2009年5月10日 星期日

$10換 慳錢遊世界秘笈 Budget Bible


我一向是U Magazine的Fans,因為我覺得U的文章寫得好,相片影得靚。
旅遊雜誌間唔中都有d旅遊書俾大家儲印花換,而今期換呢本真係超正!!!
誠意向大家推薦~

這本名為「慳錢遊世界秘笈」的書仔(英文叫 Budget Bible),是給自助旅行發燒友的明燈!Budget Bible真係冇改錯名,裡面o既內容覆蓋範圍超廣!

只要集齊2009 年 5 月 1 日至 2009 年 6 月 5 日期間 (第 179 至 184 期 ),刊於 U Magazine 內任何 2 個不同期數的《Budget Bible》印花,就可以加$10換購

原價$88的,而家$10就換到,確係超值!

$10 換購 Budget Bible 系列第一炮《慳錢遊世界秘笈》


換購期間一共有6期,而市面賣緊第2期,
因為要兩期不同期數o既印花先換到,
所以想換o既朋友,趕快買今期U,
咁你最快14號就換到架哪^o^ (通常逢星期四就會出新一期)
(P.S.我冇收受任何利益架, 純粹真係覺得好正)

因為過往經驗話我知,凡係好正o既旅遊書仔都會迅速換罄,所以我俾個溫馨提示大家^^ 錯過左就要用$88來買了~

講左咁耐...究竟有幾正先?
我scan左個目錄俾大家睇~



Smart Travel Tips:廉價航空攻略‧各地海陸空交通指南‧平價住宿搜尋網‧環遊世界機票 Q & A ‧自駕 vs 火車邊樣最慳‧至抵單車遊‧如何用盡火車 PASS‧郵輪慢慢歎‧善用里數換機票‧另類玩味住宿



旅遊實戰 case study:夢想遊‧做義工‧半移民‧去打工‧遊學去


我覺得完全係Budget Travel講座o既完全版!之前Budget Travel講座聽o既資料有,Budget Travel講座冇的資料佢都有!
睇完依本「旅遊天書」之後...我覺得環遊世界絕不是夢,是有可能的!
以前認為要有幾千萬身家,先可以環遊世界。但原來在外國住酒店原來可以咁平o既時候...機票又有廉航,加上有咁多方法可以以廉價,甚至免費換來住宿,環遊世界的夢想,又近一步了。
環遊世界花費多少?其實豐憸由人,窮風流也是一種獨特的旅遊方式。


沒有留言:

張貼留言