2013年8月7日 星期三

北歐極光夢想之旅@Day14.0 美味的早餐

Day 14.0 (2013-2-16 Sat) Stockholm
〔行程:斯坎森戶外博物館–>北歐民族博物館 –> 華沙戰船博物館 –> 中央火車站 –> Drottninggatan 大街
〔住宿: Tegnerlunden Hotel〕



今日係Stockholm博物館日,將會遊覽3個著名博物館!
出發之前,先在Tegnerlunden Hotel享受了一頓令人滿足的早餐。



其實早餐係唔洗特登開一篇寫嘅,不過B小姐是很重視早餐這一環的,因為這個早餐給我們的印象很深刻,至少到現在都大半年了,仍然記得那蒸蛋的味道,諗起都想食





早餐就在頂樓6/F



北歐早餐的作風都是比較簡單,唔係好多野食揀,但對我來說已經足夠了!



一定要試依個蒸蛋!有d似我地中式蒸水蛋,不過佢用焗的方法,北歐風味。
蛋裡加入了芝士、火脹,面層舖滿蕃茄,食落既好味,營養又豐富


麵包的種類也有很多款,仲有希靈魚,烚蛋、芝士、蕃茄、火腿、yogurt等。


下一步,就係揀個靚位坐低,d好位俾人揀晒,we are too late
最正係角落頭果個位,大單邊,正!


簡簡單單,已令我心滿意足。果汁有橙汁、蘋果汁選擇。


鵝肝醬多士,正呀 A先生唔俾我食咁多,因為怕膽固醇超標



返房執埋個袋,出發!







前往動物園島的方法:去乘地鐵去T-CENTRALEN Station轉乘7號電車









((待續))


沒有留言:

張貼留言