2013年8月2日 星期五

北歐極光夢想之旅@Day13.8 斯市遊地鐵河

Day 13.8 (2013-2-15 Fri) Stockholm
〔行程:Stockholm Terminal –> Tegnerlunden Hotel –> Drottninggatan 大街 –> 舊城區Gamla Stan –> 諾貝爾博物館 –> 皇宮 Kungliga Slottet  –> 斯德哥爾摩大教堂 Storkyrkan –>  觀景台〕
〔住宿: Tegnerlunden Hotel〕

Day13 都幾長,寫到第八篇都未完。
因有太多細節位想詳細d紀錄,所以唔想在一篇內概括晒。

上回講到九點幾唔想返屋企,然後提議「遊地鐵河」。
原因是:據聞斯德哥爾摩d地鐵站設計好特別,每個站都有其「主題」。
最出名的有分別以天堂跟地獄為主題的 Vreten站 & Solna Centrum站。
所以我地決定要走訪各個斯德哥爾摩地鐵站,拍攝各個不同地鐵站的景緻。

橫掂我地買左Stockholm Card可以免費搭地鐵,梗係用盡佢唔好嘥$,大拿拿七百幾蚊架
A先生反對我做此無聊行為,但短期內都唔會再嚟,就俾我放肆一次啦。






首先去了Central站轉車,原來Central站都幾靚。


由綠色線經Central站轉藍色線向T11方向去「地獄站」




到了Solna Centrum站,是以地獄為主題的地鐵站,以暗紅色作為Theme Color。







A先生話:「都唔係好地獄啫!計我話人地明明都唔係咁嘅意思,係d人亂估紅色就話地獄!」

事實又的確好似唔係,因牆上的圖畫,有森林、太陽、一個男人、一隻狗、一部飛機,飛機後面有條藍色光,又似係煙霧。唔知點解見到依幅圖畫,令我聯想起「美越戰爭」,美國為了打敢越軍,將橙粉透過戰機從高處灑下,令樹木倒下,剷除敵人。




地鐵站會預留一些櫥窗來擺放藝術品。



越夜,地鐵的班次越疏,由Slussen去Solna Centrum都用了半個鐘,仲想去埋天堂主題的Vreten站。但A先生阻止了,因怕越夜越少車,有排都返唔到酒店 好啦,唯有影埋沿途的地鐵站就算。

下面果d唔逐一介紹了,以圖代字。























又返回 Tegnerlunden Hotel,刷乾淨對鞋,洗白白瞓覺~~
今天太累了,走了很多路,一定可以睡得香甜。
明天是博物館日,斯德哥爾摩最後的Fullday,後日就離開去哥本哈根。


((待續))


1 則留言:

  1. 支持0下先!

    寫得長d好呀,我地可以多d野睇 :)



    d地鐵站既設計都真係好迥異0下,不過d 同色同牆身好raw既finishing 令我諗起中學做d A&D 功課﹗

    [Jackal回覆08/08/2013 10:16:44]香港係用唔同顏色既紙皮石,但除左彩虹同鑽石山既顏色係有d 關事,其他都唔知有咩意思 (藍色藍田﹖黃色黃大仙﹖咁何解葵芳係綠色而葵興係黃色喎)。



    不過始終香港0既地鐵都成三十幾年,所以設計偏向樸實同埋從功能出發都係好正常既。但就連台北同深圳地鐵站都有d特色設計時,我地既MTR就輸蝕左少少喲~



    哈,你記得我! 係呀我未買機票呀。多謝提水﹗好野,減啦減啦~ 等我多d留意下先得。今朝都見到報紙廣告Lafxmx開倉! 去 目及 目及 至得 ﹗

    [版主回覆08/07/2013 21:16:48]係呀,不過諗諗下,其實香港嘅地鐵站都係個個站唔同顏色,只係冇塗鴉同埋美術設計。係呢,你係咪未買機票架?今期Travelzoo介紹荷蘭航空promotion,連稅$7600左右,平過芬蘭航空少少~~我估減價戰開始了!

    回覆刪除