2013年8月20日 星期二

北歐極光夢想之旅@Day14.3 華沙戰船博物館 Vasamuseet

Day 14.3 (2013-2-16 Sat) Stockholm
〔行程:斯坎森戶外博物館–>北歐民族博物館 –> 華沙戰船博物館 –> 中央火車站 –> 中央火車站
〔住宿: Tegnerlunden Hotel〕


斯德哥爾摩博物館之旅:第三站 華沙戰船博物館 (Vasamuseet)



又是說西史的時間,以前西史唔合格,什麼十字軍、咩國家打咩國家等等,我通通都已忘記。追溯到十七世紀,1626年,有位好英明嘅國王古斯塔夫二世,深明海軍的重要,下令建造「華沙號」超級戰船。



華沙戰船長 69 米,高 52.5 米,船艙分3層。上兩層同來載大炮,最底層同來放壓艙物料。古斯塔夫二世好大喜功,由於船底壓艙物料不足,船頭精雕細琢又鍍金,以至上重下輕。因為國王心急戰船快d下海服役,下屬為了迎合佢,不敢向他稟報船身設計上的缺陷,所以於 1628 年首航時,航行不到2公里就翻倒,所有船員身亡海中。直到1961年,才被打撈上岸,船身竟然保存得非常好,還有當時船員的武器、衣物及用品等,國家花時間修復整理好所有物品,就成為了今日的博物館。






走進博物館,華沙戰船的「真身」就出現在眼前,比想像中還要壯觀!
若不用廣角鏡也拍不了整艘船。



最令我想不到的是:幾百年前的戰船,仲沉沒過,竟然還能保持得咁完整!
當中有部份配件已經損毀或遺失,但是還能Keep到八成。




華沙號隔離有隻「小華沙號」模型







船員的更表,要24小時輪班當值



船上的武器





145位水手,300位士兵,這就是死亡名單



依個好睇,是華沙號的直切面模式。想像假設華沙號當時沒有沉沒,船上船員的生活大概是這樣。
有人做前線看守大炮;有人幫手煮飯;有人負責加燃料;有人負責指揮;有人病倒;有人照顧病者。









博物館有一層,模仿船艙內的實景



驟眼睇都幾逼真





船長室,燈光做得好好



華沙號的畫作



船尾





Wow!船頭真的雕欄玉砌,究竟佢動用左幾多人力物力去造依艘船呢?





這個叫桅杆,上面有個兜,是俾士兵爬上去「睇水」及作戰的。





前面依枝桅杆仲粗



船上的組件都有註釋,估唔到有繁體中文



















華沙號的設計圖



這是俾船員潛水用的,原理同海底漫步個頭盔一樣。但係乜都睇唔到,潛落水底咪好危險??















撈華沙號時派出蛙人落海,佢地個裝扮好似太空人



花了許多年時間及許多艘船先可以成功打撈華沙號上水





紀念品店



睇到關門,我以9秒9跑到紀念品店迅速買左隻華沙號紀念。
好彩守門果位哥哥俾我入去乍,如果唔係就飲恨。



仲有好多好得意嘅紀念品架,冇時間睇





入夜了,北歐博物館變左身,氣氛有d鬼異。

大家有機會到斯德哥爾摩,必定要一到這所博物館參觀。
我們覺得今日參觀的3間博物館都好精彩,只係時間太少~~


等了十幾分鐘,搭返電車出Central Station。


((待續......))



1 則留言:

  1. Thank you very much~~你個blog 超詳細, 幫左我地好多!!

    [版主回覆08/26/2013 22:35:40]唔洗客氣呢^^

    回覆刪除