2009年11月19日 星期四

北京之旅 (3日3夜行程表)

暫時北京之旅四天的行程如下:

Day1 (香港 -> 深圳 -> 北京)
住宿: 桔子酒店(西直門2店)
http://www.orangehotel.com.cn/Index/ShowInfo/hotelId/1105.html
豪華大床房(¥278)


Day2 (八達嶺長城 -> 南鑼鼓巷 -> 鳥巢﹑水立方 -> 海底撈火鍋店 -> 什剎海)
住宿: 威斯汀大酒店

Day3 (天安門 -> 故宮 -> 大董烤鴨店 -> 老舍茶館 -> 王府井大街 -> 花家怡園(簋街))
住宿: 威斯汀大酒店

Day4 (798藝術區 -> 北京 -> 深圳 -> 香港)


第一次去北京,人生路不熟...
雖然時間好短,但又想去長城同故宮,
搜集左好多資料先計劃到這個行程!
唔知咁樣安排係唔係最理想呢?

如果各位BLOG友知道北京有甚麼好玩好吃的,請告訴我啊>v<


3 則留言:

  1. A哥B妹: 終於有時間來探一探兩位喇. 希望您們不要忘記我呢位唔知忙咩. 梗係永遠唔夠時間用的MO仔喇.嗚~~ 北京我就不熟了. 不好意思幫不到您們. 雖然我收藏很多旅遊書. 不過未去過的地方. 也不敢向您們推介了. 嘿嘿~ 不過會等睇您們的北京之旅的網誌的.呵呵. 祝您們旅途愉快呀.

    [版主回覆11/23/2009 18:47:00]Mo仔~~ 又見到你o黎探我地, 真係好開心呀^^ 我地又點會唔記得你呢~~?  其實我地同你一樣都係永遠都唔夠時間用的 前排天氣好冷, 最近回暖返真係好~~很多朋友冷病了, 你都要小心身體呀~~ 好期待北京之旅, 謝謝你的祝福^.^

    回覆刪除
  2. 你得咁SHORT既時間,真係幾難去得晒所有值得去既景點既... Day1 (香港 -> 深圳 -> 北京) 住宿: 桔子酒店(西直門2店) 你地自己行呀? 其實我覺得你地住青年旅仲平喎~ 你上yha睇啦~我上次都係咁~ Day2 (八達嶺長城 -> 南鑼鼓巷 -> 鳥巢﹑水立方 -> 海底撈火鍋店 -> 什剎海) 我本人不太歡喜 八 達 嶺長城, 可能因為太新太商業化了, 奈何你地真係太短時間喇, 只去呢個啦! --建議你地晚上吃完飯才去 南鑼鼓巷, 因為你地可以去做腳底按摩, 以解一天的疲憊, 而且晚上才特別呢, 又可以去喝喝北京的coffee --鳥巢﹑水立方 就要5點半到, 拍一下未著燈既相, 6點就開燈, 咁就可以影晒兩個景啦~ (你上網再confirm開燈時間吧, 唔confirm) -- 海底撈都不錯, 你地可以上點評網看看有咩好食~ 嘻嘻嘻 --至於下午, 你地可以去一下清華/ 北京大學看看 Day3 (天安門 -> 故宮 -> 大董烤鴨店 -> 老舍茶館 -> 王府井大街 -> 花家怡園(簋街)) -- 老舍茶館不值得去了, 你們去一下前門大街更好~ (本人個人意見) -- 花家怡園真的不得了, 一定要訂位!!! 大董烤鴨店也是, 你們要去總店, 團結湖啊~ Day4 (798藝術區 -> 北京 -> 深圳 -> 香港) --建議你們去天壇instead of 798, 才回香港吧, 我覺得呢個比較好!

    [版主回覆11/25/2009 23:47:00]肥喵豬, 多謝你幫我地分析得咁詳細呀:D 我有睇過你的北京遊記, 你去了好多地方呢~~~ 可惜美中不足是睇唔到d相>.< 我地係自由行呀~~其實揀桔子酒店, 因為果間環境幾靚, 同埋近北京北站, 第二日可以方便去北門站搭火車去長城 第二日睇下返o黎幾多點, 其實想去南鑼鼓巷因為想食文宇奶酪 同埋日光日白影相會靚d (因為我部傻瓜機影夜景好屎呢>.<) 或者我下晝去一去, 夜晚有機會我都想去多次的。因為我對南鑼鼓巷這個地方有點期待。 咁什剎海呢? 你覺得夜晚去好嗎? 如果同一晚去什剎海+南鑼鼓巷會趕得切嗎? 我都是去拍拍照, 感受一下氣氛:) 第三天, 老舍茶館其實評語好壞參半, 我自己都覺得貴左d, 或者可能cancel這行程, 去其他更值得去的地方~我一直以為前門大街是王府井大街的延續版, 睇完地圖先知唔係~~請問兩者有甚麼不同之處, 邊條街有特色d呢? 花家怡園同大董烤鴨, 請問應該早幾多日訂位呢? 同埋總店團結湖在哪裡?@@ 可否給我地址呢? 第四天, haha, 798藝術區評語都是好參差, 3天真是太少了...天壇其實我都有d興趣, 不過最有興趣的, 其實是頤和園同圓明園>_< 可惜太遠, 果度又太大, 分唔到時間去呢...>_< 你有冇去過頤和園同圓明園? 你覺得果度應該花幾多時間遊覽呢? 我想看看第二天和第三天可否藤出時間去~至於最後一天, 或者睇心情啦^^ 我們都喜歡藝術的, 所以好想去798藝術區看看 謝謝你的建議, 今次去唔到, 我下次一定會去^_^

    回覆刪除
  3. 北京我都未去過~希望妳地有個Happy White X'mas 喇~等妳返黎分享呀

    [版主回覆11/23/2009 18:49:00]多謝你呀^^ 我都祝你去菲律賓玩得好好好開心, 過一個超級relax的假期

    回覆刪除