2013年8月22日 星期四

北歐極光夢想之旅@Day14.4 斯德哥爾摩最後晚上

Day 14.4 (2013-2-16 Sat) Stockholm
〔行程:斯坎森戶外博物館–>北歐民族博物館 –> 華沙戰船博物館 –> 中央火車站 –> Drottninggatan 大街
〔住宿: Tegnerlunden Hotel〕

已經來到Stockholm最後的晚上,時間過得真係好快。

之前諗到好耐,究竟應該在瑞典過2晚還是3晚?好多前輩話丹麥surprisingly咁多野睇,值得逗留長d時間,所以計劃就定為:瑞典3日2夜,丹麥4日3夜,然後就搭飛機返香港。因為我地比較遲起床,所以早上的時間都不撥入玩樂時間中,係少左時間玩的。暫時感覺瑞典玩3日2夜都勉強夠,正確d嚟講應該係Stockholm,因為地鐵方便,景點集中,尚算能去晒所有重要地標及博物館。但是如果時間充裕,建議可以Spend多一次兩日去下外島,即係尋日Tourist Centre的姐姐介紹的Vaxholm,真係好吸引。至於丹麥,玩埋之後再報告吧。

返到中央車站,我地在地鐵站裡的店舖行左一陣。




便利店

便利店及超市,從物價大概猜到當地生活指數。



北歐好興這種牙膏裝的麵包醬,有三文魚味、蝦味、吞拿魚味等等,求其買一支都好好味,用來塗麵包一流。



瑞典肉丸,便利店同超市都有得賣,好多款揀!



新鮮水果



麵包類都唔係好貴



果汁類



名副其實的「鮮橙汁」





北歐所有國家都有「膠樽回收」,之前芬蘭見過,瑞典都唔例如,細樽1Kr/個,大樽2Kr/個



家品店




瑞典是家品王國,宜家傢俬(IKEA)已創立了半世紀。除此之外,還有許多出色品牌設計丈心獨運。



連玻璃兜都咁靚



依個器皿超Kawaii呢,其實我冇乜用 (B小姐不整蛋糕),但覺得真係好靚好想買返去。



Winnie The Pool 的蜜糖罌



火槍,在北歐是相對Common的家品。



逛完之後,我地花了少少時間步行過去中央火車站。
因為明天便要乘火車離開,不知火車站的距離如何。
到了,原來 SL 的Central Station 和 Metro 的Central Station不同。
前者是國家鐵路,跨境路線較多;後者是國內鐵路,就像香港的地鐵。



行李寄存



原先睇下有冇得寄存行李半日,因明天搭中午的火車離開瑞典去丹麥,問題係拎住咁多行李出去玩好麻煩,如果火車站有得寄,一朝早寄完就去玩,玩完再返去火車站搭車。冇錯係搵到個Locker,但係Opening Hour:Everyday 05:00-00:15。而且每次最少寄存24小時。



Locker 是以自助形式的



日租 最少24小時

Daily Fee (minimum fee is for 24 hours)
Medium Box: 60Kr
Large Box: 70Kr
睇過個Locker Size,好似唔夠放兩個喼




*************************************

肚餓了








我地搭地鐵去Hotorget站,唔洗行咁多路,在Drottninggatan大街搵食!





北歐幾國中,瑞典係最有香港感覺的,因為依度有7仔,有3,有Pizza Hut,有H&M,有無印良品...etc. 好多香港有的商店依度都見得到,縱使有d本身不是香港品牌。



我又站在街角看地圖。


食平d!泰式快餐 Sawadee



晚飯去了Sawadee,是泰式快餐,不過由中國人主理XD
平日開 11:00-21:00
假日開 12:00-21:00
在依區已經算開得夜了!



暫時去左幾個地方,發現去到邊,最勤力的都是亞洲人。
開得夜的餐館不是中國人開,就是印度人。
只要肯捱,中國人去到邊都唔會餓死。



吃了許多餐西餐,突然思鄉想食下飯。
雖然佢d泰式咖哩不是很正宗,很稀,仲有竹筍XD
不過味道唔差,同埋有家鄉風味,也很滿足。

今餐好平,幾十蚊港幣一個餐,我地見好多外國人嚟食。


*************************************

手信重溫

臨睡前仲有少少時間,就把在愛沙尼亞及瑞典買下的手信逐一拍照,因為我知道今日唔做,之後都唔會咁有心機做。











((待續......))




1 則留言:

  1. Kawaii器皿 & 蜜糖罌 依個品牌價錢貴嗎?

    [版主回覆08/23/2013 23:42:59]不是太貴, 跟Franc Franc差不多吧。例如蜜糖罌賣200Kr, 相約港幣二百幾蚊。

    回覆刪除