2010年5月31日 星期一

新加坡勁食生日之旅 Day3

Day3 (22May2010)



來到第三日,我哋瞓到九點半,越來越遲,哈哈。我習慣每朝一起床便望吓個天,但係今日天色唔多好。梳洗過後我們本來打算搭巴士到牛車水先食早餐,誰知雨越下越大,我們不得不找個地方避雨。差不多行到Mohamed Sultant Road,見到有間「榮肉骨茶」,就依間啦!依度環境好似大排檔咁,我哋叫左個肉骨茶套餐,SG6.8,都幾貴!套餐包括白飯一碗,炸油條一碟,肉骨茶一碗。先飲啖湯,味道不錯,不過欠缺藥材味,感覺不夠正宗。新加坡人興將白飯連湯吃,我們照版煮碗,不知不覺就吃完整碗飯。至於油條,太林了,後來吃過黃亞細都是一樣,我想這是新加坡油條的特色。油條,還是香港炸到脆卜卜的最好吃。

酒店往巴士站路線地圖
<---請按





牛車水原貌館



吃完早餐,雨漸細,我們步行往對面馬路的車站等54號巴士去牛車水。去到牛車水,大概11:30am,第一站便是參觀牛車水原貌館,了解一下新加坡的華人辛酸歷史。入場費SG10,都唔平架。三層小小的博物館,想不到都消磨了一個小時多。看完後我們明白了華人在南洋的血淚史﹑他們奮鬥背後的辛酸以及經過歲月洗禮之後所建立的文化。展品都沒有圍欄,看得出新加坡人對參觀者的信任,保證大家看得原汁原味。如果對歷史有興趣,不妨預留一小時參觀。





最古老印度廟


接著我們沿遭PAGODA
ST
繼續走,這裡好像香港的女人街,賣的都是掠遊客水的紀念品,對於香港人來說,這裡沒有驚喜。走到街尾,看見馬里安曼廟,這是我們旅程唯一看過的印度廟,入內參觀是免費的,不過如果你有携帶相機或攝錄機,就要俾附加費,相機SG3,攝錄機SG6。我們在門外拍過照後,便離開了。





東興咖吔醬



街角轉右走,來到了SOUTH
BRIDGE RD
,見到有一間東興,除左亞坤之外,這家的KAYA醬也十分出名的,所以我入內買了一樽回家享用。



金碧輝煌佛牙寺

再向前走,就看見五層高的佛牙寺,據聞佛寺內多處地方都是用黃金打造,金碧輝煌,不
過佛寺都不及美食吸引,對面就是
Maxwell Market (麥士維熟食中心),美食當前,我們立刻被呼喚過去了。




Maxwell Market (
麥士維熟食中心)



Maxwell
最出名的就是天天海南雞飯,店外永遠排長龍,我們也排了20分鐘呢!雞飯分大碟小碟,我們要了碟小的。海南雞外觀不錯,但唔係想像中咁好,雞不夠滑!反而雞油飯味道不錯。新加坡咁熱梗係要買番杯凍飲涼快下,我們在「天天」對面買了蘆薈水,但此蘆薈水不同彼蘆薈水,味道有點假!想念新海山的冰涼透心蘆薈水,真係好好飲!食完雞飯,我們意猶未盡,買了個福州蠔餅食,蠔餅一早炸定,不如書般形容「外面炸至香脆,切開後香氣與熱氣噴出來」。講真,香港嗰啲好食過佢多多聲,依個洪家福州蠔餅真係令我哋好失望……v_v Maxwell入面仲有過百種美食,有興趣來發掘一吓,說不定會尋到珍寶。




海南雞飯 SG2.8(小) SG3.3(大)
玻璃雞腳 SG2(小) SG3(大)
香滑白雞 11(半隻) 22(一隻)
香油飯 SG0.3(小) SG0.5(大)


天天海南雞二月開了新店,在如切路(在東岸區坤成路附近),明天我們會經過


洪記福州蠔餅,令人太失所望


這家金華魚片米粉人氣很高,很好吃似的



紅點美術館



食飽飽之後,我們去了紅點美術館拍照,紅卜卜十分搶眼,很適合龍友來此拍照!飛快地拍幾張照片,便轉入橫街尋找我們放棄了的Scarlet Hotel,順道逛逛附近的精品店。




在街頭巧遇一架很漂亮的人力車


古典高貴Scarlet Hotel

Scarlet Hotel真係好復古奢華,一流的設計,每一角也十分漂亮,難怪她能夠俘虜了不少女士的芳心。酒店附近有
許多精品店,不過很多不是休息就是外出中,據知後面街也有許多精品店,是潮人集中地。





新加坡的7仔,竟然是一個小小的投注站!





因為下午預約了Duck Tour3:30pm在Suntec City集合。趁還有少少時間,我們到「南洋老咖啡」坐低食咗份下午茶,嘆了一杯南洋咖啡。內裡有一個小小的咖啡博物館供免費參觀。看後你會明白為何南洋咖啡一定要用這種杯子裝。





Duck
Tour - 真正「鴨仔團」


原先想訂
5:00pm-6:00pm那一場,點知已經full左,所以我哋被逼選擇4:00pm-5:00pm那一場。奉勸大家還是早一日訂,特別是假期前後。如果你打算玩Duck
Tour + Singapore Flyer
,可以買一個套票,SG49 only,比原先的SG63慳了不少!Singapore Flyer的票一個月內有效,所以不用擔心即日趕去玩唔切。




原本唔打算坐依隻Duck
Duck
,因為實在太貴了!但係作為遊客,難得可以坐著以前的軍用「水陸兩用車」來遊覽異鄉,確是很難得的體驗!更何況這隻「鴨仔」咁可愛,真的很難抗拒。3:30pm集合,4:00pm準時出發!我們行得前,找到個窗口位坐。車上有一個導遊隨團出發,沿途不斷向我們講解景點,不過B小姐卻聽得一知半解不知是否黃昏的太陽光實在太溫暖,回程的時候我們睡意正濃,紛紛打盹。怎樣說,這都是一個值得去的體驗活動,尤其是鴨仔落水那一刻,哈。
















如果你覺得這個
Duck
Tour GOOD,可以在落船時搖一吓個鐘




Duck Tour 小資料




Boarding location @ Suntec City
(Galleria)




Operating Hours : 10am - 6pm

Duration : 60 minutes

Frequency : Hourly departures

DUCK Capacity : 31 DUCKies

Admission : S$33/Adult

                  S$17/Child (3-12 years)
                  S$2/Toddler (Below 3 yrs)

Nearest MRT  : City Hall Station



Phone reservation are highly recommended.


Call @ 6-33-868-77 (TOURS)

http://www.ducktours.com.sg/ducktours.html


P.S.大家如果想玩鴨仔,需要到新達成廣場(
Suntec City)集合,請到新開的Circle Line(黃色線) 落車,ESPLANADE 站A出口出最近。旅遊書寫的 City Hall 站 落會行好耐的,最少15min。




玩完鴨仔,我哋去咗food
court
食嘢。這碟永興福建炒蝦麵,味道不錯!


福建炒蝦麵,SG4.8



嘉樂福


食飽就去逛嘉樂福買手信!佔地兩層,面積非常大,不過食物和日用品主要在下層。新加坡好像沒有出產甚麼本土特色手信,除了肉骨茶同三色益力多,好似都冇咩好買,連薯片都是外國入口的,我還以為一定會找到喇沙味薯片。相比起泰國BigC,這間嘉樂福絕對不是買手信的好地方!據知小印度那邊有個24小時超級時場,華人印度人都很喜歡在那裡買糧油食品,說不定那邊有更多選擇呢。

新加坡最正菊花茶,必試!(稍後會詳細介紹)







五色益力多



買完手信,錢差不多用光了,我們在找換店唱錢。嘉樂福隔離有一間找換店,兌換率比機場好,1:5.617,我們又唱了500大元。



八點鐘看財富之泉雷射燈光表演,距離開場還有一個小時,於是我們又去food court食嘢HEA時間。今次我叫左香港都有嘅「土司工房」喇沙麵,SG4.5,價錢同香港差唔多。因為香港食過好多間分店都好難食,想試下原產地會唔會好味d,飲一啖湯,得喎!依個湯底係我依3日食過嘅喇沙當中最好的!不過d粉唔知點解變咗銀針粉@@ 遜色咗!不過味道好還好,當然都唔係最正宗啦,聽日我哋就會去328加東喇沙,到時就知咩係「最好味」!


土司工房喇沙麵,SG4.5



令人失望的財富之泉


七點十,我地已經坐上噴泉的看台,由高處靜待表演開始。八點鐘,沒有,八點三,沒有,只見噴泉的顏色不停轉換,背景音樂轉換完一首又一首。眼看其他人都好像在等待著些甚麼的時候,我們又不甘心就此離去。直至等到八點半,我們終於按奈不住了,轉身離開。結論是:有理由相信所謂的「雷射燈光表演」,就是我們眼前所見的東西,同幻彩詠香江一樣,咁把鬼!我覺得幻彩詠香江都好睇過佢v_v 又被浪費了時間!如果唔洗睇依個「表演」,我哋去玩摩天倫好過啦!或者去烏節路行街夠好。Signed……











人氣鼎盛:林志源肉乾


因為今日個Duck Duck玩早咗一個鐘,所以我哋買唔切林志源肉乾,夜晚又去過。開心大發現係:林志源唔單止有肉乾賣,仲有好多小食很適合買來做手信的,例如魚片﹑蝦片等,全部都不過SG1~3/包,很實惠。至於肉乾就頗貴了,300g 要十幾蚊,500g SG21,買得多平得多,可惜我哋只有兩個人




牛車水裕華附近有一間榴槤PANCAKE專門店



買完豬肉乾,我哋過對面搭54號巴士返去。下車後我們步行過Unity Street內的Robertson Walk尋找最好味法式蛋白小甜餅(Macaroon)Canelé
Pâtisserie Chocolaterie
店子在Robertson Walk商場內,環境很不錯。買了兩個被譽為全新加坡最好味的法式蛋白小甜餅,朱古力味和榛子味。小甜餅味道和口感都很好,我不懂怎樣形容,不過喜歡吃甜品的應該會喜歡。除了甜品,店內還有意粉薄餅等西式熱食。

地圖<---請按


Canelé
有四間分店:


#01-01A Shaw House, 1 Scotts Road, Singapore 228208

#01-09 11 Unity
Street, Robertson Walk
#B1-25 Paragon,
290 Orchard Road
#B1-81/82 Raffles
City Shopping Centre, 252 North Bridge Road


吃罷小甜餅,為完美的一天劃上句號。




聖淘沙刺激玩意

http://hk.myblog.yahoo.com/AABB-happyTravel/article?mid=6705

新加坡勁食之旅 - 5天行程表 (出發前)

http://hk.myblog.yahoo.com/AABB-happyTravel/article?mid=6443

新加坡勁食之旅 - 5天行程表 (出發後)

http://hk.myblog.yahoo.com/AABB-happyTravel/article?mid=6829

新加坡勁食生日之旅 Day1

http://hk.myblog.yahoo.com/AABB-happyTravel/article?mid=6784

新加坡勁食生日之旅 Day2

http://hk.myblog.yahoo.com/AABB-happyTravel/article?mid=6844

新加坡勁食生日之旅 Day3

http://hk.myblog.yahoo.com/AABB-happyTravel/article?mid=6957

新加坡勁食生日之旅 Day4

http://hk.myblog.yahoo.com/AABB-happyTravel/article?mid=7011

新加坡勁食生日之旅 Day5

http://hk.myblog.yahoo.com/AABB-happyTravel/article?mid=7013







12 則留言:

  1. 呢日係忽然好大雨, 我哋個朝早餐都去咗呢間食咖咉多同奶茶!

    [版主回覆05/31/2010 17:22:00]哈哈, 又會咁橋o既?

    回覆刪除
  2. 嘩好掛住 Scarlet Hotel啊...闊別兩年你還好嗎??? 我下星期都出發去世博!好緊張...唔知會唔會曬lon左番黎

    [版主回覆05/31/2010 23:23:00]原來你已經去左兩年架拿? 我仲以為你今年去o既tim^^ 下星期就出發咁快? 真係開心呀~~~ 我估我應該冇機會去上海世博了 因為工作關係 你玩得開心d啦^_^

    回覆刪除
  3. 乜有落雨咩,? 個日可能瞓到+一点先起身 XD 之前个晚去左金沙~~ 睇妳个blog 可以睇番邊D miss 左無去~~

    [版主回覆06/02/2010 22:16:00]有落雨呀, 不過都係朝早10點幾11點幾果段時間落, 跟住慢慢出太陽

    回覆刪除
  4. 你好, 我想問個duck tour點樣同係邊度買飛, 就咁係 Suntec City個度就有飛買?

    [版主回覆06/02/2010 22:19:00]冇錯! Duck Tour 個 Counter 在Suntec City 個 Food Republic隔離 不過我建議你之前打電話去book左先, 因為可能會full左架

    回覆刪除
  5. PWC 1936 公益慈善堂2010年7月21日 下午5:17

    你們好! 星馬我多次去公幹及渡假, 只是天氣太熱不好, 每晚上去牛車水享饍炭燒串肉和魔鬼魚丶青菜加凍啤及紅酒, 真開心。 你們能各國去享受, 一樂也! GOOD  BLOG.

    回覆刪除
  6. 你好呀,我二月都去新加坡, 不過得三日兩夜, 我想問呢老南洋咖啡店&紅點美術館係邊架, 我好想去睇一睇呀~thank you

    [版主回覆01/19/2011 01:47:00]在chinatown, 如果你會去Maxwell熟食中心, 行過去好近乍 你搵下我新加坡o既文章, 其中一篇係地圖篇, 可以搵到chinatown範圍o既地圖架 http://hk.myblog.yahoo.com/AABB-happyTravel/article?mid=7040

    回覆刪除
  7. hihi,ur blog is so detail and i wanna ask where exactly 南洋老咖啡 is? tks

    [版主回覆01/28/2011 01:38:00]其實我都唔係好記得實際位置係邊 或者你可以上佢地個blog睇睇 http://nanyangoldcoffee.blogspot.com/ 希望幫到你啦

    回覆刪除
  8. 我想問下個Ducktours加flyer個package, 係Suntec City Mall 有無得買呀?同埋可唔可以預早一日買呀?謝謝!

    [版主回覆02/24/2011 23:32:00]Suntec City Mall都可以買到架~~早一日買更加冇問題tim

    回覆刪除
  9. 請問 Duck Tour + Singapore Flyer 你是在 DUCK & HiPPO or Flyer 那邊買架. 我唔知有冇睇錯
    DUCK & HiPPO 那兒要 SGD53
    http://www.ducktours.com.sg/duckflyer.php
    但 Flyer 那兒只要 SGD49.90 @-@
    http://www.singaporeflyer.com/unique-experiences/singapore-flyer-city-passes/

    [版主回覆10/23/2012 20:38:19]Duck Tour我係在Sun Tech City果架, 而家唔知有冇搬到位。SGD49.9果個好似淨係坐flyer乍喎, SGD53果個先係DUCK TOUR + Singapore Flyer, Combo係抵d架~

    回覆刪除
  10. 1.Robertson Walk商場係邊?睇你個地圖好似唔見....我住Fraser Robertson Walk,唔知會唔會係附近?
    2.Suntec City內既超市,唔通就係嘉樂福?另外你有去過Vivo City個間supermarket未?唔知兩間邊間好行/好買d?因為我媽咪中意行超市....所以我要plan超市行程比佢呀~
    3.林志源有咁平手信買?而家唸緊去胡振隆定林志源好>.<

    [C遊遊回覆04/23/2013 22:23:52]原來Robertson Walk就係商場....thx

    [版主回覆04/23/2013 21:33:53]Robertson Walk就在Unity Stree隔離囉~~你應該就係住正隔離喇! 地圖都有呀
    http://blog.yimg.com/3/LQcJp9J7s59V3Nu3OA3kdFqQFNiKJLQQW4sGXiYUPAoF29VfvcGB1g--/32/o/nw01MWI.dOuB85kPAqds8A.jpg

    Vivo City都有個大supermarket, 如果順路都可以抽時間行下丫。Suntec City果個就係嘉樂福, 冇錯呀! 個超市有兩層架, 都幾大~~

    至於肉乾呢...真係好睇個人喜好, 兩間都好味, 邊度順路咪去邊間囉^_~

    回覆刪除