2010年5月5日 星期三

新加坡免費Wi-fi上網服務

如果你是 iPhone / Netbook / Notebook / Smartphone 的用家,而又準備前往新加坡旅遊或工幹,咁以下依篇文就o岩你睇喇!

加坡的Wireless@SG提供免費Wi-fi上網服務,全國有千幾二千個熱點,不單止好方便,仲完全免費添!

只要預先在網上登記,獲發一個帳號,去到新加坡就可以隨時隨地Wi-fi上網。

新加坡免費Wi-fi上網服務
登記網址:www.ida.gov.sg/infrastructure/20061027163310.aspx

*你只需登記其中一間網絡供應商即可

建議出發前先在香港登記,供應商會將密碼send去你手提電話,咁樣去到新加坡就可以立即享用服務。

(*更新)
原來新加坡在早前已經取消左海外登記這項服務!
(Please note that only local (Singapore) mobile numbers starting with "6", "8" or "9" will be accepted for Wireless@SG registration.)

如果你是外國遊客, 請在以下地方申請:
1. Customer Service Counters at Singapore Changi Airport
2. M1Net Reception at 10 International Business Park Singapore 609928 . From Monday to Friday (9am to 6pm)

請帶同有效證件(護照/工作證)作登記用途


希望這項介紹,會為你帶來方便啦


3 則留言:

  1. 如帶Notebook 有安裝Wi-fi,不需登記?

    [版主回覆10/08/2010 00:41:00]都要登記架, 要login name & password的

    回覆刪除
  2. 我見SMS 只SEND 去62 字頭電話(singapore phone) 那麼我那可能在香港先收password?

    [版主回覆07/03/2011 13:08:00]如上文, 唔得架~~ 現在只能在新加坡登記

    回覆刪除
  3. 噢, 我星期六會到新加坡呢, 只是帶smartphone, 我怕忘了在機場登記呢.

    [版主回覆12/01/2012 18:32:42]如果不是經常需要上網, 酒店又有wifi的話, 也不用特登去登記呢~~ 我去了兩次都沒有登記^^

    回覆刪除