2009年5月22日 星期五

我的生日飯


我的生日,A先生帶左我去中環SOHO區的一間小意大利餐廳食。
小意大利餐廳非常骨子,只有1個侍應,卻可以坐20個客。
我們坐在正中央,點了周打蜆湯,自選8吋pizza,秘製辣味雞翼,墨西哥雞肉檸汁扁意粉。食物味道不錯的,埋單$283,在中環區算便宜了~(多謝A先生>3<)

然後我們在中環探索了一會,就去了旺角食飯後甜品!
本來想去近來人氣急升的「糖百府」的,但是真係超多人,那個景況起碼在1個鐘先等到@@
曾幾何時,我和A先生經過這裡,店小二在門口大力拉客(估計當時是新開張)
我見他賣台式綿花冰,仲話所有綿花冰是由台灣進口,特別綿。
但我們看見店內沒有人客,就沒有進去了。
看似不好吃,誰知...走寶了!
當時不費吹灰之力就可以吃到的東西,現在卻要等上一小時之多,真的「秀田冇人耕,耕開有人爭」!結果我們去了對面已有多年歷史的石磨坊,點知都要等...
糖百府o既威力係勁到千年來都不變的石磨坊,都要跟風做「冰」,所以話,競爭幾咁重要呢~
我和A先生覺得,在這個供不應求的情況下,在隔離開多間糖水舖應該有得做!分薄佢地d利潤!
真係架...只要唔難食,甚至做獨家產品,最好全旺角得你一家有得食!咁樣應該都有得賺~
香港人咁鍾意食糖水,但係旺角區又的確幾缺乏,cafe就超多!真係可以諗諗佢架~~
我抄得左隔離吉舖個招租電話,得閒打去問下幾多錢租先,哈哈


沒有留言:

張貼留言