2010年5月6日 星期四

法國尼斯的美食


佐敦法國文化協會o既圖書館經常都會舉辦一d活動,例如cooking workshop﹑電影欣賞﹑文化討論等。我一直都好想參加佢地o既cooking workshop,只需俾材料費$30,就有得學﹑有得食,都幾抵!

今次主題係:Spécial Nice! (Nice 指 法國尼斯)
當地的美食,包括pissaladière(洋蔥和鳳尾魚醬製成的一種比薩餅)socca(鷹嘴豆粉製成的薄烤餅)馬賽魚湯其它魚湯鱈魚乾farcis niçois(以番茄大圓茄節瓜洋蔥等蔬菜挖空然後填上混合長梗米安提魚橄欖油等混合餡料入烤箱烤成的蔬菜)salade niçoise(西紅柿、青辣椒、煮雞蛋、金槍魚或其他魚加上橄欖做成的色拉)
而今次cooking workshop會整四款,pissaladièresoccafarcis niçois (poivrons farcis﹑courgettes nicoises farcies)salade nicoise


尋晚上左依個workshop,好好玩!

校長同另一個職員帶領我地今次o既活動,brief 完一次之後就開始喇!


因為今次有幾樣野,我地分左幾組。
我果組負責整poivrons farcis,材料有茄子﹑洋蔥﹑蒜頭﹑九層塔﹑紅椒﹑黃椒﹑芝士﹑香草。


1) 首先將紅椒﹑黃椒﹑茄子切開4份,挖空&清洗乾淨,放入滾水煮5分鐘,備用


2) 然後將洋蔥﹑蒜頭﹑茄子切粒粒,加少少鹽&黑椒炒熟


3) 芝士切小粒再用匙壓碎,九層塔葉切碎,與炒好的材料混合,加少少香草



4) 將材料釀入紅椒﹑黃椒﹑茄子內,放入焗爐以200度焗30分鐘


完成!poivrons farcis

望落以為唔好食,點知食落原來味道唔錯架!
d 洋蔥煮得夠熟,最緊要係 d 芝士同九層塔吊左 d 味出o黎!
健康又易整,大家可以試下!有創意可以加多少少材料,令到味道更豐富~



完成之後有我最開心o既環節:「食!」

其他組都整好,等我續一介紹下先~


pissaladière
(洋蔥和鳳尾魚醬製成的一種比薩餅)


初初望落全部都係洋蔥,諗住一定唔方好食,點知食落原來好美味^^

這樽鳳尾魚醬, 味道有d似燒汁, d鳳尾魚咸咸地, 幾惹味


salade niçoise
(新鮮蔬菜﹑薯仔﹑雞蛋﹑蕃茄﹑吞拿魚﹑加上橄欖

做成的沙律,我見過酒店都有得食架)


自己調製的用來撈沙律的醬汁


socca
(鷹嘴豆粉製成

的薄烤餅)


將豆粉開成粉漿,倒落焗盤放入焗爐焗完再煎
新鮮食時香香脆脆,
地,都幾好味
不過凍左味道就差d,好似食粉漿咁

就是用這包豆粉做出來的了


courgettes nicoises farcies(將d材料釀入翠玉瓜)

望落好似幾好味咁,但係食落原來唔好食的
d咖哩粉同香料味太重,又唔夠鹹,翠玉瓜本身又冇乜味,所以成舊野都麻麻地
我估如果改良下加少少肉會好d



沒有留言:

張貼留言