2013年8月6日 星期二

大坳門上的銀河

B小姐自從買了一部微單眼之後,開始享受攝影的樂趣。
雖然技巧非常幼嫩,都是亂來,但每次完成一張自己覺得滿意的相片都很有成功感。
尋日天清氣朗 (其實這幾天都係),跟一班志同道合的新朋友一齊去影銀河

放工趕去將軍澳,快速食個便飯之後就打的入西貢大坳門。
一到達,wow!抬頭望即看見滿天星斗,已經好耐冇在香港見過咁靚嘅星空了。



自小對星空有一份「情意結」,特別是流星、銀河,令人著迷!
可以靜靜地看星其實是一件很幸福的事情。



到達了之後,大家set好架生,各自修行。
寧夏的禪聲、蟲叫聲,讓我迅速融入大自然中,身心放鬆。
好多brothers & sisters在山頭影相,而且越夜越多人,實在令人意想不到!

成晚影左八十幾張相,由八點幾開始影到十點,跟住就搭的士離開。
短短的一個半小時,汗水跟快樂成正比,很享受。
希望下次再有機會一齊玩







肉眼都可看到若隱若現的銀河





整晚有很多飛機經過,長曝下便形成了一條條像流星的光。








最喜歡是這張,因為我終於可以和銀河合照了!





梁靜茹 - 寧夏


寧靜的夏天 天空中繁星點點 心裡頭有些思念 思念著你的臉
我可以假裝看不見 也可以偷偷地想念 直到讓我摸到你那溫暖的臉


知了也睡了 安心的睡了 在我心裡面 寧靜的夏天


那是個寧靜的夏天 你來到寧夏的那一天


知了也睡了 安心的睡了 在我心裡面 寧靜的夏天



這首歌和今晚的意境好夾


4 則留言:

  1. 想問一下...同銀河合照你用左咩setting?

    同埋係咪無經電腦調過色?

    真係影得好靚...好羨慕!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 首先多謝你, 我冇乜大執, 係tune sharp少少色。其實setting啱大家都可以影到架:) 不過隔左咁耐唔係好記得exactly setting係幾多, 印象中大致上是:
      快門8-10秒, 光圈4, ISO1600, focus無限遠, 色溫3600K, 好似係咁上下, 如果唔夠光可以試下將快門set耐d 或者 ISO set高d, 試多幾張就搵到啱你o既setting架喇。

      刪除