2012年7月22日 星期日

平價旅館 5footway.inn.project Sultan

Day1.2 (13 July 2012)  
5footway.inn.project Sultan


酒店方面, 由Majestic ($1700/晚) --> Santa Grand Hotel Lai Chun Yuen ($1100/晚) --> 5footway.inn.project Sultan ($700/晚), 真係好大改變。新加坡d酒店真係好貴好貴, 只係兩年, 物價標升咁多, 如果冇一千蚊以上, 都好難搵到正常o既酒店。






依間5footway.inn.project Sultan係新開o既青年旅館, 由舊店屋改建而成。因為係平價旅館, 酒店除左大堂之外, 房間內都冇乜裝修可言, 亦冇room service, 純粹租個床位俾你。入到間房, 得4面牆, 訂的時候網上睇o既只係設計圖, 仲用左廣角鏡, 實際上間房的陳設唔係想像中咁新淨。可能因為事前有期望, 所以果刻難免有少少失望啦。












AABB的實景拍攝

未住之前勁興奮, 仲寫左篇星洲酒店【跳槽到 5footway.inn, 臨出發前有少少後悔唔住好d, 如果有得俾我再揀, 我寧願俾多少少錢住好d。因為每個地方一生人都唔係有機會去好多次, 好似新加坡咁, 2010年去過, 今年去完, 短期內都應該唔會去第3次, 咁點解唔俾多少少錢住好d呢?

除左間房細d, 同埋冇咩配套之外, 其實依間旅館都有好多值得欣賞o既地方o既~
例如...reception職員好nice啦~



旅館內到處都充滿藝術氣息








5footway.inn.project Sultan 唔係唔好, 只不過真係太宿舍feel, 年青人三五知己咪o岩囉, 但雙人房o既價錢, 加多少少可以有更好o既選擇。不過住慣左又ok, 只要調節心態去住宿舍, 咁就冇問題喇!


瞓上床望到嘅景觀, 張床其實比想像中舒服, 同埋估唔到都幾大張喎!




旅館走廊


Pantry


仲有Apple機供住客使用, 高速wifi服務, Nescafe咖啡機, 微波爐, 電櫃
這些設施都幾值得人欣賞嘅~



入住小貼士: 
1) 如果係唔吹頭瞓唔著o既話, 記得到步即刻問下有冇風筒借, 因為貨源好少, 俾人借左就唔知幾時再有, B小姐3日都係濕住個頭瞓的。又或者自己帶備一個旅行風筒去。
2) 旅館沒有毛巾﹑拖鞋﹑牙膏﹑牙刷供應的, 依d咁私人o既物品, 記住執齊d喇。
3) 房間只有1個小插蘇, 建議帶個拖板去, 可以一次過叉晒所有電子用品o既電。B小姐而家每次旅行都有帶拖板的。當遇上需要用轉插器的國家, 你就會feel到有幾方便了!

 


雖然位置方面呢......就唔算超近地鐵站, 不過勝在位置夠中央。
最近係 黃色 Circle Line 新站 Nicoll Highway, 行過去大概5min左右啦。
另外行去Lavender站 / Bugis站都係10min左右, 都唔係好遠。
搭去Dhoby Ghaut站轉車都好方便。


Nicoll Highway 地鐵站A出口後沿著天橋直行, 去到尾見到Java Rd就落去




然後過馬路去對面, 直行到街口轉右, 再直行少少就見到喇~

下一篇 
炭爐叻沙 結霜橋



1 則留言:

  1. 我依家諗緊住唔住依間,你上次去住幾錢呀?我見到AGODA依家480HKD 左右
    我本身BOOK左左間小印度既酒店,新裝修完,700幾蚊HKD,但因為我有1 日會去HARD ROCK,1日會住SANDS,所以其他都諗住住平D,我見其他人評價都唔錯,所以好掙扎呀~

    [版主回覆08/10/2012 23:23:17]你講得o岩, 去旅行如果能力俾得起o既, 都唔好俾自己住得唔舒服, 起碼都可好過屋企啦! 你依間 KAM LENG HOTEL 睇相好似幾好咁, 幾錢一晚呀? 新加坡d酒店係好貴架...$500以下一係就冇星, 一係就冇雷公咁遠, 一係就旅館囉。自從上次住過旅館之後都怕怕喇, 下次點都係俾多少少錢住好d! 不過你依間夾係兩個地鐵站中間, 都唔係幾方便, 都要行10分鐘架!

    [脆絲回覆08/09/2012 11:40:56]住hard rock係因為諗住入去USS玩,唔駛行黎行去,同埋book到平,包埋稅都只係1300HKD
    sandis就係因為個泳池太吸引啦~我抗拒唔到呀,同埋EARLY BIRD一晚2500,所以BOOK埋,我已經決定0個日會係酒店唔出去架啦~
    小印度我BOOK左間叫KAM LENG HOTEL,我叫佢係今年新裝修完,所以諗住去住,但因為hard rock 同sands 太貴,所以依家都好掙扎...
    因為我預算係兩個人住宿係6K hkd 左右
    如果住小印度0個間就會over 成K,但去旅行又唔想自己住得太唔舒服WOR~

    [版主回覆08/09/2012 00:22:00]我上次住都貴呀...:( HKD$700/night左右
    你係小印度邊間呀? 住sands好正呀!!! 不過轉咁多間酒店會唔會好辛苦?

    回覆刪除