2012年7月23日 星期一

新加坡美食節2012

Day1.4 (13 July 2012) 

新加坡美食節2012

新加坡美食節, 撞正開幕日食頭啖湯!
有關美食展的資料, 我只有以下的前往方法:

.地址: Waterfront Promenade, Marina Bay (Bayfront站A出口﹑Raffles Place站I出口)
.日期: 7月13日至22日
.時間:11:am-11:00pm
.電話: +65 6796 9331
.網址: http://singaporefoodfestival.com.sg/2012





早知事前就上網check清楚個地圖先啦~
去到周圍問人, 都好似冇咩人知咁, 有個酒店保安教我地沿住海旁行, 可能會搵到, 我地跟住做, 行呀行, 真係搵到呀, 不過原來Raffles Place去要行成15分鐘, Bay Front站就在隔離, 好心啦……寫清楚d丫ma, 又冇地圖……




但我地錯有錯著, 唔係咁都唔會見到大片草地, 同欣賞咁靚o既海港景色, 咪當拍下拖囉, 自由行就係咁架啦, 要慢慢行, 隨心的行, 去旅行都趕時間好辛苦o既。








原來美食節就在 Marina Bay City Gallery 隔離



據聞今年以海鮮為主題, 超過60個攤位重磅出擊。另設3大美食之旅, 「漁場幕後之旅」「游河美食之旅」「奎籠美食之旅」。



原本以為只係有新加坡o既美食, 點知原來係國際美食大匯萃。有泰式﹑日式﹑韓式﹑港式﹑台式﹑中式﹑意式﹑土耳奇式, 新加坡美食只佔很少數。一心想來食胡椒蟹及奶油蟹, 但係現場只搵到一檔有得食, 就係好出名o既「樂天海鮮」。佢出左個海鮮精選拼盤 SG$36.9 (約$244 HKD), 拼盤提供金沙奶油蟹或辣椒蟹, XO醬炒蘆筍象拔蚌, 鹹蛋蝦球, 娘惹醬蒸東星斑及海鮮皇炒飯。今次只獨沽一味賣依個套餐, 冇得淨買奶油蟹/胡椒蟹……




除此之外, 佢地仲有玩小圈子promotion, 買張Net Flash Card即場找數, 就可以享有8折優惠。我地發現現場o既食物都係普遍貴, 即係特登加價再減回原價, 又冇其他優惠遊客o既方案, 令到我地感覺麻麻。如果未去過又咁o岩路經果頭, 可以去湊下熱鬧。如果專程到訪為尋美食, 我地一致認為唔太值得。倒不如慳返d時間, 直接去心儀的餐廳食好過了!


依幾樣就係我地食過o既美食, $5坡紙一碟超鮮甜螄蚶, 好抵食又好好食
椰青好鮮甜, 但偏貴; 右上果杯係Lemongrass特飲, 好清新o既香茅味
左下係標魚羹(SG$5), 中下係雞肉串燒及鵪鶉蛋串燒(SG$5/兩串)

下一篇 Amazing! 值得一遊的 Marina Bay Sands商場




沒有留言:

張貼留言