2013年8月27日 星期二

北歐極光夢想之旅@Day15.2 丹麥 Clarion Collection Hotel Mayfair

Day 15.2 (2013-2-17 Sun) Stockholm to Copenhagen
〔行程:Stockholm Lidl超市 –> 中央火車站 –> Stockholm to Copenhagen by SJ Train –> Clarion Collection Hotel Mayfair
〔住宿: Clarion Collection Hotel Mayfair〕




丹麥,全球最快樂既城市。踏足第一天,即感受到丹麥人的熱情與快樂!酒店職員非常健談,跟我們談論起北歐文化,看得出他們都好快樂,真心熱愛自己的工作。Mayfair是一間好好的Boutique Hotel,雖然房間面積不大,房裡冇雪櫃又冇熱水壺,但精緻的裝修,細心的服務與窩心的小細節,都令人印象深刻。位置非常好,從中央車站步行過來只需5分鐘,是旅程中最方便的酒店。晚餐食品精緻又好味,侍應非常細心又健談,讓我們渡過了一個愉快的晚上。





















房間篇


看過一些Reviews,因為酒店對面就是夜店,所以晚上可能會嘈。
所以我request「Quiet Room」


每次Request Quiet Room,通常都被安排到尾房,但我不介意XD


首先經過浴室


間房同網頁照片一樣,雖然唔大,但感覺舒服。







洗手間跟瑞典果間一樣,沒有牙刷、牙膏、護髮素,只有 All-in-one 沐浴洗髮露。


電制位不再是凹落去的圓形


很喜歡酒店的小卡,微不足道,卻令旅客留下難忘的印象。


酒店有免費WiFi,由電訊公司提供WiFi劵,1個Device一張,啟用後72小時內有效。




食物篇:酒店餐廳

因為是小型Boutique Hotel,所有餐廳也很迷你。
下午茶及晚餐也是Complimentary的,所以接下來幾天也可以免費晚餐,慳唔少!




始終是送的,同埋係Light Dinner Buffet,所以我地都唔expect有好多野食,但求食飽。


估唔到,雖然選擇唔多,但天天新款,精緻,味道還不錯!


每日都有一款湯,今日係西蘭花忌廉湯,正呀


牛肉配薯蓉


麵包,餅乾,無限供應


每日有少少生果供應


飲品是唔包的,不過咖啡及茶就免費任飲。







這盤飲品都要Extra Charge,大概 30-40Kr 一枝。
我地點左一枝可樂,一枝Somersby,75Kr。




簡簡單單,好滿足,我這個湯怪一口氣飲左六碗湯XD



每日都有幾款Mini Starters,Love it


酒店有兩部公共電腦










((待續......))





沒有留言:

張貼留言