2009年11月23日 星期一

熊貓酒店慶祝生日

11月23日,是A先生牛一的大日子!
當然要好好慶祝一番啦~
千挑萬選,最後揀左熊貓酒店的Deluxe package,$688住宿+dinner buffet。

熊貓酒店,位於大窩口地鐵站,都唔近架,要行5~10分鐘。
座落於荃灣的舊區,在一個商場之上。從酒店的裝潢,看得出歷史悠久。
大堂好嘈,坐滿了內地的遊客。
他們既不是CHECK-IN,又不是CHECK-OUT,不知做甚麼,當那裡是公園。


一入大堂,就看到這兩隻招牌熊貓
我覺得佢地唔夠可愛


接著,就看到隔離的精品櫃,收藏著各式各樣的熊貓精品


就好像一個迷你熊貓博物館XD


我們住2709室一入房,望到張床好大


mini Bar竟然有微波爐,唔錯




洗手間都幾乾淨



整體o黎講,乾淨,但感覺很舊...
我想我還是比較喜歡時代感一點的酒店!
今年住過咁多間,帝景酒店係最好~

6點鐘,我地唔執輸準時落去食buffet!
之前網上睇人評語麻麻地,又話唔會refill食物,搞到我都冇抱太大期望
但係去到...竟然覺得好驚喜!



冷盤有蝦,瀨尿蝦,青口,螺,扇貝,蟹,刺身,壽司等


第一轉,被冷盤吸引,食左先!




甜品都唔錯丫,有好多款式


最正就係有名牌雪糕櫃,任食唔嬲

熱盤都好多選擇!有牛仔肉,豬仔脾,咖哩雞,炒飯,蒸魚,羊仔肉,串燒,pancake......都幾多野食丫!


dun湯


蒸扇貝


蒸大閘蟹


食食下,發現刺身部多左長腳蟹,我地即刻去拎
味道ok,蟹鉗最鮮甜


甜品仲有豆腐花添,仲要幾滑


餐廳環境


食飽之後,加埋個Dreyer's雪糕,就滿足晒~

其實,真係唔係d人講得咁差,我覺得以正價$288 o既價錢o黎講,已經算係咁了。前排去銅鑼灣新開果間皇冠假日酒店食果個lunch buffet,折左都要$200一位,仲要冇咩食,相比之下,依間加埋一都係$300,就抵食好多!
冇期望反而有驚喜:)


晚上,夜晚一到12點,就拿出我精心炮製的"蛋糕"
和A先生吹蠟燭,慶祝他生日
看得出這個是甚麼嗎?
我整了很多個才挑到這兩個最漂亮的!
賣相是有點核突,不過味道不錯的啊~

A先生:

生日快樂^3^

明年再整過另一款蛋糕給你
希望你喜歡這個特別的蛋糕

B小姐


2 則留言:

  1. 張床好大~~ 張床really 好大

    [版主回覆11/25/2009 23:31:00]係呀, 哈哈, 訓3個人都得!

    回覆刪除
  2. Belate Tim :p 補返句Happy Birthday 先^^

    [版主回覆11/25/2009 23:30:00]我代A先生多謝你先^_^

    回覆刪除