單車旅遊架:D 會呀, 下次我會揀去d商業味少d o既長城段:) 不過應該冇咁快lu, 因為2011年我可能會去working holiday了, 2012年先返, 返到o黎冇晒錢, 要重頭開始, 到時就唔可以去咁多旅行哪

    回覆刪除
  4. hihi 我都打算去長城呀,但我plan左星期六or日去,但聽你咁講,好驚買唔到飛,佢有冇得預早訂購架﹖如果係可以早一日去買飛,我搵唔到和階號個官網,你知唔知佢有冇﹖ 我以為去到八達巔就可以搭滑車,原來要先搭cable car架 而家好worry

    [版主回覆03/14/2010 23:29:00]其實部火車好大, 唔怕買唔到飛, 不過要check清楚d班次就真o既! 我去之前check到o既班次係..... 去八達嶺的火車都在北京北站, 都是動車組(1小時至1小時09分車程),發車時間: 07:26 08:00 09:33 11:08 11:52 13:19 15:01 15:54 19:32 八達嶺回北京(1小時20分左右車程)發車時間: 09:25 10:13 11:42 13:10 13:57 15:22 17:08 18:40 19:40 當日就係冇左8:00果班車, 和諧號好似有官網架, 不過我都唔知道個網址, 如果你想穩陣d, 可以搭9:33果班車, 我見網上好多人都係搭依班~ 至於滑車...其實唔一定要搭cable car先o既, 我地因為貪快懶行, 所以先揀搭cable car, 其實你可以選擇行上去, 大概個幾鐘, 然後到滑車站再坐滑車落去! 好多旅遊書都有地圖教路, 所以唔洗咁擔心架~

    回覆刪除