2012年7月26日 星期四

《無招牌》白胡椒蟹

Day1.6 (13 July 2012) 

由Bayfront行路去Singapore Flyer

睇地圖, 樂天海鮮就在Singapore Flyer下面, 明明好近, 可唔可以從Bayfront行過去呢? 答案是可以的! 沿著DNA大橋行過對面, 就可以到達Singapore Flyer, 全程約15min左右。




樂天海鮮 暫停營業


可惜, 去到撞o岩close, 只見員工在執枱搬櫈, 唔通因為大廚去晒美食節做野, 所以暫停10日?? Anyway…我地都要轉陣, A先生帶我去Esplanade食<<無招牌>>, 由Singapore Flyer行過去, 約10-15min, 行左咁多路, 腳仔都軟埋……去到已經10點, 但係都冇位, 要等15min

人氣 <<無招牌>> 白胡椒蟹



食過黑胡椒蟹﹑辣椒蟹, 偏偏未試過白胡椒蟹, 聽A先生形容, 白胡椒蟹又香又惹味, 令人一試難忘, 一直都好想試下, 今日終於有機會喇!





我地叫左一隻白胡椒蟹(重1kg), 上碟賣相普通, 但香氣撲鼻, 忍不住即刻搶一舊試下, 個汁鹹鹹地, 帶蟹鮮及蔥香, 白胡椒很香, 辣味又唔會太重, 最重要個肉, 來自斯里蘭卡肉蟹, 鮮甜無比, 又嫩, 拎住隻蟹拑點少少汁, 當雞脾咁大口咬落去, 真係人間美味, 幸福感滿瀉。



剩係食左隻蟹, 同埋飲左兩個椰青, 咁就四百幾蚊, 食蟹真係會食窮人的!
然後我地就慢慢行去Esplanade站搭Circle Line返酒店。

樂天海鮮
地址: 30 Raffles Avenue, #01-01 Singapore Flyer, Singapore
電話: 65-6336 5101
時間: 11:30-15:00; 18:00-23:00 (平日) 11:30-23:00 (假日)
交通: 地鐵City Hall站, 步行15分鐘
網址: www.seafoodparadise.com.sg

無招牌海鮮 (Esplanade)
電話: 65-6336 9959
時間: 11:00-23:00 

地址: 8 Raffles Avenu #01-14/16 Singapore 039802
交通:  地鐵City Hall / Esplanade站, 步行10分鐘
網址: www.nosignboardseafood.com



沒有留言:

張貼留言