2009年11月2日 星期一

菲律賓保和島5天浮@Alona Beach (Charlotte Resort)

Day3 (2009-9-20)

玩完Day Tour, 司機Ronie車我地去Charlotte Resort check-in。
4點幾就到,比原定時間早左好多^^
我地入住二樓中後的203號房間,景致一流!
雖然有點舊,不過我們都頗喜歡這裡的簡潔。


Charlotte Resort又名「韓國小白屋」, 因為是由韓國人經營的。整間Resort得8間房, 戶戶向海。雖然陳設簡單,

絕不能與大酒店媲美, 不過簡樸的風情跟Alona Beach不謀而合, 是一個relax的好地方~韓國人養了幾隻狗, 佢地好有人性,

每次一見我地返o黎就會跑埋o黎歡迎我地, 佢地生o既小狗狗仲好得意tim~~


一入屋就被海景吸引著


沒有多餘的電子產品,只有一個雪櫃,一眼望晒


露台望出去便是大海




坐在這裡聊天確是很捨意

由於我們的Resort位於Alona Beach的西面畫頭,所以這裡很寧靜,沒有太多遊人走來走去。晚上只聽到海浪聲。


Alona Beach沿海有許多不同特色的餐廳,好似赤柱咁


只要將價錢除六,就是港幣價錢了,這個環境實在不貴!




這裡海鮮最出名!大部份餐廳都會放晒d海鮮出o黎俾你揀。






沙灘上所有餐廳都是「向海南」,在這裡用餐感覺一流,食物都零舍好味!




試過在沙灘上按摩未?來Alona Beach就有機會試到。
走在沙灘上,好多按摩姐姐會走埋o黎兜客,價錢不貴的,若有幫襯按摩姐姐就會鋪一張沙灘蔗,即夕為你按摩。若怕羞不想俾人眼望望,亦可加錢叫佢到你酒店幫你按的。相中的男人好像剛剛被按完,一身鬆晒~:D


其實都唔少人幫襯架


最後我們挑選了這家餐廳晚膳 (Jasz Bar and Restaurant)
位置在Pramid Resort & Hayaha Resort中間


入夜後氣氛更好




為甚麼不坐沙灘?因為當日好大風,我們不想用"沙"做調味料,所以稍移玉步樓上雅座


這隻泥蟹係我地揀架,最精靈生猛就係佢,果然不負所望,肉質鮮甜爽口,食過翻尋味!


這四隻大蝦又是我們親自嚴選的!用蒜蓉+洋蔥燒,個汁好味,蝦肉好爽。


這個海鮮西湯,竟然有中湯o既味道!同埋估唔到勁大碗...
入面有好多海鮮,一隻蟹,蝦,魚,蜆等,不過因為好多薑同洋蔥,飲落有d怪怪的,唔係好夾。


這個芝士奄列,是我要求後加的,賣相好核突,點會估到咁好食?
A先生唔鍾意食蛋都勁欣賞~

另外我地order左一杯Ice tea(即係凍檸茶),依度同泰國一樣,興用青檸的,所以味道較黃檸清新。不過菲律賓的餐廳,普遍整得太甜,下次飲一定要記得叫少甜。

埋單php1212,每人都係$100,幾抵食啦。

餐廳樓下有雪糕雪條賣,我地買左兩條雪條食,我揀左Cookies & cream(php30),A先生揀左橙味雪條(php15)。果然一份錢一分貨,我果條好味好多!我誠意向大家推薦!


Alona Beach的地圖,上面list左d 潛點出o黎


食飽飽,出去又望下d海鮮,都係蟹最受歡迎,尾二果隻都俾人拎去劏lu!


魚都有好多,不過全部死晒,好似唔係幾新鮮,所以我地冇叫


時間仲早,7點半乍~我地慢慢行返酒店
行行下,唔覺意抬頭一望,嘩!~~~~~~
成個天都係星星,咩叫做恆河沙數我終於知道了,我地仲見到銀河tim!
此情此景,真係好浪漫,自問由細到大都見過好多星夜,但係咁清o既更空都係第一次見,完全一舊雲都冇!
我和A先生不禁停下來靜靜觀賞,不過看了一會,條頸已經很累,最美的回憶就留在腦海中吧!如果這一刻有張吊床你話幾好~


其他餐廳夜晚都五光十色很熱鬧!


菲律賓是一個熱愛音樂的民族,晚上沙灘有許多人演奏音樂,
這個彈樹琴,最突出係你啦!


行行下聽到好嘈,見前面好多人,我地就過去睇下咩事~


原來隔離的Bohol Divers Club做緊show,有個主持扮鬼扮馬,佢講完一輪野,跟住一個又一個唔知男人定女人o既表演者走出o黎「咪咀」唱歌跳舞扮野,我仲好記得首歌叫"One Night Only",仲要一首歌唱幾次,睇左幾首歌,估唔到頭先個主持人出o黎扮女人唱歌,笑到我地爬係度!

睇到咁上下,我地就返酒店沖涼訓覺。因為聽朝5點幾起身出海,所以今晚一定要訓足精神!

一入夜,四腳蛇就出晒o黎活動,特別是白色的牆身,映襯出四腳蛇的立體,救命呀>_<,好彩四腳蛇只在房外活動,不在房內,否則我一定會被嚇到唔敢訓覺。


點著帶來的香薰,原先以為可以一覺訓到天光!
點知個冷氣壞壞地,我地副晒d被都咁熱,同埋隔離個Disco d音樂聲好嘈...仲有一班人的嘻笑聲,連綿不絕!簡直擾人清夢!!!10點上床,但係好似去到12點幾先至入睡...

待續......


下一篇



6 則留言:

  1. 聽人講除左四腳蛇>.<仲有好多蚊喎~

    如果係既話我嘛要帶定成打蚊香去 =.= "

    [版主回覆11/16/2009 23:06:00]我又唔覺得特別多蚊喎~~可能因為四腳蛇多 我地有帶蚊怕水去, 但係就算一時唔記得左用都唔會好多蚊咬

    回覆刪除
  2. 請問點book charlotte resort ar? 我見到佢地個website全部都係韓文, 唔識睇呀 !!!

    房租係去到先比定係係HK 滙過去 (手續費好貴)?

    [版主回覆08/14/2010 01:24:00]你搵佢個e-mail, send去reserve就得架哪 個老細識睇英文架 不過唔洗俾定錢先架, 去到先俾都得

    回覆刪除
  3. HI~我9月都去..想book Charlotte Resort ..可否比個web我~thanks~

    [版主回覆11/24/2010 00:51:00]唔好意思呀...而家先睇到你個email...miss左 tim>.< 最後你book唔book到間resort呢? 佢個email係: babo020712@hanmail.net
    send個email去問就得架喇

    回覆刪除
  4. 我想問下呢保和島自由行難嗎?

    [版主回覆11/23/2010 23:58:00]唔難架, 好多時你都會待在resort, 而去local tour或者出海都係有得包車/包船, 仲有得在你住的resort pickup你, 所以好方便

    回覆刪除
  5. hihi

    我好開心睇到你blog, 好有用呀對我,

    我呢send左email佢charlotte問有冇room, 佢話有濾我9月, 同埋講左幾多錢, 今年已經3000php/room啦, 但佢冇再覆我喇email喇, 咁我係咪...book左架喇.... 好似好冇安全感咁, 我怕去到冇房, 話我冇book過

    @@

    回覆刪除