2010年1月24日 星期日

B小姐大掃除



不知大家有冇以上的經驗呢?
大掃除時執執下, 發現許多寶物
結果掛住係度懷愐, 都唔記得左自己原本o既使命




大家估我尋日scan左幾多頁?
答案: 500大頁=.="

依堆雜誌其實儲左好耐架哪...(這只是其中一部份)
媽媽催我dump好耐, 但係我一直唔捨得...
即使我暫時冇錢環遊世界, 都想儲起d資訊, 得閒拎出o黎睇, 增值旅遊知識。

本來我想分國家用文件夾裝起, 但是實在太龐大
我根本冇時間做依樣野!
即使我有時間, 我發現我係唔會睇番的~
因為要搵番d資訊好難, 又冇位放, 費時失事!

尋日終於諗到一個非常環保又可靠o既方法!!!
就係「全部scan入電腦」~
咁樣分類又易, 搵又易
頭一次係辛苦d, 因為太多
不過只要我scan晒依堆之後,
以後買左新雜誌就即時將想要o既資訊keep低,
就方便輕鬆得多了!

P.S.尋日為左執依堆野...由下晝1點scan到夜晚10點,
所以冇時間溫法文, 又冇寫到遊記>.<
太多野做了...一日24小時真係唔夠用啊>o<




1 則留言:

  1. 我都係!家中旅遊和美食雜誌最多,唔想掉,但就越來越多垃圾!曾經都有想過scan,但當年個scanner成分鐘先一張圖,仲要自己想執下,最後無做到!暫時都係放係度,不過新年快到了,大掃除時都唔知再丟佢地去邊個櫃好!哈!

    [版主回覆01/24/2010 21:21:00]哈, 咁要搵日的起心肝執哪~~ 會唔會較細d個resolution會Scan快d呢?

    回覆刪除