2009年11月2日 星期一

突如其來的北京之旅

舅父以前在酒店正作,
去年聖誕Party抽中左兩晚布吉的酒店,
本來話俾我去的,但係後來佢同人交換左去北京的酒店,
因為佢想同女朋友去。

一場歡喜一場空,
當日我仲即刻search布吉o既機票tim
不過本來無一物,何處惹塵埃?
所以心情好快平伏番~

大概十天前,舅父打電話俾我
「你仲有冇假期呀?」
「今年冇晒了,下年就有,但係做咩呀?」
「冇呀,諗住問你去唔去北京之嘛」
「好呀好呀去呀去呀」
「張飛要12月尾之前用,但係你冇假期喎」
「請no pay leave都要去呀!」

哈哈,就係咁,佢就俾左兩晚酒店住宿卷俾我

星期日,酒店coupon到手,係北京金融街威斯汀酒店
嘩...五星級,睇相都幾正~但係我冇晒假期,點好呢?

望下月曆,據我所知聖誕節有3日假期,
但係唔知道聖誕節佢會唔會俾房我...
但係一試無妨丫!於是我就send e-mail去問
皇天不負有心人,答案係「有呀!」

book左25~27,但係問題來了!
我唔記得左聖誕節d機票貴一倍的!
閒日search到最平$16xx連稅,
但係24號出發要$27xx連稅,
足足貴左一千蚊!
搶錢呀...

後來經過多番搜尋,
終於俾我搵到平機票,
只是$16xx,時間仲好好tim!
不過要深圳飛,唔緊要啦~~
有得唔洗請假又去到旅行,已經好好了。

由確認酒店,到訂機票,
前前後後都只係用左3日,
哈哈...真係好有效率!
我一有旅行去就好心急,想快D安排好一切!

今日已經plan了90%行程,行程安排得好緊密,
務求做到最短時間去到最多地方!
自由行可能仲辛苦過跟團

去年的聖誕節我飛了去台灣,
想不到今年的聖誕節我又飛去第二度
都未試過同A先生在香港過節tim^^"


1 則留言:

  1. I want to kill u.........

    [版主回覆11/04/2009 23:59:00]heehee......不如一齊去啦~~

    回覆刪除