2009年11月1日 星期日

去年的迪迪尼黑色世界

今年萬聖節哪裡都沒有去,其實我都想同A先生去蘭桂芳感受一下熱鬧的氣氛,但昨天有事做,所以唯有下年才去吧!

讓我重溫去年在迪迪尼黑色世界渡過的快樂時光

2008年10月31日
當日一放工,我和A先生便一箭步衝往迪迪尼,那次是A先生第一之去,所以心情十分興奮!


一進場就剛剛開始花車巡遊,時間來得剛剛好!呵呵!阿Jack好型呢!


之後有許多設計特別的花車經過,我地生得矮,所以...每張相都有個頭


樹妖呀!!


舞蹈藝員的扮相都別出心裁


最後,米奇都出場,坐著海盜船向歡眾say hello


看完花車巡遊,所有人都衝往園內玩,多人到呢...
因為夜場只有幾小時,所以要爭分奪秒!



連城堡都轉了Holloween Look!仲會變色tim!



到迪迪尼,不玩巴斯光年就等如無來過


仲有新開幕的小小世界,夜晚亮起燈都幾漂亮丫



「人人常歡笑,不要眼淚掉......」
來自不同版本的「世界真細小」不停穿梭我們耳朵。你最喜歡哪一個版本呢?


「兜過幾個圈,看木馬旋轉」~~~


我帶A先生看米奇幻想曲,他看好開心^^


咦?這不就是「香車配美人」?


快樂的時光過得特別快,尾聲時段當然是逛精品店啦!




每次經過這裡都好有衝動抄史迪仔


剛扮完史迪仔,即刻有隻史迪仔出現在我面前,
咁可愛,我當然立即捉住佢影相啦^^


搭完迪迪尼列車,由夢想世界返回現實世界,
轉車時候我又搭錯對面那班車.....
點解同一個錯誤會犯兩次=.="


沒有留言:

張貼留言