2011年5月26日 星期四

預防高山症藥: 紅景天 vs diamox

B小姐好關心「高原反應」o既問題, 所以特別做左好多準備功夫。
搵到資料就係度公諸同好, 希望有更多人得益啦~~

有關預防高山症/高原反應o既藥, 分別有西藥及中藥可供選擇

西藥: diamox
出發前1~2日開始服用, 直至行程完畢為止
劑量: 每日3次, 每次一粒 或 早晚各一粒
副作用: 手震, 急尿, 口乾, 舌頭可能有少少痺痺地
備註: 需要醫生處方才能購買, 並非個個藥房都有

中藥: 紅景天
出發前一星期開始服用, 直至行程完畢為止 (入高地後如狀況良好,可停服或食埋啲貨尾), 如去西藏等高原地方, 需要提前兩星期服用。
劑量: 不同藥廠出的份量不同, 一般最常見為每日2次, 每次2粒
副作用: 暫時未發現

西藥快d, 但有輕微副作用; 中藥慢d, 不過紅景天成份較天然, 是西藏人常用的保健食品, 主治耐缺氧、抗疲勞。

至於價錢方面...香港可以在裕華國貨/華潤堂找到, 不過價錢會比國內貴3~4倍! 如果有時間, 建議去國內買好d, 深圳廣州價大概由28元-50元一盒(24粒)。



牌子方面, 有一隻老牌子比較廣為人認識, 係青海出o既「三普牌」, 好多人都食依隻~

http://www.600869.com/new/product2_2.asp


V小姐前日返大陸買, 深圳同仁堂賣¥46.8一盒, 24粒。不過搵唔到三普牌, 只係得兩隻, 一隻西藏出o既「央科牌」, 另一隻係雲南出o既「諾迪康」。兩者之間, 估計西藏出o既應該好d, 所以就買左央科。



【中文名称】 央科藏域牌红景天胶囊
【批准文号】国食健字G20050750
【生产厂家】西藏央科生物科技有限公司
【功效成分】每100g含:红景天苷 400mg、总皂苷 430mg
【主要原料】红景天、沙棘、西洋参、枸杞子、葛根、刺五加
【产品规格】0.3g/粒
【保质期】24个月





其實依d牌子都話唔埋邊隻好d, 因為隻隻都有人食過, 功效都OK, 好難比較。
不過較出名的係三普, 其次就係高原安﹑央科﹑諾迪康...等等(排名不分先後)。

其實我地已經遲左食, 不過今次唔係一下子就上好高o既地方, 所以計返條數, 而家食都OK~

有關紅景天的參考link
http://www.travellife.org/thread-29196-1-1.html
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3719834&extra=page%3D1&page
http://family.saycoo.com/viewthread.php?tid=167325
http://hk.myblog.yahoo.com/jw!i3t_.oiRGBqsiyKgrZ6AdmEJYQ4-/article?mid=7559




最後, 綜合咁多資訊, 我總結以下Tips俾大家。

1) 出發前千祈唔好感冒, 因為感冒會增加高原反應的不適。

2) 上到高山地方緊記保暖, 最重要係個頭! 因為山上大風, 好容易吹到頭痛, 令你誤會果d係「高原反應」。

3) 去到當地唔好用太熱的水沖涼, 暖水就好了, 因為太熱的水會令身體水份流失, 容易引起高原反應。

4) 當地酒店28度以下都唔會開冷氣的, 只會開暖風。如果去到高地酒店覺得焗, 不防開少少窗, 但keep住暖風開著令到空內空氣流通。睡前放一杯水/濕毛巾在床頭, 咁你會瞓得舒服d。

5) 坐長途車時避免瞓覺, 因為睡眠狀態時身體會吸收更多缺氣, 在高山地區容易引起不適。

6) 隨身攜帶純朱古力(可可成份65%或以上, 越高越有利, 不過食唔到太苦都唔洗勉強), 葡萄糖粉(沖水飲), 葡萄糖糖果...等零食, 有補充體力之用, 有效減少缺氧情況出現。

7) 到高原地方買定一枝氧氣傍身, 以備不時之需。

8) 高地空氣稀薄, 任何動作都慢一點, 說話細聲一點。

9) 出發前定去到當地都保持充足睡眠, 有足夠休息後, 高原反應都會減少好多架。




2 則留言:

  1. Thanks for your sharing

    [版主回覆06/08/2011 02:13:00]唔洗客氣^^ 去完返o黎先發現唔洗食藥都ok

    回覆刪除
  2. 謝謝你!!!23號要去香格里拉啦, 但唔知有幾高, 謝謝你的資料

    [火火妹回覆12/05/2012 14:34:28]雖然乾, 但係空氣好好

    [版主回覆12/04/2012 23:23:40]係呀, 我都有乾到流鼻血, 果度d天氣太乾了!!!

    [火火妹回覆12/04/2012 14:31:10]跟團真係坐車多過行路囉, 天氣都好好, 無太陽嘅時間好凍好凍, 到下午嘅時候好熱好熱, 真係一日裡面有齊四季, 但天氣真係好乾, 每朝起身都乾到出鼻血囉

    [版主回覆12/01/2012 22:03:43]你終於返o黎拿? 好唔好玩呀?? 天氣好嗎?

    跟旅行團係慢慢上, 所以身體容易適應:) 我出發前2日有食, 但係第一日嘔到傻左, 我都唔知係咪紅景天唔o岩我食

    [火火妹回覆12/01/2012 20:34:10]我無食紅景天, 都無出現高山反應, 我係跟旅行團的, 由昆明 - 大理 - 麗江 - 香格里拉

    [版主回覆11/19/2012 22:42:51]唔洗客氣^^ 仲有幾日就出發, 唔洗咁擔心~ 記得出發前保持充分休息, 香格里拉約海拔3600米左右, 唔知你地係直飛定係先去昆明再轉機? 如果係直飛, 就要小心D~~因為一下子由0米上到3600米, 身體未必一下子適應到, 可能出現高原反應如嘔吐等。不過都係因人而異, 同身體強壯沒有關係~ 祝你好運, 玩得開開心心^__^

    回覆刪除