2010年1月12日 星期二

北京凍到震之旅 Day2b (南鑼鼓巷)

Day2 (2009.12.25)
行程: 長城->南鑼鼓巷->西單->鬼街

去完長城,下一站係南鑼鼓巷,遇著塞車時間,塞左9個字先到。




一落車,就看到「南鑼鼓巷」四隻大字,終於來到了!


來北京之前,做了許多資料搜集,一直好期待南鑼鼓巷這條街。
不過來了幾日,我發現南鑼鼓巷並不是最吸引的,論好行,她不及前門大街寬闊乾淨,論特色,又好像不及煙袋斜街。雖然講到胡同就稱不上,因為全都是因為奧運而翻新了的遊客區,欠缺了老北京的味道。




時間太少,只能走馬看花,合眼緣的便進去逛逛

特色小店多,一塊尋寶地

有些店子出產自家品牌產品,發揮創意,倒是有心思的。
不過我們欣賞的多,買的少。

內有許多鐵皮懷舊玩具,欣賞味濃!
可惜老闆娘唔俾我影相,同唔到大家分享添~



興穆手工,是幾位年輕人開設的小店,
勁多分店,街頭街尾都有,總店在煙袋斜街
專售牛皮紙筆記簿,特色搪瓷水杯,布袋麻袋錢包等等
設計有特色,唔買都睇下丫
www.craftxm.com




食草堂是賣手製皮具的,手工唔錯,不過幾貴





北京的雪boot好平,質地暖過我果對又厚d,
有一對香港賣$400的,一模一樣,都只係¥2XX
可惜香港冇乜機會著,如果唔係我都有興趣買番對!

行呀行呀,終於來到文宇奶酪店

我好喜歡吃奶酪的,所以一直好期待來這裡,
不過可惜來遲了一步...奶酪已經賣晒了...
結果要左雙皮奶,都好,又係「賣飛佛」!
點了兩個味道,紅豆味和燕麥味。

紅豆粒粒原整,質感比較硬身,鍾意食紅豆o既人應該好鍾意!
不過我地都對燕麥味比較有興趣!燕麥同雙皮奶非常之夾,甜度適中好軟滑,我鍾意!
兩碗雙皮奶不消5分鐘就被我地消滅左!
其實真係幾好味,可惜加晒價!雖然¥9仲係好平
臨走前,我見對面對姊弟買左奶酪乾食,我好想試,於是又買左一盒,¥16,好貴,依個加得最離譜¥10加到¥16

『糖加奶炒製而成,甜而煙韌,故又稱「宮廷太妃糖」(Toffee)』我好鍾意食拖肥架,講到好好味咁,
不過放入口,發現都唔係果回事!
味道有d似芝士o既,不過就唔煙韌,食左一粒我就唔想再食了。好浪費呀...
早知叫對面個姐姐請我食一粒啦>_<

酒吧食店臨立

南鑼鼓巷除左特色店子多,還有cafe多,酒吧多,餐廳多!
在這裡逛累了,不愁冇野食。
夜晚o黎食度搵間cafe歇下,傾下計上下網,都係一件賞心樂事。

台式小食


法式可麗餅(其實應該都係台灣傳入的)


這個酸奶應該冇人唔識,本本旅遊書都有介紹
一場o黎到一定要試,不過唔係而家




西藏o既代表


印度o既代表



一睇就知食中國菜啦


過客酒吧,又係勁出名,早在南鑼鼓巷未變成旅遊區之前,佢就存在
老闆是浪遊人,曾到西藏旅遊,然後回來番便和女朋友海燕開設了這間cafe,
希望讓背包客有個聚腳點,一起交流分享。
很想入去坐下,不過冇時間...連「過客」都做唔到!
跟沒錢旅行和沒時間旅行的思想還要進行長期的鬥爭
www.passbybar.com / www.过客.com



北京最小的酒吧,只得12平方米
很有趣,好想知道入面係點


腳底按摩都有,行到攰都唔怕啦

不知不覺就行到街尾,要走了!
因為要趕去海底撈火鍋店,訂左七點半呢!
在街尾截的士,截左半個鐘都截唔到:(

西西友誼商場=西西友誼酒店?


去到西單,尋找西西友誼商場,邊度?睇地圖,只見到西單商場,西西友誼酒店,卻見唔到「西西友誼商場」
問途人,遊客問遊客,「我都在找啊」哈哈
再問另一個當地人,她冷漠地回應一句:「我不知道」,一個笑容也沒有,再一次令我感受到北京人的冷漠。
後來憑我們的機智聰明,上西西友誼酒店搵啦!
原來西西友誼商場即係西西友誼酒店,係邊個寫個咁o既地址架?搵死人咩!

西西友誼酒店部lift係唔可以直接上7樓的
上8樓之後問reception,佢教你行一條通道去搭另一部lift,先至落到7樓架

好彩趕得切!入到去,聞到好香,但係同時,
一個壯觀o既畫面收入眼簾------好.多.人

冇錯依個係門口
...唔好同我講佢地等緊位呀?
好彩我有訂位o者!我真係醒,呵呵呵!
當我還在沾沾自喜的時候,侍應帶左我入去,搵個位俾我地坐,不過唔係飯台,係櫈o者!然後佢俾左張飛我,講左一堆埋我聽唔明o既話,就走左了。

即係點?
望下而家叫緊個號碼,再望下自己張飛o既台號,唔係卦?


即使入到去,都仲有好多人等緊位


有一個現象真在太有趣,唔同大家分享唔得!
見唔見到佢地打緊機?

冇錯呀,依度o既等位服務真係一流!出面有過百人等緊,你會有位坐,有豆漿熱茶飲,仲有nuts食,有樣野你仲估唔到,就係有人玩波子琪﹑捉圍琪!我咁大個女都係第一次見有餐廳咁做,最搞笑係:竟然有人肯等!佩服佩服!
如果香港食飯要等百幾張台,我諗應該冇乜人會等。


望下張卡背面,原來有咁多分店o既!

我地坐左大半個鐘,都仲未有人安排我地入坐,我訂左位架!
然後我問人,果個人就俾左張menu我點菜,佢好似膚衍緊我地。

張menu都幾多野食,同埋唔貴架,唔怪得咁多人
(想睇下有咩食,可 click 圖放大)

點完哪,咁又點?
望下隻錶,8點3了,足足等左9個字
再叫個友善do既侍應問,再完佢邊個湯底好﹑邊個送好食之後,再問
我:「請問這張飛的號碼跟那個號碼有沒冇關係?」(我指著右手面的號碼燈)
侍:「有的...」(她帶點尷尬的笑)
我:「下?等200張台?我訂了座的!」
侍:「不好意思,因為今天過節,人比較多,我們都在盡量安排坐位了」
我:「請問我們還要等多久?」
侍:「這個我都不能確定,你的號碼現在大概還有40張台左右吧」
我:「下...40張台???」
我投降了!如果她一早告訴我要等咁耐,我就一早走左去第二度食,計埋等的士來的時間,足足sai左我地兩個幾鐘!
早知我地去南鑼鼓巷食,仲開心,去什剎海夠好啦~
不過算啦,每次都總會有意外發生!結果我地搭的士去鬼街,貪果度多野食~
旅遊書介紹過小青島食海鮮好正,打電話去又話有位,就依間啦!


一上車,的士司機問我地係咪食完麻辣火鍋,因為我地身上有好大陣麻辣火鍋味
佢以為我地o岩o岩食完,又去鬼街再食XD
哈哈哈哈...真係笑死我地
依個司機幾好傾,又好好人,佢推介我地食麻辣火鍋,叫A先生衝破心理關口試下食涮羊肉,仲話對男人好添
他說:「經過紅湯(麻辣湯)一浸,羊肉的騷味就冇晒~試試看吧!」
A先生半信半疑,「好啦!」
後來佢推介金重慶俾我地,於是我地就唔食小青島,改食麻辣火鍋。


2 則留言:

  1. 我都有去呢一家呢, 不過佢地無阻止我地影相喎... 可能我地最終都有買野啦~ 我最後買左兩個鐵皮玩具, 一個係旋轉鐵馬; 一個係旋轉飛機, 都ok喎~ 不過到依家放左係屋企鋪塵多... 我入過去食呀, 都唔錯, 不過撞arm有埋爛口青年係入面劈酒, 講野又大聲 但係佢d烤魚真係好正~不過香港依家都有得食喇...

    [版主回覆01/16/2010 21:28:00]可能我冇買野啦~~同埋我問左佢一句:「我可以拍照嗎?」佢就話唔可以, 我諗如果我唔問佢可能都得o既

    回覆刪除
  2. 請問金重慶在哪?貴嗎,平均每人幾錢?

    [版主回覆03/26/2011 01:46:00]金重慶在鬼街, 小青島附近, 如果你搭的士去, 好易搵架 至於每人幾多錢...唔係好記得tim! 好似成餐飯食左百幾蚊人仔乍, 除返開每人100蚊內啦, 好抵!

    回覆刪除