2010年1月11日 星期一

我的法語老師叫Pierre Wong

今日上左第一堂了, 佐敦AF 202班房
老師是中國人, 佢叫Pierre Wong
呢個阿sir都幾風趣, 好鍾意唱歌跳舞
今堂教左A-Z, 聲母韻母, 仲有好多生字
其實我之前在工聯會學過法文初班的, 不過感覺上, AF好似教得幾快
個半鐘要學咁多野, 又有好多生字, 個人覺得未免有d急
好彩我有本身有個底, 都算跟得到, 但係對於果d從來未接觸過法文o既同學, 可能會較吃力

因為我好關心自己個阿sir好唔好, 所以就上網起底
終於俾我搵到哪!

以下是我從forum中搵到o既資料:p
http://www.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=6169239&extra=&page=3

Alliance Française (佐敦分校) 老師資料



本地老師






madam chan - 見仁見智,總体不太差,不過教法古板,但很多時會放video,多數係bienveune en france


王鍇 - 寫書不少,教法比較古板,不是個個學生可以接受


王人德(pierre wong) - 算不錯,上課有很多note要抄,講解算清楚,不過發音比較怪


王百全 - 有耐性,有系統,著重教文法,堅持會用法語向我們解釋文法,只會在我們很不明白時用廣東話





法國老師





natalie - 有耐性,而且算係英文比較好的老師,較重視communication


cecilia - 只會叫你做exerciser,有教等如無教,聽聞她是由中國AF second過來,她的國語講得不錯。據聞,她是在廣州AF做過,她很可能是聽些少廣東話。


Mr Pokojski - 通常教level 10以上,有時會客串教level 5以下,對文學有很高造詣,對學生要求很高,不喜歡學生用英文問。他是懂國語,而且講得不錯。




其實我都覺得佢d口音有d怪, 同我平時聽網上教材d真人發聲有d分別
不過佢都講得幾清楚o既, 係教得快左d, 教好多生字
抄得o黎又記唔切, 學識讀又抄唔切
總之就要努力, 我諗剩係靠上堂唔夠, 要平時多d睇自學教材聽多d學多d句子同生字

第一堂, 仲未識到朋友仔
本來我好想問下隔離個同學仔叫咩名, 大家做個朋友
但係因為怕羞鼓唔起勇氣......miss左個chance了>.<
下一次再見到佢問下佢先


沒有留言:

張貼留言