2012年4月18日 星期三

【新航線】香港直飛濟州島

好消息!香港終於有直飛濟州島的航班, 2012年5月1號啟航, 以後唔洗再在首爾或者釡山轉機, 只需3個幾鐘就可以直達擁有「新七大自然奇景」嘅濟州島。

濟州自90年代起已是大部份韓國人喜愛的蜜月勝地, 因為她特天獨厚, 一年四季都有唔同美景。
年年4月可以睇到漫山的櫻花, 5月至6月可以睇到一大片油菜花美景, 浪漫到暈! 冬天有雪景, 又有另一番感覺。以前要轉機好麻煩, 而家有直航勁方便, 可能好快就成為港人新寵。

 


















資料來自港龍官網:
http://www.dragonair.com/da/zh_HK/offerspromotions/offerslanding?refID=04617ebeafa96310VgnVCM1000000ad21c39____&cm_sp=GLOBAL-_-MKT-_-New-XIY-KWL-16APR2012

沒有留言:

張貼留言