2009年11月15日 星期日

菲律賓保和島5天浮@Balicasag Island

Day4 (2009-9-21)

保和島 Island Hopping (中)


去到Balicasag Island,由另一位guide接待我們。
他有自己的小船,專帶人出海潛浮的。
我們穿好裝備,ready?
YES!!!

準備好就潛入這個充滿熱帶風情的海底世界啦~



海底真係好靚,清到好似水族館咁!


好多魚呀!


我們把先前帶來的麵包碎入樽,加入少少海水然後搖均,
細細力一吱,d魚仔就會自己游埋o黎~
真係好洗好用!


不過我地手腳唔係好協調,顧得睇魚,又影唔到相



船家見我地"呢咁hea",於是就幫我地。
交左樽"麵包汁"俾佢,壯觀的畫面就出現在眼前!

大家唔好眨眼,
以下o既畫面可能會令到大家情緒不安,
哈哈......
















o的水勁勁勁清!我影左勁勁勁多張相!
其實,揀一兩張代表作咪得囉,洗乜貼晒出o黎o者?
因為我覺得張張到好靚,張張都係代表作,所以唔捨得delete...


喂~望過o黎丫!依個post good!


我又影,要影到我餵緊魚個樣架!


除左魚魚,珊瑚都非常多!






七彩繽紛的熱帶魚














珊瑚奇形怪狀的,有的樣子很好笑


潛了一會,guide問我們去不去深水的地方?
好呀,梗係好啦~




這個分界線,突然間深左落去,大家看到那條藍色的深溝嗎?


前面有超多超多魚,不過因為我相機解像度有限,影得好模糊





水底自拍


過了一會,船家叫我們上水了


回程中


左手邊那個就是我們的guide






駛回岸的期間,我把相機放入水,snap了這張




上岸前,guide問我們買不買紀念品,佢話他老婆是賣hand-made紀念品的,因為我們都想看看是甚麼,就答:「好呀,睇下啦」。圖中手拿著一個籃的身穿白衣綠裙那個,就是guide的老婆哪!唔睇由至可,一睇,都幾難甩到身!



地一人一句,遞完依樣俾你就遞果樣,有些小擺設和飾物,手工幾精緻o既~不過價錢就貴到嘔!一個貝殼擺設,裡面放滿了許多小貝殼﹑彩沙,還印有BOHOL

的字樣,我覺得幾靚,不過卻賣600php一個!後來我講價,400php for

2,佢都肯賣俾我,就證明佢食水幾深!跟住佢地仲唔肯罷休,不停叫A先生買頸鏈,果d頸鏈800php一條,有d仲唔止,A先生心軟,抵受唔到他們的攻

勢,想幫佢地買,但我絕不心軟!有用o既都話丫!買條鏈返去我地都唔戴o既,咁就變垃圾。後來我堅決拒絕後,佢地才肯放過我們。


玩左咁耐,我們都好肚餓了...
早知就食左早餐先出門口啦...v_v


這裡的沙子很白,不過離岸卻多點蜆殼




佢地好嘆呀...特別係吊床上那個


這就是我們的早餐。咁少份量,竟然要582php!
仲要唔好食的!條魚非常麻麻,魷魚ok,但是兩樣都超鹹...
即使有白飯都覺得好鹹。

依飽飯,guide問我們仲玩唔玩浮潛,我地明明答好架,
但係後尾唔知點解跟左船家走@@





下一篇


菲律賓保和島5天浮@Virgin Island







5 則留言:

  1. 你好啊,你D相太靚,我想用黎做功課阿!

    [版主回覆05/16/2010 23:42:00]可以呀:)

    回覆刪除
  2. 我想問一下。 如果我跟朋友都沒有潛水牌,有什麼人或公司可以介紹,帶我們去潛水嗎?

    [版主回覆05/16/2010 23:42:00]沒有牌不要緊, 去到當地有好多潛水公司, 參加scuba diving, 有教練帶你潛水, 通常都只係5米~15米左右, 唔洗牌架

    回覆刪除
  3. 我e-mail係 billylai2501@hotmail.com 唔該你send d資料俾我呀 !!thx!!^^

    [版主回覆06/14/2010 23:40:00]send左俾你了, check下e-mail啦^^

    回覆刪除
  4. sorry, i leave wrong email,

    is yienyieh@yahoo.com.hk

    thanks

    回覆刪除
  5. 我會去CEBU+BOHOL想問你攞船家資料呀!

    my email is yiehyieh@yahoo.com.hk

    thanks

    回覆刪除