2009年5月29日 星期五

全球最貴酒店 - 土耳其 the Mardan Palace

以前全球最貴的酒店是杜拜的 7星級帆船酒店,一晚住宿是$15,000港元。
光是參觀費都需要$1,000/人,可以話巴閉到死!
不過上星期六,有一間比帆船酒店更貴的酒店開幕,是一名俄羅斯億萬富豪興建的。


這家酒店名叫 the Mardan Palace,位置土耳其地中海,整間酒店總共花了122.6億興建,非常驚人!大家估下佢一晚住宿費要幾多?二萬?四萬?六萬?全部都錯!



答案是:14萬港元一晚!



「14萬?痴線架!?!」我第一個反應係咁!


到底有咩咁巴閉呢?

原來巴閉在...這間酒店用了2,500噸黃金,500,000水晶,23,000平方米大理石建成。私人沙灘用了9,000噸沙埋砌而成。最特別是游泳池,一共有2萬平方米,即係有8個九龍公園標準泳池咁大,而且游泳池在水族館的中心,圍繞著泳池的水族館,一共養了二千四百條魚同鯊魚,你潛落泳池中暢泳時,感覺就像跟牠們游水一樣~


金碧輝煌的酒店大堂,全部都是999千足純金


酒店有11間餐廳,其中一間意大利餐廳,圍繞著水族館,活像一個海底餐廳。全部餐具都是名牌 Hermés,價值£1.35million,認真貴氣。


酒店上空放煙花的情景

(資料來自: 英國每日郵報 http://www.dailymail.co.uk/femail/article-1187588/Hotel-Hubris-Rich-famous-turn-opening-expensive-hotel-Europe.html)


雖然這間酒店很豪華,乜野都用晒最貴,最好的材料來起,餐具又是用名牌,但我覺得...她缺少了一份獨特性,好似只係富豪用「錢」做到佢懶有氣派,14萬一晚,似乎唔係好值。可能佢想做到,住得起o既人,都有一份優越感﹑虛榮感卦。我諗就算我第日有機會發達,我都應該唔會花錢入住依間酒店,有14萬,我寧願去南極北極,或者去馬爾代夫住最貴果間酒店嘆番十幾晚。


4 則留言:

  1. A哥B妹:

    原來我喜歡看您們的網誌的原因之一. 是因為小弟的想法和您們是蠻接近的. 故看您們的網誌感到很岩睇. 很舒服的感覺^^

    我也覺得用這麼多錢去住這間酒店. 不如去一些很少去的國家. 去體驗當地的風土人情更加好. 可能旅程會辛苦一點. 不過這才叫旅行. 如十多天只在酒店或一個島上休息. 是很relax. 是得到真正的休息. 不過我就寧願周圍走了^^ 因為趁年青.要走多點地方才行^^

    唉.......您們的blog其實真的真的很好看的. 奈何給廣告blogger不停下廣告. 一看到留言部份.........就感到有點生氣了.......

    [版主回覆06/03/2009 00:02:00]係囉...佢地真係幾煩架 delete極都有>_< 我要block晒佢地!!!!

    回覆刪除
  2. 去馬爾代夫住最貴果間酒店嘆番十幾晚! Agree!!!

    [版主回覆01/19/2011 01:51:00]絕對係呀!

    回覆刪除